خرید اقساطی گلکسی واچ 4

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:16:49

گجت‌های پوشیدنی سامسونگ دارای کارایی و زیبایی منحصر به فردی هستند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گلکسی واچ 4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

 خرید اقساطی گلکسی واچ 4
بررسی Galaxy Watch 4

اگر قصد خرید قسطی گلکسی واچ 4 را دارید باید بدانید این ساعت هوشمند یکی از جدیدترین محصولاتی می‌باشد که توسط شرکت سامسونگ در بازارهای جهانی عرضه شده است. این ساعت در 11 آگوست سال 2021 به دنیای تکنولوژی معرفی شد و عرضه آن از 27 آگوست شروع شد. شرکت کره‌ ای سامسونگ، ساعت جدید خود را طبق فناوری‌های روز ساخته و سعی کرده این ساعت هوشمند، انتظارات کاربران را برآورده کند. 

باید بدانید این ساعت دارای درگاه سیم کارت می‌باشد. امکان قرار دادن سیم کارت در این ساعت، آن را از بسیاری از ساعت‌های هوشمند متمایز می‌کند و وزن آن نیز تنها 30 گرم می‌باشد. وزن پایین اسمارت واچ جدید سامسونگ، سبب می‌شود تا بتوان به راحتی در حالت‌های مختلف، از جمله فعالیت‌های ورزشی از این ساعت استفاده کرد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

قبل از خرید قسطی گلکسی واچ 4 باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی محصول آشنا شوید. ساعت جدید شرکت کره‌ای سامسونگ از جنس آلومینیوم است. این ساعت دارای گواهی معتبری می‌باشد که بیانگر ضد آب بودن ساعت است.  

البته باید توجه کنید این ساعت می‌تواند در برابر آب تا فشار 5 اتمسفر مقاومت کند. نمایشگری که سامسونگ برای ساعت گلکسی واچ 4 استفاده کرده amoled می‌باشد. این نمایشگر کیفیت بالایی داشته و در محصولات رده بالای سامسونگ استفاده می‌شود. تراکم  پیکسلی ساعت گلکسی واچ چهار 330 پیکسل در هر اینچ است.

این ساعت دارای سیستم عامل اندروید 6 بوده و تراشه به کار رفته در آن 5 نانومتری می‌باشد. حافظه داخلی ساعت گلکسی واچ 16 گیگابایت بوده و رم آن نیز 1.5 گیگابایت می‌باشد. این ساعت دارای باتری با ظرفیت 361 میلی آمپر ساعت است و باتری موجود در آن غیر قابل تعویض می‌باشد. اسمارت واچ جدید سامسونگ دارای قابلیت مکالمه بوده و همچنین دارای اسپیکر نیز می‌باشد. 

باتری این ساعت می‌تواند در صورت استند بای بودن تا 40 ساعت شارژدهی  داشته باشد. ساعت گلکسی واچ 4 می‌تواند پیام‌های دریافتی را اعلام کند و همچنین پیام‌های متنی را نمایش دهد. لازم است در خصوص ساعت گلکسی واچ 4 نکته‌ای را بدانید. این ساعت قابلیت اتصال usb را ندارد و از طریق شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود. اما این ساعت دارای بلوتوث، gps و nfc می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

 گلکسی واچ 4 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و همچنین سبز در بازارهای جهانی عرضه شده است. این ساعت مجهز به حسگرهای گوناگون و مختلف است. گلکسی واچ چهار قابلیت پایش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون‌، سنجش فشار خون، پایش وضعیت خواب و پشتیبانی از فرامین صوتی را دارد. وجود این قابلیت‌ها در ساعت‌های هوشمند این امکان را به افراد مختلف می‌دهد تا از وضعیت سلامتی خود باخبر شوند.

ساعت‌های هوشمند برای افرادی که مبتلا به فشار خون یا بیماری‌های قلبی هستند؛ بسیار مفید می‌باشد. این ساعت‌ها به طور پیوسته وضعیت سلامتی آن‌ها را پایش می‌کنند و در صورت وجود مشکل، هشدارهای لازم را می‌دهند تا افراد مختلف بتوانند اقدامات لازم را برای حفظ سلامتی خود انجام دهند. 

چگونگی خرید اقساطی گلکسی واچ 4

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی گلکسی واچ 4 را برای شما فراهم کرده است.  شما برای خرید اقساطی گلکسی واچ و سایر کالای دیجیتال می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب، اعتبار دریافت کرده و کالای مورد نظرتان را خریداری کنید. 

این سایت علاوه بر فروش قسطی ساعت هوشمند کار فروش سایر وسایل دیجیتالی را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید این ساعت را به صورت نقدی و بدون واسطه نیز از سایت قسطی کلاب خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل سامسونگ قسطي

خرید موبایل سامسونگ قسطي
برند سامسونگ به طور حتم دیگر نیازی به معرفی ندارد و در هر خانه‌ای یکی از محصولات این برند وجود دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل ...

خرید قسطی گوشی آنر x8

خرید قسطی گوشی آنر x8
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آنر x8 با شرایطی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...