خرید قسطی گوشي m52

تاریخ انتشار:
1403/2/30 17:18:45

اگر به دنبال خرید قسطی گوشي m52 با شرایطی بی نظیر هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 


خرید قسطی گوشي m52

راهنمای خرید قسطی گوشي m52 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی گوشي m52 سامسونگ را دارید باید بدانید که این موبایل در 3 اکتبر سال 2021 در دنیا عرضه شده است. این موبایل جزو موبایل‌های با کیفیت سامسونگ بوده که از نظر ویژگی‌های مختلف می‌تواند با موبایل‌های با کیفیت دنیا رقابت کند. نمایشگر این موبایل amoled super plus بوده و ابعاد نمایشگر 6.7 اینچ است.

نرخ نوسازی صفحه نمایشگر 120 هرتز بوده و تراکم پیکسلی آن برابر با 393 پیکسل در هر اینچ است. نسبت کل بدنه به صفحه نمایشگر حدود 86 درصد می‌باشد. گوشی m52 سامسونگ دارای اسپیکر مونو بوده و تنها یک اسپیکر دارد. گوشی‌هایی که این رده قیمت را دارند؛ معمولا دارای اسپیکرهای استریو یا دوگانه می‌باشد. این موبایل همچنین جک سه و نیم میلیمتری برای هدفون نداشته و هدفون‌های بدون سیم قابلیت اتصال به این موبایل را دارند.‌ 

بررسی مشخصات گوشی m52 سامسونگ

قبل از خرید قسطی گوشي m52 سامسونگ باید مشخصات و ویژگی‌های موبایل را به طور کامل بررسی کرده تا بتوانید انتخاب و خرید خوبی داشته باشید. سیستم عامل این موبایل در زمان عرضه اندروید 11 بوده است. این گوشی تنها 173 گرم وزن داشته و از این نظر در دست گرفتن آن راحت بوده و دست شما را خسته نمی‌کند. جنس پشت گوشی پلاستیکی و جنس جلو شیشه‌ای می‌باشد. این موبایل در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه شده است.

حافظه و رم موبایل

گوشی m52 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون عرضه شده و دارای دو مدل از نظر حافظه و رم می باشد. یک مدل دارای رم 6 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت بوده و مدل دیگر رم 8 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت دارد. گوشی m52 از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و از این نظر می‌ توان حافظه آن را با کارت حافظه خارجی افزایش داد. گوشی  m52 سامسونگ از قابلیت g5 پشتیبانی کرده و همچنین دارای حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و هم چنین حسگر اثر انگشت در کنار گوشی می باشد. 

دوربین گوشی m52 سامسونگ

افرادی که قصد خرید موبایل داشته باشند؛ تمایل دارند کیفیت دوربین گوشی را بررسی کنند. باید گفت دوربین گوشی m52 سامسونگ، نسبت به گوشی‌های هم رده خود از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. دوربین اصلی این موبایل دارای سه لنز است. لنز اصلی یک لنز 64 مگاپیکسلی واید بوده و یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید نیز در این گوشی قرار دارد. برای خرید اقساطی گوشي m52 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو دو لنز دیگر را تکمیل کرده و امکانات عکس برداری موبایل را افزایش می‌دهد. دوربین سلفی گوشی دارای لنز 32 مگاپیکسلی بوده و به کمک آن می‌‌توان تصاویر با کیفیت بالا ثبت کرد. این موبایل دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده توسط آن 25 وات است. گوشی m52 سامسونگ از شارژر سریع پشتیبانی کرده اما از شارژر بی سیم پشتیبانی نمی‌کند. 

چگونگی خرید اقساطی گوشي m52 سامسونگ

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشي m52 سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت اقدام به خرید اقساطی گوشی مورد نظر خود کنید. این سایت علاوه بر فروش قسطی گوشی m52 سامسونگ، اقدام به فروش انواع کالای دیجیتال نیز می‌کند. همچنین اگر قصد خرید نقدی داشته باشید باز هم می‌توانید از این سایت خرید خود را انجام دهید. برای خرید اقساطی کافی است که از شرکت‌های طرف قرارداد سایت، اعتبار دریافت کرده و با اعتبار دریافتی خود کالای مورد نظرتان را سفارش دهید. شما می‌توانید مدت زمان بازپرداخت اقساط و همچنین مبلغ اقساط ماهیانه را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب
در شرایط اقتصادی امروز خرید نقدی کالاها از جمله لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال برای اغلب مردم سخت شده است. برای خرید اقساطی می توانید به سایت...

خرید قسطی گوشی poco f5 چکی

خرید قسطی گوشی poco f5 چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco f5 با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای...