خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/12 15:08:16

اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس با چک با شرایطی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس با چک



بررسی اجمالی آیفون 14 پرومکس 

اپل هرسال در شهریورماه، تلفن‌های همراه جدیدش را معرفی می‌کند. درحال حاضر آیفون 14، جدیدترین تلفن همراه اپل محسوب می‌شود که بهترین نسخه این کالای دیجیتال، آیفون 14 پرومکس است. آیفون 14 پرومکس با پردازنده جدید اپل، دوربین 48 مگاپیکسلی، ناچ جدید توانست توجه‌های زیادی به خود جلب کند. طراحی خاص و سیستم عامل IOS، دو موردی هستند که اپل توجه زیادی بر روی آن دارد. آیفون 14 پرومکس دچار تغییرات جدیدی در ظاهر شده است و با ناچ جدید توانست محبوبیت زیادی پیدا کند. در بخش‌های زیر به بررسی دقیق و مقایسه این کالا پرداخته می‌شود. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اولین چیزی که در آیفون 14پرومکس دیده می‌شود، ابعاد بزرگ‌تر آن است. آیفون 14 پرومکس، ابعاد بزرگ‌تری نسبت به دیگر نسخه‌های آیفون 14 دارد. اپل در جدیدترین آیفون‌های خود از فناوری به نام Dynamic island استفاده کرده است. این فناوری جایگزین ناچ تلفن همراه شده و به روتین کارهای شما کمک می‌کند. باکس بالای آیفون 14، دوربین سلفی و پنل Dynamic island را درون خود قرار داده است. شما از طریق این فناوری می‌توانید دسترسی راحت‌تری به نوتیفیکیشن‌ها، تماس‌ها داشته باشید.

این کالای دیجیتال از صفحه نمایش 6.7 اینچی بهره‌مند است. آیفون 14 پرومکس از پنل OLED در ابعاد 1290 * 2796 برخوردار شده و تراکم پیکسلی 460 پیکسل بر اینچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی آیفون 14 پرومکس نسبت به دیگر نسخه‌ها، پردازنده A16 Bionic می‌باشد. این پردازنده دارای 2 هسته اصلی و 4 هسته کم مصرف می‌باشد که آیفون 14 پرومکس را تبدیل به یکی از قوی‌ترین تلفن‌های همراه بازار کرده است. البته پردازنده گرافیکی این محصول همانند دیگر نسخه‌ها می‌باشد و از پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای استفاده می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

Dynamic island

طبق عادت قدیمی اپل، اطراف آیفون 14 از فریم استیل ضد زنگ تشکیل شده و بدنه پشتی این کالای دیجیتال، شیشه می‌باشد که بر روی آن از سرامیک به عنوان محافظ استفاده شده است. آیفون 14 نیز همانند بسیاری از تلفن‌های همراه دارای گواهی IP68 می‌باشد و از باتری 4323 میلی آمپری بهره می‌برد. آیفون 14 پرومکس دارای سه سنسور دوربین می‌باشد. سنسور 48 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور LiDAR به شما کمک می‌کنند که عکاسی راحتی با این محصول داشته باشید. با خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مقایسه گوشی آیفون 14 با 13

در نگاه اولیه، به نظر می‌رسد که تفاوت کمی میان آیفون 14 و 13 وجود دارد اما چنین باوری اشتباه است. آیفون 14 از پردازنده‌های نسل جدید بهره می‌برد و کمی ضخیم‌تر از آیفون 13 می‌باشد. در دوربین سلفی آیفون 13، فوکوس خودکار وجود نداشت اما تمامی نسخه‌های آیفون جدید این قابلیت را دارا هستند. آیفون 14 دوربین بهتری دارد. جذب نور بیشتر، فوکوس خودکار، عکاسی بهتر در شب همگی از مزیت‌های دوربین آیفون 14 می‌باشند. آیفون 14 پرومکس دارای قابلیت Action Mode Video Stabilization می‌باشد که در نسخه‌های آیفون 13 چنین قابلیتی وجود ندارد.

باتری‌های آیفون 14 از شارژ سریع 20 وات پشتیبانی می‌کنند و عملکرد بهتری نسبت به باتری‌های آیفون 13 دارند. به طور کل این کالای دیجیتال، تغییرات زیادی داشته که تنها با مرور زمان و استفاده از محصول متوجه خواهید شد. تمام امکاناتی که تلفن‌های همراه امروزی دارا هستند در آیفون 14 پرومکس قرار داده شده و خرید اقساطی یا نقدی این کالا را یک گزینه منطقی کرده است. در بخش پایین به شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس اشاره می‌شود. 

شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس

بدون شک آیفون 14 پرومکس، یکی از بهترین تلفن‌های همراه حال حاضر می‌باشد. همین عامل هم باعث شده که این کالای دیجیتال طرفداران زیادی داشته باشد و خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس را منطقی‌تر کند. شما در فهرست قسطی کلاب می‌توانید به شرایط فروش اقساطی و همچنین فروش قسطی آیفون 14پرومکس دسترسی پیدا کنید. قسطی کلاب، روند آسانی برای خرید اقساطی تدارک دیده تا کاربران به راحتی خریدشان را تکمیل کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی واچ5

خرید اقساطی گلکسی واچ5
اگر به دنبال یک ساعت هوشمند منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گلکسی واچ5 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس

خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس
کمپانی اپل بهترین گوشی‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است و امروزه جز پرفروش‌ترین کمپانی‌های دنیا شناخته می‌شود. برای خرید قسطي آیفون...