خرید اقساطی گوشی poco f5 pro با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:56:47

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی poco f5 pro با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی poco f5 pro با چک



مشخصات ظاهری گوشی poco f5 pro 

گوشی poco f5 pro یکی از محصولات شرکت شیائومی است که در سال 2023 به‌عنوان یک گوشی میان‌رده سطح بالا معرفی گردید. این گوشی به‌عنوان یک گوشی اقتصادی شناخته می‌شود که قادر است تا رقیبی قدرتمند برای گوشی‌های پرچم‌دار شرکت‌های مختلف باشد. از این بابت خرید قسطی گوشی poco f5 pro برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال گوشی رده بالا با قیمتی نسبتاً پایین هستند، توصیه می‌شود. با ما همراه باشید تا پس از معرفی مشخصات این گوشی شیائومی، شما را با شرایط خرید اقساطی این گوشی از فروشگاه قسطی کلاب آشنا کنیم. 

گوشی poco f5 pro در بحث طراحی ظاهری سعی کرده تا کمی محافظه‌کارانه عمل کند. با وجود اینکه این گوشی از نظر طراحی ظاهری تفاوت زیادی را با نسخه عادی خود دارد، اما از نظر طراحی بیرونی کمی ظاهر کلاسیک و قدیمی دارد. این مورد شاید باعث شود تا طراحی این گوشی از نظر بخش قابل توجهی از مخاطبان جوان اندکی خسته کننده باشد. البته گوشی‌های سری اف پوکو در نسل‌های قبلی هم از نظر طراحی ظاهری چندان با مد بازار پیش نرفته‌اند. بدین صورت که اگر گوشی پوکو F4 GT را نیز دیده باشید، متوجه خواهید شد که طراحی آن گوشی نیز حدود دو نسل عقب‌تر از گوشی‌های روز بازار خواهد بود.

با این حال باید جانب انصاف را نیز رعایت کنیم. طراحی ظاهری گوشی poco f5 pro آن‌قدرها هم بد از آب در نیامده است. محل دوربین‌های پشتی گوشی به فرم برجسته طراحی شده‌اند که لبه‌های مایل دارند و فرمی نسبتاً جدید را نسبت به سایر گوشی‌های شیائومی ارائه می‌دهند. قاب پشتی از جنس شیشه بوده و کیفیت ساخت نسبتاً خوبی دارد. در ضمن شرکت شیائومی معمولاً در سری اف پوکو از متریال نسبتاً با کیفیتی استفاده می‌کند که شباهت بیشتری را با گوشی‌های پرچم‌دار داشته باشد. برای خرید اقساطی گوشی poco f5 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.  

صفحه‌نمایش گوشی poco f5 pro

صفحه‌نمایش استفاده شده در گوشی poco f5 pro با اندازه 6.67 اینچی با پنلی از نوع اولد ساخته شده است. کیفیت تصویر این نمایشگر بسیار بالا بوده و به دلیل میزان روشنایی 1100 نیتی در این گوشی، روشنایی صفحه‌نمایش در محیط روشن و زیر نور آفتاب نیز بسیار مناسب است. در ضمن حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه‌نمایش و در بخش پایینی آن قرار گرفته است. 

مشخصات فنی و سخت‌افزاری گوشی poco f5 pro

شرکت شیائومی برای گوشی poco f5 pro در بخش سخت‌افزاری سنگ تمام گذاشته است. شیائومی برای پردازنده این گوشی به سراغ شرکت کوالکام رفته و از پردازنده‌های سری پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کرده است. با وجود اینکه این پردازنده برای گوشی‌های پرچم‌دار سال گذشته استفاده می‌شد، هنوز هم قدرت پردازشی نسبتاً بالایی دارد.

مشکل داغ کردن ذاتی این پردازنده نیز با استفاده از یک سیستم خنک‌کننده مایع که لوله بزرگ‌تری را نسبت به نسل قبلی این گوشی دارد، برطرف شده است. شرکت شیائومی این محصول خود را با حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی عرضه می‌کند. در بحث ظرفیت فضای داخلی نیز می‌توان از بین گزینه‌های 256 و 512 گیگابایتی انتخاب نمود. برای خرید قسطی گوشی poco f5 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری شیائومی poco f5 pro

باتری استفاده شده در گوشی poco f5 pro از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت است. این باتری با آداپتور شارژ سریع 67 واتی در حدود 50 دقیقه از حالت صفر درصد به شارژ کامل می‌رسد. در ضمن امکان سفارش شارژر بیسیم 30 واتی برای این گوشی وجود دارد. با خرید اقساطی گوشی poco f5 pro از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

دوربین گوشی شیائومی poco f5 pro

گوشی poco f5 pro در بخش پشتی خود از سه عدد دوربین بهره‌مند شده است. دوربین اصلی یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که به دلیل قدرت بالای پردازنده این گوشی، قابلیت ثبت تصاویر بسیار با کیفیتی را دارد. در ضمن دوربین اولترا واید استفاده شده در این گوشی کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و دوربین ماکرو نیز از نوع 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است و امکان ثبت تصاویر با کیفیتی را حتی در شرایط نوری بد خواهد داشت. 

خرید قسطی گوشی poco f5 pro از قسطی کلاب

در این مقاله شما را با مشخصات گوشی poco f5 pro آشنا کردیم. در پایان درصورتی‌که به جای خرید نقدی تمایل به خرید اقساطی این گوشی دارید، باید بگوییم که فروشگاه قسطی کلاب به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور شرایط خرید اقساطی گوشی poco f5 pro را فراهم ساخته است. قسطی کلاب طرح‌های مختلف اعتباری را برای فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فراهم کرده است که باعث شده تا افراد بیشتری بتوانند تا گوشی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی y9 هوآوی

خرید گوشی y9 هوآوی
طراحی یک گوشی هوشمند با امکانات بالا و قیمتی مناسب فقط در برند هوآوی امکان پذیر است، زیرا این شرکت حاشیه سود کمی دارد. اگر تمایل به ...

اقساطی موبایل سامسونگ

اقساطی موبایل سامسونگ
در دنیای امروز موبایل به یک کالای بسیار پرکاربرد تبدیل شده است که می تواند تأثیر خوبی بر بخش های مختلف زندگی داشته باشد، اما اخیراً قیمت....