خرید قسطی گوشی s22 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:15:23

جدیدترین گوشی سامسونگ با قابلیت‌های استثنایی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s22 اولترا


گوشی s22 ultra

اگر قصد خرید قسطی گوشی s22 اولترا را دارید؛ باید بدانید شرکت کره‌‌ای سامسونگ، از این موبایل در ابتدای ماه فوریه سال 2022 رونمایی کرده است. این گوشی یکی از پرطرفدارترین موبایل‌هایی است که سامسونگ در اوایل سال 2022 میلادی از آن رونمایی کرد و 25 فوریه نیز عرضه آن در بازارهای جهانی آغاز شد.

گوشی‌های سری s سامسونگ، جز گوشی‌‌های رده بالای این شرکت محسوب می‌‌شوند و قیمت بالاتری از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ دارند. قیمت s22 ultra سامسونگ در زمان عرضه، حدود 1250 یورو بود. نمایشگر این موبایل از نوع داینامیک می‌باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر بسیار بالا است و حدودا برابر با 500 پیکسل در هر اینچ است. اندازه نمایشگر برابر با 6.8 اینچ بوده و نسبت نمایشگر به کل بدن حدودا 90 درصد است. 

نرخ نوسازی تصویر، مانند اکثر موبایل‌های تولید شده توسط سامسونگ 120 هرتز است. حداکثر روشنایی این موبایل بسیار بالا بوده و برابر با 1750 نیت است. برای خرید اقساطی گوشی s22 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات و ویژگی‌‌های فنی گوشی s22 ultra

اگر قصد خرید قسطی گوشی s22 اولترا را دارید؛ قبل از خرید باید با ویژگی‌‌ها و مشخصات فنی آن آشنا شوید. قسمت جلویی و پشت بدنه موبایل، از جنس شیشه ساخته شده و فریم آن آلومینیومی می‌باشد. این گوشی وزنی برابر با 27 گرم داشته و می‌تواند تا عمق یک و نیم متری، در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت کند. s22 ultra با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شد. 

تراشه، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی به کار رفته در نسخه جهانی موبایل با نسخه آمریکا و چین تفاوت دارد. اما به طور کلی باید گفت هر دو نوع پردازنده و تراشه به کار رفته در این گوشی، کیفیت بالایی دارد و این امکان را به کاربران می‌دهد؛ که بدون هیچ مشکلی برنامه‌های مختلف را با گوشی اجرا کند. این موبایل دارای قلم استایلوس نیز است. 

بررسی حافظه و باتری گوشی s22 ultra سامسونگ

گوشی s22 ultra درگاه حافظه ندارد و در چند مدل با حافظه‌های مختلف عرضه شده است. یک مدل از این گوشی، دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت می‌باشد. 3 مدل دیگر نیز دارای رم 12 گیگابایت بوده و به ترتیب دارای حافظه‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و یک ترابایت می‌باشند. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و شارژر آن 45 واتی بوده و شارژر بی‌سیم آن نیز 15 واتی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s22 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی s22 ultra و بلندگوهای آن

دوربین موبایل کیفیت بسیار بالایی دارد و از 4 لنز تشکیل شده است. لنز اصلی آن 108 مگاپیکسلی بوده و لنز دیگر نیز 12 مگاپیکسل اولتراواید می‌باشد. این موبایل دو لنز 10 مگاپیکسلی داشته که یکی از آن‌ها لنز تله فوتو و دیگری لنز پریسکوپی می‌باشد‌. دوربین سلفی گوشی نیز یک لنز 40 مگاپیکسلی واید دارد که به کمک آن، می توان تصاویر سلفی با کیفیت بسیار بالا ثبت کرد. این گوشی بلندگوهایی با قابلیت پخش صدای استریو دارد. 

چگونگی خرید قسطی گوشی s22 اولترا

اگر قصد خرید اقساطی گوشی s22 اولترا را دارید می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام به خرید اقساطی موبایل و انواع کالای دیجیتال کنید. برای خرید اقساطی باید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب، اعتبار دریافت کنید. 

گوشی s22 ultra در چهار رنگ مشکی، سفید، شرابی و سبز عرضه شده است. قسطی ‌کلاب، علاوه بر فروش قسطی، اقدام به فروش نقدی محصولات خود نیز می‌کند. شما می‌توانید این گوشی و سایر محصولات مورد نظر خود را به صورت نقدی از قسطی کلاب و بدون هیچ واسطه خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی عالی و فناوری 5G مدل گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ به بخش...

خرید قسطی گوشی s23 ultra چکی

خرید قسطی گوشی s23 ultra چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...