خرید قسطی گوشی poco x6 pro با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 16:20:45

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x6 pro با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco x6 pro با چک


گوشی شیائومی Poco X6 Pro 

در دنیای تکنولوژی امروز که روزبه‌روز در حال پیشرفت است، داشتن یک گوشی هوشمند کارآمد با قیمت مناسب می‌تواند تا حد زیادی کمک‌کننده باشد. شیائومی که یک شرکت چینی سازنده محصولات الکترونیکی در پکن است، با معرفی و عرضه گوشی‌های پیشرفته‌تر و به‌روزتر، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است. این روزها، همه‌جا آوازه گوشی شیائومی poco x6 pro به گوش می‌رسد. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های گوشی شیائومی poco x6 pro را بررسی کنیم. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید قسطی گوشی poco x6 pro را دارید؛ تا انتهای مطالب با ما همراه باشید. 

طراحی و ساخت گوشی شیائومی Poco X6 Pro

گوشی poco x6 pro در مقایسه با نسخه قبلی که Poco X6 معمولی بود، از لبه‌های نسبتاً گردتری برخوردار است که همین امر موجب خوش‌دست شدن آن شده است. فریم و بدنه پشتی از جنس پلاستیک مات است. شیائومی، گوشی poco x6 pro را در سه رنگ مشکی، خاکستری و زرد طراحی و عرضه کرده است. این گوشی وزنی به‌اندازه 186 گرم دارد. برای خرید اقساطی گوشی poco x6 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

زمانی که گوشی poco x6 pro را در دستتان می‌گیرید، در نمای جلویی، یک نمایشگر به‌اندازه 6.67 اینچ دارد که با یک گوریلاگلس 5 پوشانده شده است. در نمای پشتی دوربین‌های سه‌گانه در یک جزیره شیشه‌ای گرد هم آمده‌اند و مثل همیشه نماد Poco میهمان آنان است. سمت راست آن دکمه روشن خاموش و همچنین دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است و سمت مقابل (سمت چپ گوشی) کاملاً خالی است.
لبه پایینی گوشی poco x6 pro محل قرارگیری سیم‌کارت، اسپیکر، میکروفون و پورت type c است. لبه بالایی گوشی نیز محل قرارگیری اسپیکر، میکروفون و فرستنده مادون‌قرمز است. نکته جالب‌توجه این است که این گوشی‌ها ضد آب نبوده؛ بلکه در حد چند قطره باران را می‌توانند تحمل کنند و آسیب نبینند. 

صفحه نمایشگر گوشی شیائومی Poco X6 pro

صفحه نمایشگر گوشی poco x6 pro از Dolby Vision و +HDR10 پشتیبانی می‌کند. اندازه روشنایی آن 1800 نیت است که راحتی شما را در محیط‌های آفتابی فراهم می‌کند و استفاده از گوشی هنگام تابش خورشید خیلی اذیت‌کننده نخواهد بود. همچنین این صفحه‌نمایش دارای نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1220 است. حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر قرار دارد که از سرعت خوب و خطای حداقلی برخوردار است. با خرید قسطی گوشی poco x6 pro از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

باتری گوشی poco x6 pro

گوشی poco x6 pro حاوی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند یک شارژر 67 واتی دارد که در جعبه قرار دارد. این شارژر می‌تواند گوشی شما را در عرض 43 دقیقه کاملاً شارژ نماید. یک روز کامل با آرامش خاطر می‌توانید به کار و فعالیت با گوشیتان بپردازید و نگران اتمام شارژ آن نباشید. 

زیبایی‌ها را با لنز دوربین گوشی poco x6 pro ثبت کنید!

در پنل پشتی گوشی poco x6 pro، سه دوربین 64 مگاپیکسلی، 8 و 2 مگاپیکسلی بر روی یک جزیره شیشه‌ای قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسل است. در فضای باز و در نور روز تصاویر با جزئیات رنگ ثبت می‌شوند و عکس‌هایی چشم‌نواز را به شما ارائه می‌دهد. همچنین دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری ویدئوهای 4k با 30 فریم در ثانیه را دارد. حتی قابلیت فیلم‌برداری 1080p با 60 فریم در ثانیه را نیز دارد. 

بررسی گوشی Xiaomi Poco X6 Pro از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

گوشی poco x6 pro حاوی تراشه Dimensity 8300-Ultra است که این تراشه لیتوگرافی 4 نانومتری دارد. گوشی poco x6 pro قابلیت پشتیبانی از ارتباط 5G را هم دارد. باتوجه‌به این مشخصات سخت‌افزاری، گوشی poco x6 pro می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای علاقه‌مندان به گیمینگ باشد. با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد می‌تواند توجه آنها را به خود جلب کند. 

قیمت روز گوشی poco x6 pro

باتوجه‌به نوسان قیمت‌های کالاهای دیجیتال در بازار نمی‌توان قیمت دقیقی را خدمت شما عزیزان ارائه داد. برای خرید اقساطی گوشی poco x6 pro مبلغی حدود 18 الی 20 میلیون تومان را باید مدنظر قرار دهید. برای آگاهی از قیمت روز گوشی poco x6 pro می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

خرید قسطی گوشی poco x6 pro از وب‌سایت قسطی کلاب

تا به اینجا سعی کردیم تا حدودی ویژگی‌های گوشی poco x6 pro را بررسی نماییم. اگر در حال حاضر به یک تلفن هوشمند کاربردی احتیاج دارید و امکان خرید نقدی آن را ندارید؛ با مراجعه به وب‌سایت قسطی کلاب می‌توانید از خدمات بی‌نظیر این سایت در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال بهره‌مند شوید. قسطی کلاب از جمله سایت‌های معتبری است که خرید اقساطی کالا را برای کاربران خود فراهم نموده است. در قسطی کلاب امکان برخورداری از انواع طرح‌های اعتباری برای خرید اقساطی گوشی poco x6 pro میسر گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 14

خرید قسطی گوشی ایفون 14
خرید قسطی گوشی ایفون 14 با شرایطی آسان و بدون ضامن در بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی گوشی POCO X3 GT

خرید قسطی گوشی POCO X3 GT
برند شیائومی با ارائه بهترین محصولات در کنار بهترین خدمات در جهان شهره است. برای خرید قسطی گوشی POCO X3 GT به بخش موبایل در...