خرید قسطی جارو برقی پارس خزر با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/23 23:42:54

از بهترین‌های جاروبرقی در ایران می‌توان به برند پارس خزر اشاره کرد. برای خرید قسطی جارو برقی پارس خزر با چک به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جارو برقی پارس خزر با چک


جاروبرقی‌های پارس خزر 

خرید قسطی جارو برقی پارس خزر یکی از گزینه‌های مطلوب برای اغلب خانواده‌ها ایرانی است. جاروبرقی‌های شرکت پارس خزر در مدل‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند و هر خانواده با توجه به نیاز و بودجه خود آن را انتخاب و خریداری می‌کند. این دستگاه‌های تولید ایران طراحی بدنه مناسبی دارند و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند. موتورهای پرقدرت، صدای اندک و امکانات متعدد نیز جزو امتیازات جاروبرقی‌های پارس خزر است. جاروهای شرکت مذکور قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی نیز دارند. 

طراحی شیک بدنه جاروبرقی‌های پارس خزر

خرید اقساطی جارو برقی پارس خزر به دلیل طراحی شیک و زیبای بدنه دستگاه به مشکل پسندان پیشنهاد می‌شود. اغلب مدل‌های جاروبرقی پارس خزر طراحی ساده و مناسبی دارند و جابه جا کردن آنها آسان است. دستگیره‌های متحرک و خوش دست و طراحی ارگونومیک جزو ویژگی‌های برخی از جاروهای مذکور است. شرکت پارس خزر محفظه قرارگیری وسایل مختلف جارو مانند: برس و سری‌ها را در مکان مناسبی از دستگاه و به شکل جالبی تعبیه می‌کند.

موتورهای پرقدرت و توان مکش بالا

خرید قسطی جارو برقی پارس خزر به جهت داشتن موتورهای پرقدرت گزینه مناسبی برای افراد با دقت و حساس است؛ چرا که محیط مورد نظر را دور از ذرات گردوغبار و آلودگی می‌کند. جاروهای مذکور اغلب توان مصرفی بالایی دارند؛ به طوری که این توان برای برخی از مدل‌ها تا 2500 وات در نظر گرفته شده است. با وجود توان مصرفی بالا قدرت مکش دستگاه افزایش می‌یابد و محیط از کلیه ذرات گردوغبار و آلودگی پاکیزه می‌شود. موتورهای توربو با تکنولوژی بالای موجود در محصولات پارس خزر، موجب افزایش کیفیت و قدرت مکش این دستگاه‌ها شده است. 

امکانات مناسب جاروبرقی‌های برند پارس خزر

خرید اقساطی جارو برقی پارس خزر به جهت امکانات مناسب نیز یک گزینه مطلوب به شمار می‌رود. وجود میکروفیلترهای ورودی و خروجی یکی دیگر از امکانات جاروهای مذکور است که یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود. این میکروفیلترها از انتشار گردوغبار و ورود آن به دستگاه تنفسی انسان جلوگیری می‌کنند. برخی از مدل‌های جاروبرقی برند پارس خزر قابلیت تنظیم قدرت موتور را نیز دارند و کاربر می‌تواند با توجه به نیاز و شرایط موجود، قدرت موتور را تنظیم کند. نشان پرشدن مخزن زباله یکی دیگر از امکانات خوبی است که برای این محصولات تعبیه می‌شود. کاربر با کمک این نشان‌ها می‌تواند از زمان مورد نظر جهت تخلیه مخزن آگاهی یابد.

بررسی ویژگی‌های ارزان‌ترین جاروبرقی پارس خزر یک لوازم خانگی پرطرفدار ایرانی

خرید قسطی جارو برقی پارس خزر مدل فوتون را به جهت قیمت ارزان آن از دست ندهید. این محصول با اینکه پایین ترین قیمت را در بین جاروهای پارس خزر دارد؛ ولی از کیفیت مناسبی برخوردار است. جاروبرقی فوتون مجهز به موتوری با قدرت 2000 وات است و این امر خبر از مکش خوب دستگاه می‌دهد. فیلتراسیون دو مرحله‌ای و تنظیم کننده الکترونیکی توان نیز جزو ویژگی‌های خوب دستگاه محسوب می‌شود. این مدل جاروی پارس خزر دارای لوله تلسکوپی است و سیم جمع کن اتومات دارد. جاروبرقی مدل فوتون پارس خزر در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید عرضه می‌شود. 

فروش قسطی انواع جاروبرقی‌های پارس خزر در قسطی کلاب

چنانچه شما هم به دنبال خرید اقساطی جارو برقی پارس خزر هستید؛ مراجعه به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب را پیشنهاد می‌کنیم. قسطی کلاب یکی از مراکز پیشگام در فروش قسطی و نقدی اقلام مورد نیاز مردم است. در این فروشگاه می‌توانید علاوه بر لوازم خانگی انواع کالای دیجیتال، ابزار برقی، لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل بازی و سرگرمی، وسایل نقلیه و لوازم اداری را با کیفیت مناسبی خریداری کنید. با خرید اقساطی اقلام مورد نیاز می‌توانید مدیریت بهتری روی منابع مالی خود داشته باشید. به عبارت دیگر امروز کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و فردا هزینه آن را پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک
اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک یا سفته الکترونیکی دارید به بخش تلویزیون ایکس ویژن در دسته بندی...

کولر گازی قسطی

کولر گازی قسطی
جهت خرید کالا های اساسی برای زندگی الخصوص انواع و اقسام لوازم خانگی با ما همراه شوید، ما در شرکت قسطی کلاب....