خرید قسطی گوشی S12 ULTRA شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/10 06:06:10

یکی از گوشی‌های استثنایی شیائومی با قیمتی عالی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی S12 ULTRA شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S12 ULTRA شیائومی


بررسی گوشی S12 ultra شیائومی

گوشی S12 ULTRA شیائومی در سال 2022 معرفی شده است و یکی از گوشی‌های پرچمدار و جدید شرکت شیائومی است. در ادامه به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش با کیفیت بالا

کاربران با خرید قسطی گوشی S12 ULTRA شیائومی با نمایشگر 81/6  AMOLED اینچ با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل، شاهد تصاویری با جزئیات بسیار بالا، وضوح بسیار خوب و رنگ‌های زنده و طبیعی خواهند بود. این صفحه نمایش با تکنولوژی +HDR10 سازگاری‌داشته و دارای نرخ تازه‌سازی بالا (120 هرتز) و سرعت نمونه برداری لمسی تا حداکثر 480 هرتز می‌باشد؛ در نتیجه کارکردن با آن برای کاربران بسیار روان می‌باشد. فناوری جبران حرکت MEMC، از ویژگی‌های دیگر این نمایشگر است که شفافیت خوبی را برای انیمیشن‌ها و بازی‌های متحرک فراهم می‌کند.

پردازنده مرکزی قدرتمند 

پردازنده گوشی S12 ULTRA شیائومی، +Qualcomm Snapdragon 888 با رم 12 گیگابایتی که از 8 هسته پردازشی و GPU آدرنو 660 ایجاد شده‌ است قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را نیز دارد. چنین پردازنده‌ای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را برای کاربر آسان و سریع می‌کند.

دوربین‌های فوق‌العاده در ظاهری جذاب

خرید اقساطی گوشی S12 ULTRA شیائومی کاربران را از داشتن دوربینی با کیفیت عالی بی‌نیاز می‌سازد. این گوشی دارای سه دوربین عقب با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و دو حسگر دیگر 48 مگاپیکسلی می‌باشد. حسگر اصلی با اندازه‌ی یک اینچی از بزرگ‌ترین حسگرها است؛ و تصاویر را با نویز کم، رنگ‌های واقعی و واضح‌تر ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه این دوربین از تکنولوژی 2PD بهره می‌برد که سبب بهبود فوکوس می‌شود.

همچنین قابلیت فیلمبرداری 8K با 24 فریم بر ثانیه و 4K با 60/30 فریم بر ثانیه را دارد که عملکردی عالی را برای آن رقم زده‌است. حسگر دوم تصاویر را با دید زاویه بالاتر، شفافیت بیشتر و جزئیات بیشتر ارائه می‌دهد. حسگر سوم برای تصاویر پرتره مورد استفاده قرارمی‌گیرد که عکس‌های پرتره مطلوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی با رزولوشن 20 مگاپیکسلی نیز دارای عملکرد خوبی است. برای خرید قسطی گوشی S12 ULTRA شیائومی به فروشگاه ایتترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین با کیفیت عالی گوشی S12 ULTRA شیائومی

باتری خوب در یک کالای دیجیتال ضرورت است. باتری گوشی S12 ULTRA شیائومی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر و قابلیت شارژ سریع است که با استفاده معمولی از گوشی تقریبا یک روز ماندگاری دارد. این باتری در کمتر از یک ساعت کامل شارژ می‌شود، البته آداپتور 67 واتی سبک و کوچک موجود در جعبه این گوشی خریداران را آسوده‌خاطر کرده‌ است. بر اساس مشخصات فنی این گوشی با استفاده از این باتری می‌توانید تا 19 ساعت ویدئو، 11 ساعت بازی، 15 ساعت مرور اینترنت و 95 ساعت پخش موسیقی با دقت بسیار و کیفیت صوتی بیشتری را تجربه کنید. برای خرید اقساطی گوشی S12 ULTRA شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

زیبایی چشمگیر در یک کالای دیجیتال

استفاده از متریال چرم در کالای دیجیتال زیبایی منحصر به فرد و جدیدی را از آنها منعکس می‌کند و قاب پشتی گوشی S12 ULTRA شیائومی نیز از جنس چرم مصنوعی با کیفیت است. این پوشش در برابر خش مقاوم و همچنین پایدار در مقابله با فشارهای جانبی و ضربه است. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر نمایشگر آن قرار دارد و از عملکرد خوبی برخوردار است. در مجموع قاب پشتی این گوشی به همراه ظاهر دوربین‌ها و مدل سه بعدی بدنه ظاهر چشمگیر و متفاوتی را به آن بخشیده است. با خرید قسطی گوشی S12 ULTRA شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، با امکان خرید اقساطی و البته نقدی خیال مشتریان را آسوده کرده است. فروش قسطی، گزینه‌ جذاب و همیشگی سایت قسطی کلاب است تا دیگر دغدغه‌ای برای مشتریان در خصوص قیمت بالا و خرید اینترنتی کالای دیجیتال وجود نداشته باشد. میزان پیش پرداخت، تعداد اقساط و مبلغ پرداخت ماهیانه بسته به قوانین هر شرکت و لیزینگ، قیمت کالا و میزان اعتبار داده شده، متفاوت است. 

برای دریافت اطلاعت بیشتر به قسمت شرایط خرید اقساطی در سایت مراجعه نمایید. اگر گیمر، سریال باز و یا فردی علاقه‌مند به عکاسی هستید و در فکر خرید اقساطی گوشی S12 ULTRA شیائومی نیز هستید؛ در واقع یکی از قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار را انتخاب کرده‌اید؛ نگران قیمت هم نباشید فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در کنار شما است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G
اگر به دنبال یک گوشی همه چیز تمام و خوش قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G از بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی مک بوک2021

خرید اقساطی مک بوک2021
اگر قصد خرید اقساطی مک بوک2021 بدون پیش پرداخت را دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...