خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:30:14

برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با قیمتی بی نظیر و بدون نیاز به ضامن به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس چکی



راهنمای خرید گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس را دارید؛ باید بدانید این موبایل یکی از جدیدترین گوشی‌های برند اپل بوده و امکانات زیادی دارد. شرکت اپل، آیفون 13 پرو مکس را در 24 سپتامبر سال 2021 به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است. این موبایل نسبت به موبایل قبلی خود یعنی آیفون 12 پرومکس تغییرات چشمگیری نداشته و طراحی ظاهری آن نیز تقریبا مشابه آیفون 12 است.

اما تفاوت‌هایی نیز بین این دو موبایل وجود دارد. آیفون 13 پرومکس دارای نمایشگری با کیفیت بالا می‌باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگرها برابر با 457 پیکسل در هر اینچ است. موبایل از دالبی ویژن پشتیبانی کرده و دارای نرخ نوسازی برابر با 120 هرتز می‌باشد. بلندگوی این گوشی استریو دوگانه است. باید گفت آیفون 13 پرومکس فاقد جک سه و نیم میلیمتری برای هدفون است. در ادامه بیشتر به مشخصات و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

بررسی مشخصات گوشی آیفون 13 پرو مکس

قبل از خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس باید با مشخصات و ویژگی‌‌های فنی این محصول آشنایی داشته باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید خرید خوبی داشته و از خرید خود راضی باشید. گوشی آیفون 13 پرومکس داری سیستم عامل 15ios بوده که این سیستم عامل قابلیت ارتقا به ios 16 را نیز دارد. این موبایل دارای رم 6 گیگابایتی بوده و در چند مدل با حافظه‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و یک ترابایت عرضه شده است. شرکت اپل بر خلاف سایر شرکت‌ها از تراشه و پردازنده گرافیکی مخصوص خود استفاده می‌کند. چیزی که موبایل‌های آیفون را متمایز از سایر برندهای دیگر می‌کند همین تراشه و پردازنده مخصوص است که اپل برای گوشی‌های آیفون استفاده می‌کند. ‌ 

دوربین و باتری موبایل

دوربین گوشی آیفون 13 پرومکس از سه لنز تشکیل شده است. یکی از آن‌ها 12 مگاپیکسلی و لنز دیگر 12 مگاپیکسلی تله فوتو و لنز دیگر 12 مگاپیکسلی اولتراواید می‌باشد. هر سه لنز قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر الکترونیکی را دارند. علاوه بر این، لنزها قابلیت‌های دیگری دارند که به شما کمک می‌‌کند تا بتوانید تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید. دوربین سلفی نیز دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی واید می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این موبایل دارای یک باتری با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت است. حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده توسط آیفون 13 برابر با 20 وات می‌باشد. البته این گوشی می‌‌تواند با شارژر بی سیم نیز شارژ شود. حداکثر توان شارژ با شارژر بی سیم نیز 15 وات است. باتری این موبایل از نوع لیتیومی یونی غیر قابل تعویض توسط کاربر می‌باشد. آیفون 13 پرومکس مجهز به حسگر متفاوتی مانند حسگر ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما و فشار سنج می‌باشد.

چگونگی خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس

اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس را دارید؛ می توانید خرید اقساطی خود را از سایت قسطی کلاب انجام دهید. شما می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب برای خرید قسطی گوشی آیفون و همچنین انواع کالای دیجیتال اعتبار دریافت کنید و در مدت زمان مشخص اقساط خود را بپردازید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی آیفون 13 اقدام به فروش قسطی سایر محصولات آیفون می‌کند. 

اگر از طرفداران برند اپل هستید می‌توانید آیفون 13 پرو مکس را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب خریداری کنید. این موبایل در رنگ‌های مختلفی مانند خاکستری، طلایی، نقره‌ای، آبی و سبز عرضه شده است. فریم موبایل از جنس فولاد ضد زنگ بوده و مقاومت زیادی دارد. همچنین پشت و جلوی گوشی نیز از جنس سرامیک شیلد بوده که بسیار مقاوم است. با خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی POCO X4 GT

خرید قسطی گوشی POCO X4 GT
برند شیائومی گوشی‌های جذاب و پرفروشی دارد که یکی از بهترین آن‌ها مدل پوکو ایکس 4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO X4 GT به...

خرید موبایل A01

خرید موبایل A01
انتخاب تلفن همراه جز یکی از مهم‌ترین تصمیمات می‌باشد که نیازمند تحقیقات بسیاری است. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 به بخش کالای دیجیتال ...