خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:08:59

یکی از خودروهای ایرانی پرفروش با ظاهری زیبا مدل کوییک می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات با چک


بررسی کلی کوییک اتومات 

سایپا با معرفی خودرو کوییک، توانست کاربران زیادی را جذب این خودرو کند و نسخه‌های مختلفی (کوییک R، کوییک اتوماتیک پلاس) از کوییک را روانه بازار کرد. درحال حاضر خودرو کوییک با گیربکس اتومات، جزو ارزان‌ترین مدل‌های اتومات بازار است. خودروی کوییک جایگزین تیبا در بازار به حساب می‌آید. طراحی زیباتر، امکانات بیشتر، موتور جزو مزیت‌های کوییک می‌باشد. قیمت خودرو کوییک باعث شده است که بازار وسایل نقلیه به شدت رقابتی‌تر شود. کوییک اتومات تفاوت‌های کمی نسبت به کوییک عادی دارد که در بررسی‌های پایین، به این تفاوت‌ها و دیگر امکانات کوییک اشاره شده است. برای خرید قسطی خودرو کوییک اتومات به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هنگامی که کوییک اتومات را تماشا می‌کنید، ترکیبی از تیبا و ساینا در آن دیده می‌شود. سایپا در ساخت کوییک تلاش کرده که از محصولات قبلی خود یعنی ساینا و تیبا، الگوبرداری کند تا یک نسخه زیباتر را به کاربران ارائه بدهد. اولین نکته‌ای که در کوییک اتومات وجود دارد، رینگ‌های متفاوت است. رینگ‌های خودرو کوییک با گیربکس اتومات، تفاوت‌هایی با نسخه‌های عادی دارد.

کوییک اتومات دارای چراغ‌های دی لایت می‌باشد و نوشته CVT هم روی گلگیرهای این محصول وجود دارد. کابین کوییک اتومات تقریبا شبیه به کابین ساینا و دیگر مدل‌ها است. شرکت سایپا در کوییک از کنسول میانی جدید، فرمان D شکل و همچنین نمایشگر لمسی استفاده کرده است. سنسور فشار باد تایر از دیگر امکانات کوییک می‌باشد و میزان باد تایرها را بررسی می‌کند. با خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

کوییک اتومات

موتور کوییک یک پیشرانه 4 سیلندری 1.5 لیتری با قدرت 87 اسب بخار می‌باشد. از این موتور در نسخه‌های عادی کوییک هم استفاده شده است. وجود دریچه گاز در کوییک اتومات، تفاوت دیگری را رقم زده است که به گیربکس‌ها برای تولید نیرو کمک می‌کنند. در نسخه‌های معمولی کوییک، از فرمان دستی استفاده شده است اما خودرو کوییک با گیربکس اتومات دارای فرمان برقی می‌باشد. 

کوییک مصرف سوخت پایینی دارد به طوری که در هر صد کیلومتر، 7.6 لیتر بنزین مصرف می‌کند. سنسور فشرده لاستیک، دوربین دید عقب، تهویه الکتریکی، کی لس استارتر از دیگر ویژگی‌های کوییک اتومات محسوب می‌شوند. در تمامی نسخه‌های کوییک، دو ایربگ برای سرنشین و راننده وجود دارد. همچنین سایپا از سیستم ایمنی ضد سرقت و هشدار ایمنی در نسخه‌های کوییک استفاده کرده است. برای خرید قسطی خودرو کوییک اتومات به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خودرو کوییک بهتره یا تیبا؟

خودرو کوییک با گیربکس اتومات و تیبا در چهره و مشخصات فنی، تفاوت‌های خاصی ندارند و هر دو از یک موتور استفاده می‌کنند. به همین دلیل برتری ظاهری، بستگی به نظر خریدار دارد. کوییک اتومات ابعاد بزرگ‌تری نسبت به تیبا دارد. در برخی از نسخه‌های کوییک از فرمان برقی استفاده شده است که تیبا از این قابلیت برخوردار نیست. همچنین امکانات رفاهی درون کابین کوییک، بیشتر از تیبا می‌باشد که می‌توان به بالابرهای تمام اتوماتیک شیشه‌ها اشاره کرد. همچنین برخی از امکانات کوییک مانند صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب باعث شده است که کوییک برتری نسبی داشته باشد.

با توجه به شاسی‌های هر دو خودرو، به نظر می‌رسد که کوییک ایمنی بیشتری نسبت به تیبا دارد. سنسورهای ایمنی بیشتر در کنار شاسی مقاوم تر، باعث شده است که راننده در کوییک احساس امنیت بیشتری داشته باشد. البته قیمت خودرو کوییک بیشتر از تیبا می‌باشد. در بخش پایین به خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات و شرایط فروش اقساطی و نقدی این محصول در قسطی کلاب اشاره شده است. 

شرایط خرید قسطی خودرو کوییک اتومات

قسطی کلاب، فروشگاهی برای خرید اقساطی محصولات می‌باشد. شما با بررسی فهرست قسطی کلاب، می‌توانید با شرایط فروش اقساطی آشنایی پیدا کرده و اقدام به خرید قسطی کوییک اتومات کنید. با توجه به امکانات رفاهی این محصول، خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات یک گزینه معقولانه به حساب می‌آید. کوییک اتومات یکی از بهترین گزینه‌ها در میان وسایل نقلیه ارزان قیمت محسوب می‌شود که با گیربکس اتوماتیک و فرمان برقی، نهایت راحتی را به راننده می‌دهد. در نهایت، فهرست کامل قسطی کلاب به شما اجازه مقایسه راحتی می‌دهد که بعد از بررسی دقیق، می‌توانید انتخاب نهایی خودتان را پیدا کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو ساینا چکی

خرید قسطی خودرو ساینا چکی
اگر تمایل به خرید قسطی خودرو ساینا با شرایطی عالی را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی خودرو دنا

خرید اقساطی خودرو دنا
خودرو دنا یکی از جذاب‌ترین و بهترین محصولات ایران خودرو می‌باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی خودرو دنا به...