خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/6 10:35:06

اگر شما هم جز عاشقان گوشی iphone 13 promax  هستید، برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک


معرفی گوشی آیفون 13 پرومکس

آیفون 13 پرومکس یک کالای دیجیتال شناخته می‌شود. این محصول جز تولیدات شرکت اپل است. شرکت اپل در سال 2019 از این محصول رونمایی کرد و سپس این محصول وارد بازار شد.

ویژگی‌های آیفون 13 پرومکس به عنوان یک کالای دیجیتال بسیار منحصر به فرد می‌باشد به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. طراحی زیبای این گوشی همراه یکی از دلایل پرطرفدار بودن این محصول می‌باشد. این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که در برابر آب و گردو غبار مقاوم است. قاب پشتی که برای این محصول طراحی شده تماما از جنس شیشه می‌باشد و به همین دلیل براق به نظر می‌آید. این محصول در چندرنگ سیاه، نقره‌ای، آبی در بازار موجود می‌باشد.

از دیگر جذابیت‌های این محصول  که در دسته کالای دیجیتال می‌باشد دوربین با کیفیت آن است. گاها خریداران از آیفون 13 پرومکس برای عکاسی حرفه‌ای استفاده می‌کنند. از دیگر دلایل پر طرفدار بودن این کالای دیجیتال امکان ریجستری آن در ایران می‌باشد، شما با خرید این محصول و ریجستر آن به راحتی می‌توانید از امکانات آن در ایران بهره ببرید. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی بیشتر گوشی آیفون 13 پرومکس

همانطور که گفته شد آیفون 13 پرومکس جز پرطرفدارترین محصولات در دسته کالای دیجیتال در ایران ‌می‌باشد. ویژگی‌های بارز این محصول اعم از کیفیت صفحه نمایش، دوربین با قابلیت عکسبرداری با کیفیت بالا، طول عمر بالای سلامت باتری می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ و oled می‌باشد، همچنین صفحه نمایش آن دارای رزولوشن 1242 * 2688 پیکسل می‌باشد. یکی از ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی تنظیم نور صفحه متناسب با نور محیط می‌باشد. سیستم عامل این کالای دیجیتال ios14 بوده و پردازنده آن A13 Bionic است.

این محصول از نظر حافظه داخلی به 4 صورت در بازار موجود می‌باشد. آیفون 13 پرومکس با حافظه 128 گیگ، 256 گیگ، 512 گیگ‌ و 1 ترا در بازار خرید و فروش می‌شود. جالب است بدانید که میزان حافظه دستگاه روی قیمت نهایی آن موثر است. همچنین باید گفت تمامی این نسخه‌ها دارای 4 گیگابایت حافظه رم می‌باشند.

این کالای دیجیتال دارای 3 دوربین 12 مگاپیکسل در پشت می‌باشد که به شما قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K می‌دهد. همچنین دوربین جلو این گوشی نیز 12 مگاپیکسل می‌باشد. با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

آیفون 13 پرومکس از نظر سلامت باتری و طول عمر مفید باتری در دسته کالای دیجیتال با کیفیت قرار دارد. ظرفیت بالای باتری این گوشی موجب شده تا توانایی پخش موسیقی تا 40 ساعت را داشته باشد. یکی دیگر از مزایا ظرفیت بالای باتری توانایی تماس تصویری تا 18 ساعت می‌باشد. آیفون 13 پرومکس کامل شده آیفون 12 پرومکس می‌باشد به همین دلیل طرفداران بیشتری دارد. 

خرید و فروش قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس

آیفون 13 پرومکس را می‌توان به عنوان یک کالای دیجیتال پرطرفدار در ایران نام برد. این محصول را می‌توانید براساس بودجه خود به دو صورت قسطی و نقدی خریداری کنید. در شرایط اقتصادی فعلی و نوسانات بازار خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس این محصول بسیار عقلانی است. سایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس ایجاد کرده است. 

شما می‌توانید با ورود به سایت قسطی کلاب و مطالعه شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس این محصول را سفارش دهید. قبل از خرید این محصول به طور حتم تمامی ویژگی‌های آن را بررسی کنید.پس از بررسی محصول از نظر ویژگی‌های ظاهری و فنی آن می‌توانید اقدام به خرید این محصول کنید. توجه نمایید که خرید این محصول با توجه به امکانات بالایی که دارد بسیار کاربردی است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک‌بوک 2021

خرید قسطی مک‌بوک 2021
اگر قصد خرید قسطی مک‌بوک 2021 را با قیمتی مناسب دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک...

خرید اقساطی apple watch7

خرید اقساطی apple watch7
اگر قصد خرید اقساطی apple watch7 را دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...