خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:15:12

برند ایکس ویژن برندی نام آشنا و موفق در ایران است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 با چک


بررسی اجمالی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ 

محصولات ایکس ویژن توانسته‌اند رقابت جدیدی در لوازم خانگی ایجاد کنند. ایکس ویژن تلاش کرده که از تمامی فناوری‌های مدرن، در تلویزیون‌های خود استفاده کند. تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ، یک محصول کامل به حساب می‌آید. تلویزیون‌های ایکس ویژن از کیفیت تصویر 4K و Ultra HD بهره می‌برند و نسل جدید تلویزیون‌های 55 اینچ ایکس ویژن، چهار برابر افزایش کیفیت نسبت به نسل‌های قبلی خودش داشته است. در بخش پایین به بررسی کامل تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ و مزایای آن پرداخته می‌شود. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اولین نکته‌ای که در تلویزیون ایکس ویژن به چشم می‌آید، کیفیت تصویر این کالا است. ایکس ویژن در نسل‌های لوازم خانگی قبلی خود از فناوری FULL HD استفاده می‌کرد اما اکنون ایکس ویژن 55 اینچ، دارای وضوح Ultra HD می‌باشد. صفحه نمایش ایکس ویژن 55 اینچ دارای فناوری HDR 10 است. این فناوری به وضوح رنگ‌های صفحه نمایش کمک کرده و نقاط رنگی را با وضوح بیشتری نشان می‌دهد. 

همانند بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند، ایکس ویژن در این محصول از سیستم عامل اندروید استفاده کرده است که نسخه آن 11 است. وجود نسخه 11 به شما کمک می‌کند که نرم افزارهای بیشتری برای پخش فیلم یا دریافت کنید. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

از دیگر فناوری‌های این تلویزیون وجود اتصال بی‌سیم یا WIFI Screen Mirror می‌باشد. به وسیله این قابلیت، کاربر می‌تواند صفحه تلفن همراهش را بر روی تلویزیون نمایش بدهد. تلویزیون ایکس ویژن دارای دو پورت USB می‌باشد و سه درگاه HDMI در این محصول قرار گرفته است. شاید بتوان استفاده از پنل IPS را یکی از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون دانست. این پنل به افزایش کیفیت تصاویر و رنگ‌ها در این کالا کمک می‌کند. قاب اطراف تلویزیون، باریک می‌باشد و از پلاستیک شفاف ساخته شده است.

تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ، حدود 9 کیلوگرم وزن دارد. پایه‌های تلویزیون کاملا محکم ساخته شده‌اند و به راحتی این وزن را تحمل می‌کنند. البته شما هم می‌توانید تلویزیون ایکس ویژن‌تان را بر روی دیوار نصب کنید. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مقایسه تلویزیون اسنوا با ایکس ویژن

انتخاب بین اسنوا و ایکس ویژن کمی سخت است. هر دو سعی می‌کنند از قیمت یکسان و گارانتی‌های شبیه به هم استفاده کنند. همچنین کیفیت ساخت هر دو محصول، تفاوت آنچنانی ندارد. در ظاهر هر دو محصول، تفاوت خاصی دیده نمی‌شود و کاربر براساس سلیقه شخصی خود باید انتخاب کند. محصولات ایکس ویژن، کیفیت بهتری در صدا دارند. 

تلویزیون‌های ایکس ویژن از فرمت DTS پشتیبانی می‌کنند که باعث می‌شود صداهای دالبی به راحتی پخش شوند. همچنین این فرمت اجازه می‌دهد که صداها در 6 کانال مختلف پخش شوند. در کیفیت صفحه و وضوح تصاویر هم ایکس ویژن کیفیت بهتری دارد. شاید وجود پنل IPS و HDR 10 را بتوان دلیل برتری لوازم خانگی ایکس ویژن دانست. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت‌افزار لوازم خانگی ایکس ویژن، کیفیت بهتری دارد. ایکس ویژن تحت کنترل مادیران، محصولاتش را تولید می‌کند که همین باعث می‌شود تلویزیون‌های ایکس ویژن از کیفیت ساخت خوبی بهره‌مند باشند. عموم محصولات اسنوا، در محیط صنعتی ساخته می‌شوند و کنترل کیفی کمتری بر روی تلویزیون‌های این شرکت وجود دارد. همین کیفیت ساخت خوب باعث شده فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی زیادی محصولات ایکس ویژن را موجود داشته باشند. در بخش زیر به خرید اقساطی و نقدی این تلویزیون و همچنین شرایط خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ پرداخته می‌شود. 

شرایط خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از قسطی کلاب

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به طور کامل در قسطی کلاب فراهم شده است و کاربر می‌تواند با بررسی شرایط فروش اقساطی، اقدام به خرید اقساطی این تلویزیون کند. قسطی کلاب برای فروش قسطی محصولات، روند راحتی ایجاد کرده است و کاربر پس از خواندن مقالات و مقایسه‌های لازم، می‌تواند خریدش را تکمیل کند. فهرست بلند قسطی کلاب اجازه بررسی و مقایسه راحتی به کاربران می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی بخاری برقی

خرید نقدی بخاری برقی
بخاری برقی یکی از بهترین وسیله‌هایی می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است و انواع گوناگونی دارد. برای خرید اقساطی بخاری برقی به بخش لوازم ....

خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو

خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو
برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو با قیمتی عالی و شرایطی آسان به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...