خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:42:44

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک


گوشی آیفون 14 پرو مکس

کمپانی اپل یکی از تولید کنندگان کالای دیجیتال است که همواره در حال به روز رسانی محصولات تولیدی خودش است. همانطور که می‌دانید هر روز محصولاتی که از کمپانی اپل بیرون می‌آیند، یک قدم از دیگر کمپانی‌ها جلوتر هستند. محصولات اپل همگی ویژگی‌های منحصر به فردی در عین سادگی دارند. در ادامه این متن به معرفی جدیدترین تلفن هوشمند کمپانی آیفون، عملکرد آن و نحوه خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس خواهیم پرداخت. 

معرفی کلی آیفون 14 پرو مکس

همانند مدل‌های قبلی، این کالای دیجیتال هم از کمپانی اپل در ابعاد گوناگونی روانه بازار شد به نام‌های: آیفون 14 پلاس، آیفون 14، آیفون 14 پرو و پرو مکس. در حال حاضر محبوب‌ترین و به روز ترین تلفن همراه در بازارهای ایران و صد البته بازارهای جهانی، همین آیفون 14 پرومکس است. بهترین کیفیت نمایشگر، بهترین ترکیب بدنه و البته دوربین‌های با کیفیت این کالای دیجیتال دلیل اصلی محبوبیت آن میان طرفداران اپل است.

برند اپل معمولا در طراحی گوشی‌های جدیدش تغییرات خاصی را اعمال نمی‌کند، این موضوع برای آیفون 14 پرو مکس هم صدق می‌کند. این گوشی هم مانند مدل‌های قبلی از نظر ظاهری بسیار شیک و یونیک بوده و یک رنگ بنفش به رنگ‌های اصلی آن اضافه شده است. درباره نمایشگر باید بگوییم که گوشی‌های آیفون همیشه از نمایشگرهای با کیفیتی ساخته می‌شوند. همچنین در آیفون 14 پرو مکس هم از نمایشگر زیبا و چشمگیر مثل گذشته استفاده شده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آیا 14 پرو مکس بهترین گوشی آیفون است؟

در جواب این سوال باید بگوییم که در حال حاضر بله. از آنجایی که کمپانی اپل هرسال مدل جدیدی از گوشی را با بالاترین کیفیت‌های روز تکنولوژی روانه بازار می‌کند، آیفون 14 امروز بهترین گوشی آیفون حال حاضر بازار موبایل است. با خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

اما در ادامه ممکن است با رونمایی از مدل‌های جدیدتر آیفون برای بار دیگر طرفداران خود را سورپرایز کند. مهمترین ویژگی این کالای دیجیتال که آن را به بهترین گوشی آیفون تبدیل کرده است، دوربین‌ها و لنزهای پر کاربرد پشت گوشی است. این گوشی دارای 4 دوربین که در پایین به آنها اشاره می‌کنیم، می‌باشد:

دوربین واید 48 مگاپیکسلی
دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی
دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی
دوربین گوشی 14 پرو مکس 

مورد بعدی که باید به آن بپردازیم عملکرد باتری گوشی آیفون 14 پرو مکس است. می‌دانیم که عمر باتری‌های گوشی‌های آیفون همیشه مورد نقد از طرف کاربران قرار می‌گیرد. در مدل‌های جدید کمپانی اپل سعی کرده که ظرفیت باتری‌ها را تا جایی که می‌شود افزایش دهد. از همین رو می‌توان از باطری این کالای دیجیتال توقع بیشتری داشت.

و از همه مهم‌تر پردازنده بسیار قوی آیفون 14 پرو مکس که دیگر کار را تمام کرده است. اگرچه که تمام کاربران اپل با پردازنده‌های قدرتمند این کمپانی آشنایی دارند، امسال اما اپل با قرار دادن تراشه A16 bionic استفاده از این گوشی را به روان‌ترین تجربه مصرف برای کاربران تبدیل کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس آشنا شویم.

نحوه خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس

همانطور که می‌دانید، بالا بودن قیمت گوشی آیفون 14 پرو مکس در ایران یکی از معایبی است که کاربران به آن اشاره می‌کنند و خرید نقدی را برای آنها دشوار ساخته است. 

از همین رو سایت قسطی کلاب با ارائه خدمات فروش قسطی شرایطی را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با تضمین قیمت از این سایت خرید اقساطی کالاهای دیجیتال را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان تلفنی و آنلاین سایت قسطی کلاب به صورت کلی از شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی s23 سامسونگ

فروش اقساطی گوشی s23 سامسونگ
یکی از گوشی‌های زیبای سامسونگ مدل s23 است. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ

خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ
جدیدترین محصول سامسونگ که به تازگی از آن رونمایی شده است، مدل گلکسی s23 ulutra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ..