خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/14 18:14:55

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته



گوشی آیفون 15

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که با معرفی آیفون جدید علاقه‌مند به تهیه آن هستید، خرید قسطی گوشی آیفون 15 گزینه مناسبی برای شما به‌ شمار می‌آید. هر ساله با رونمایی از آیفون جدید بسیاری از افراد خواستار تهیه گوشی آیفون آخرین مدل هستند. اما ممکن است با مواجه با قیمت نسبتا بالای آن از خرید منصرف شوند. 

خرید گوشی آیفون 15 این امکان را برای طرفداران این مدل از گوشی‌های آیفون فراهم آورده است تا افراد به راحتی بتوانند گوشی مورد‌ علاقه خود را تهیه نمایند. گوشی آیفون 15، گوشی بسیار باکیفیت و قدرتمندی به شمار می‌آید. ممکن است بسیاری تصور کنند گوشی آیفون 15 تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی خود ندارد اما اینگونه نیست. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و ظاهری این گوشی بسیار باکیفیت خواهیم پرداخت تا از تفاوت‌ها و قابلیت‌های جدید اضافه شده آن مطلع شوید. 

گوشی آیفون با مشخصات ظاهری بی نظیر

جذابیت ظاهری و خوش دست بودن گوشی‌های آیفون زبانزد عامه مردم می‌باشد. به همین علت ممکن است بسیاری از افراد خواستار خرید اقساطی گوشی ایفون 15 نسبت به سایر برندهای تلفن‌همراه باشند. گوشی آیفون 15 کارایی بسیار بالایی دارد و با ارائه رنگ‌های مختلف، بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده‎است.

گوشی iPhone 15 از بدنه آلومینیومی و مات ساخته شده که مات بودن بدنه پشتی و استفاده از رنگ‌های پاستلی، جذابیت آن را چند برابر کرده است. آیفون 15 با پس زمینه مات دیگر رد اثر انگشت از خود به جای نخواهد گذاشت. گوشی آیفون 15 در رنگ‌های مشکی، صورتی، زرد، سبز و آبی پاستلی با وزنی سبک‌تر نسبت به مدل‌های قبل به بازار عرضه شده‌ است. یکی از تغییرات مطرح در گوشی‌های آیفون 15 بکارگیری پورت Type-C می‌باشد. بدین وسیله افراد قادر خواهند بود تمامی وسایل الکترونیکی و دیجیتال خود را تنها با یک کابل شارژ نمایند. 

مشخصات فنی گوشی آیفون 15

گوشی آیفون 15 با این مشخصات فنی انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. چرا که شما با یک گوشی بسیار قدرتمند با مشخصات فنی بسیار عالی مواجه هستید. اپل در ساخت گوشی آیفون 15 از یک تراشه  A16 Bionic استفاده کرده است که پردازنده قدرتمندی محسوب می‌شود. اگرچه که مدل‌های پرو گوشی‌های آیفون از پردازنده قدرتمندتری پشتیبانی می‌کنند، اما با این حال گوشی آیفون 15 قابلیت بسیار بالایی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را دارد. در این مدل از گوشی‌های آیفون مانند گوشی‌های آیفون 15 پرو و پرومکس، خبری از دکمه اکشن باتم نیست و از همان دکمه میوت استفاده شده است. برای گوشی آیفون 15، رم 6 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و با حافظه داخلی 128، 256، 512 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. 

گوشی آیفون 15 با کیفیت دوربین فوق العاده

خرید قسطی گوشی آیفون 15 به دلیل دوربین باکیفیت آن پیشنهاد می‌شوند. چرا که برند اپل در ساخت دوربین‌های گوشی‌های آیفون بسیار قدرتمند عمل کرده‌است. گوشی آیفون 15 با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تصاویر جذاب و با جزئیاتی را ثبت می‌کند. چرا که مجهز به قابلیت لرزشگیر اپتیکال از نوع  sensor-shift می‌باشد. همچنین امکان زوم دو برابری بدون افت کیفیت از قابلیت‌های بسیار ویژه آن محسوب می‌شود. دوربین اولترا واید آن نیز مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی با پوشش 120 درجه‌ می‌باشد. به صورت کلی گوشی آیفون 15، عکس‌های واقعی با رنگ و روشنایی بسیار مناسبی را ثبت می کند و کیفیت دوربین آن بسیار رضایت بخش است. 

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 توسط قسطی کلاب

افراد زیادی خواستار تهیه گوشی‌های آیفون هستند به همین دلیل فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط بسیار ساده و آسانی را برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 برای مشتریان خود فراهم آورده است. برای خرید اقساطی از وب سایت قسطی کلاب احتیاج به مراجعه حضوری نیست و شما می‌توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید.

اگرچه که امکان خرید نقدی گوشی آیفون 15 در قسطی کلاب نیز وجود دارد. اما برای خرید اقساطی از قسطی کلاب احتیاجی به پیش پرداخت‌های سنگین و ضامن ندارید، تنها با ارائه چک و سفته قادر به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 خواهید بود. قسطی کلاب یکی از فروشگاه های اینترنتی برتر در زمنیه فروش قسطی کالای دیجیتال به شمار می رود. برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط ویژه خرید قسطی از قسطی کلاب می‌توانید به بخش فروش اقساطی در وب ‌سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی هواوی

خرید قسطی گوشی هواوی
برند هوآوی جز برترین برندهای چینی می‌باشد که با وجود تحریم‌های گوگل در سال 2019 فروش بالایی را داشته باشد. برای خرید اقساطی گوشی ...

لپتاپ اچ پی اقساطی

لپتاپ اچ پی اقساطی
در شرایط اقتصادی امروز خرید لپتاپ ها به خصوص از یک برند معتبر مانند اچ پی برای اغلب مردم سخت است. از این رو قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود...