خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:57:58

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ


گوشی A25 سامسونگ

یکی از برندهای شناخته شده در حوزه کالای دیجیتال، سامسونگ است. این شرکت با عرضه انواع محصولات با‌کیفیت، توانسته رضایت بسیاری از کاربران در سراسر جهان را به خود جلب کند. اولویت بسیاری از کسانی که از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنند، برند سامسونگ است. تنوع طرح و مدل این شرکت در دسته‌بندی گوشی‌های همراه بسیار زیاد است که یکی از این مدل‌های پرطرفدار آن نیز A25 می‌باشد. در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت‌های موجود در این مدل گوشی سامسونگ خواهیم پرداخت. 

قابلیت های گوشی A25 سامسونگ

تمام افرادی که به دنبال خرید قسطی گوشی A25 سامسونگ یا نقدی آن هستند باید از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن مطلع باشند. مدل A25 سامسونگ یکی از گوشی‌های میان رده این شرکت به شمار می‌آید که عملکرد بسیار مناسبی دارد. در این محصول از چیپست اکسینوس ۱۲۸۰ استفاده شده که ارائه کننده ترکیبی از قدرت و کارایی می‌باشد. مجهز بودن این چیپست به یک پردازنده هشت هسته‌ای و تراشه گرافیکی Mali-G68 باعث عملکرد بالا و بهینه شدن آن در مقایسه با نسل‌های قبلی سامسونگ شده است. باتری به کار رفته در این مدل نیز مانند بسیاری از گوشی‌های میان رده سامسونگ، 5000 میلی آمپر می‌باشد. مدت زمان ماندگاری شارژ باتری این مدل برای استفاده‌های زیاد، یک روز کامل و برای استفاده معمولی نیز یک روز و نیم خواهد بود.

طراحی گوشی A25 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A25 سامسونگ بدون توجه به ویژگی‌های ظاهری و طراحی آن غیر ممکن است. جذابیت به کار رفته در اکثر گوشی‌های سامسونگ را می‌توان در مدل A25 نیز مشاهده کرد. ضخامت این مدل گوشی کاملا مناسب و استاندارد می‌باشد. برای ساخت پنل پشتی و فریم‌های میانی آن نیز از مواد پلاستیکی مقاوم استفاده شده است. استفاده از پلاستیک در قسمت پشتی گوشی‌های A25 باعث شده تا وزن محصول سبک بوده و نگرانی بابت خط و خش وجود نداشته باشد. مهمترین قسمت تمام گوشی‌های تلفن، نمایشگر آن می‌باشد که مستقیما روی زیبایی و کیفیت آن تاثیر‌گذار است. صفحه نمایش گوشی A25 سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی با پنل Super AMOLED، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1000 نیت است.

با بررسی کردن وضوح نمایشگر هنگام خرید قسطی گوشی A25 سامسونگ، می‌توان به تصاویر شفاف و رنگ‌های درخشان آن حتی زیر نور مستقیم آفتاب نیز پی‌برد. مشخصات و ویژگی‌های صفحه نمایش این مدل گوشی از برند سامسونگ یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌آید. شرکت سامسونگ از یک نمایشگر Infinity-U با ناچ U شکل در قسمت بالای صفحه نمایش مدل A25 استفاده کرده است. این قابلیت شاید برای بسیاری از کاربران، کلاسیک به نظر آید ولی کاربرد مناسبی دارد. سیستم دوربین طراحی شده در این مدل نیز سه تایی بوده که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی می‌باشد. عملکرد دوربین اصلی آن عالی بوده و می‌تواند تمام جزئیات تصاویر را به وضوح نمایش دهد. دوربین سلفی آن نیز 13 مگاپیکسل بوده که تصاویری باکیفیت بالا و کاملا واضح ثبت می‌کند. 

شرایط خرید اقساطی گوشی A25 سامسونگ از قسطی کلاب

امکان خرید قسطی گوشی A25 سامسونگ از مراکز معتبر در کنار قیمت به صرفه این محصول باعث شده تا بسیاری از کاربران آن را در لیست خرید گوشی مورد نظر خود قرار دهند. امروزه خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال، علاقه‌مندان بسیار زیادی پیدا کرده که دلیل آن نیز افزایش نجومی قیمت عرضه محصولات در بازار می‌باشد. مراکز و نمایندگی‌های زیادی اقدام به فروش قسطی انواع کالای دیجیتال به ویژه گوشی‌های سامسونگ می‌کنند. هر کدام از این مراکز دارای شرایط خاصی بوده که شاید نیاز برخی از کاربران را به خوبی پوشش ندهد. یکی از مراکز فعال و قابل اعتماد برای خرید قسطی گوشی A25، مجموعه قسطی کلاب می‌باشد.

این مجموعه عرضه کننده انواع کالای دیجیتال به ویژه گوشی‌های سامسونگ است. مجموعه قسطی کلاب با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه و مخصوص کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد، شرایط خرید را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. برای اطلاع از مبلغ هر کدام از طرح‌های تسهیلات مجموعه، می‌توان وارد سایت اصلی شده و از قسمت منو روی گزینه خرید اقساطی کلیک کرد. در این قسمت طرح‌های متنوع با مبلغ و شرایط کلی آن نوشته شده تا افراد با توجه به شرایط خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. برای کسب اطلاعات کامل نیز می توان با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرد. با خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی پوکو x3

فروش اقساطی گوشی پوکو x3
اگر به دنبال خرید اقساطی یک گوشی مدرن و جذاب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی پوکو x3 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی لپتاپ msi

خرید قسطی لپتاپ msi
یکی از بهترین برندهای تولید کننده کامپیوتر و لپ تاپ شرکت MSI می‌باشد. برای خرید قسطی لپتاپ msi به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...