خرید اقساطی گلکسی واچ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 01:45:33

ساعت هوشمند سامسونگ جز برترین ساعت‌های دنیا می‌باشد و زیبایی چشم گیری دارد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گلکسی واچ



Galaxy watch

برند سامسونگ سال‌ها است که در رده بهترین ارائه کننده انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند، اما گلکسی واچ‌ جزو محصولاتی می‌باشد که چند سالی است وارد عرصه رقابت شده، همچنین خرید قسطی گلکسی واچ می‌تواند گزینه خوبی برای هر کاربر باشد. اگر شما از طرفداران برند سامسونگ هستید؛ می‌توانید با خرید اقساطی گلکسی واچ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب بروید. 

جدیدترین گلکسی واچ 2021 

در میان ساعت‌های هوشمند، سامسونگ به عنوان یکی از پرچمداران با اقتدار این محصول قرار گرفته است. گلکسی واچ 3 تازه ترین ساعت هوشمند سامسونگ است که در سال 2021 معرفی شد. این ساعت هوشمند با قابلیت‌های فوق‌العاده توانسته سری قبلی گلکسی واچ را ارتقا داده و با نسخه‌ای پیشرفته تر وارد بازار رقابت ساعت‌های هوشمند شود. در ادامه به توضیح کامل این ساعت زیبا خواهیم پرداخت.

ویژگی های گلکسی واچ 

در این ساعت هوشمند ما شاهد بند چرمی و رسمی هستیم که نشان از کلاسیک بودن این محصول دارد و حس خاص بودن را در اولین نگاه به شما القا می‌کند. جنس بدنه این ساعت از فلز فولاد ضد زنگ ساخته شده و برق زیبایی در بدنه آن وجود دارد. 

فرم ظاهری گلکسی واچ 3 گرد می‌باشد و نوستالژی یک ساعت گرد قدیمی را تداعی می‌کند. البته گفتنی است سبک اکثر ساعت‌های هوشمند سامسونگ به همین ترتیب است. برای خرید اقساطی گلکسی واچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جنس صفحه از نوع شیشه نشکن مقاوم است که در اثر ضربه آسیب نمی‌بیند. قفل ساعت هوشمند سامسونگ از نوع سگکی ساده است که این قفل مناسب بندهای چرمی می‌باشد. این ساعت هوشمند دارای قابی است که دور صفحه به صورت چرخشی حرکت می‌کند و امکان استفاده راحت‌تر کاربر از امکانات ساعت را فراهم می‌کند.

سیستم عامل این ساعت هوشمند Tizen OS می‌باشد که با گوشی‌های اندروید و آیفون سازگار است. این ساعت در دو مدل با صفحه نمایش 1.2 یا 1.4 اینچی تولید شده و 8 گیگ حافظه داخلی دارد که فضای بسیار مناسبی برای یک اسمارت واچ است.

رزولوشن صفحه قابلیت تصویری با 360 پیکسل را داراست و 16 میلیون رنگ را نمایش می‌دهد. با این ساعت هوشمند به راحتی می‌توانید از سیستم‌های بررسی فشار خون، شمارش ضربان قلب، فشار سنج و نوار قلب آن استفاده کنید و سلامتی و تناسب اندام خود را پایش کنید. علاوه بر اینها گلکسی واچ 3 با داشتن چراغ نوری LED این امکان را دارد تا میزان اکسیژن خون شما را بسنجد و در صورت بیماری به شما هشدار دهد.

گلکسی واچ 3 با داشتن میکروفون و امکان اتصال به گوشی از طریق بلوتوث این قابلیت راداراست تا بتوانید به راحتی با آن مکالمه کنید و از اسپیکر آن صدای مخاطب خود را بشنوید و بلوتوث آن از نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 با پردازنده دو هسته‌ای با قدرت پردازش 1.15 گیگاهرتز و داشتن باتری لیتیومی 247 میلی آمپری می‌تواند در سایز بزرگ به مدت 1.5 روز و در سایز کوچکتر به مدت 3 روز روشن بماند. این ساعت هوشمند دارای شارژر بی‌سیم می‌باشد که برای کاربر بسیار راحت است.

گلکسی واچ 3 با پشتیبانی از استاندارد ضد آب IP68 تا عمق 50 متر فشار آب را تحمل می‌کند و به راحتی می‌توانید با آب در استخر به شنا بپردازید؛ اما به دلیل اینکه تمرکز سامسونگ برای دوربین‌های عکاسی بیشتر به گوشی‌های موبایل منتهی می‌شود، لذا از افزودن قابلیت گرفتن عکس به این اسمارت واچ خودداری کردند و با این کار قابلیت‌های دیجیتالی ساعت هوشمند را به طرز خاصی بالا برده‌اند تا کاربر با خیالی راحت از امکانات و کیفیت بالای ساعت استفاده کند. 

با توجه به ویژگی‌های بسیار زیادی که در بالا ازاین گلکسی واچ بیان شد، می‌توان آن را به عنوان بهترین انتخاب در سال 2021 به عنوان یک ساعت هوشمند در نظر گرفت.

خرید اقساطی گلکسی واچ

به همین منظور وب سایت قسطی کلاب اقدام به فروش اقساطی ساعت هوشمند کرده است تا شما با خیالی آسوده خریدی دلچسب داشته باشید و با خرید قسطی گلکسی واچ صاحب این ساعت هوشمند شوید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شرایط خرید قسطی گلکسی واچ از قسمت خرید در وب سایت قسطی کلاب به راحتی صاحب پیشرفته ترین ساعت سال شوید و از امکانات و تکنولوژی آن لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تبلت ایکس ویژن

خرید نقدی تبلت ایکس ویژن
برند ایکس ویژن یکی از بهترین و معروف‌ترین برند ایرانی می‌باشد که مشتریان فراوانی دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تبلت ایکس ویژن دارید...

ریجستری موبایل

ریجستری موبایل
طرح ریجستری موبایل از سال 1396 با برند آيفون اولین فاز اجرایی خود را شروع کرد. این طرح با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت اطلاعات و...