خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:50:38

برند سونی یکی از برندهای معروف دنیا است که محصولات فوق العاده با کیفیتی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ


شرکت سونی و انواع لوازم خانگی باکیفیت!

علاقه مندان به دنیای علم و تکنولوژی و لوازم خانگی باکیفیت، شرکت سونی و انواع محصولات صوتی و تصویری آن را می شناسند. این شرکت در زمینه ساخت و فروش انواع لوازم خانگی فعالیت می کند. یکی از این لوازم خانگی تولید شده توسط این شرکت تلویزیون های هوشمند هستند. تلویزیون سونی 55 اینچ توسط شرکت سونی در سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد. این تلویزیون در هنگام معرفی مورد استقبال بسیاری از کاربران شرکت سونی قرار گرفت که دلیل جذابیت این تلویزیون امکانات و کیفیت بسیار بالای این لوازم خانگی است. در ادامه به معرفی و خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ می پردازیم. 

صفحه نمایش

صفحه نمایشگر این تلویزیون از نوع VA LCD است که دارای کیفیت 4K و یا همان الترا اچ دی است. این تلویزیون یکی از بهترین گزینه ها برای تماشای فیلم های با کیفیت بالا است. این لوازم خانگی با کیفیت سونی دارای صفحه نمایش و منحصر به فردی است که از فناوری های Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کند. این دو فناوری کنتراست و کیفیت نور پس زمینه تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهند. برای خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش این تلویزیون دارای روشنایی بسیار مناسبی است و می تواند‌ 500 تا 650 نیت روشنایی به شما ارائه دهند.‌ یکی دیگر از ویژگی‌های این تلویزیون که باعث شده است این لوازم خانگی در بین کاربران سونی محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد، این است که دارای نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز است و زاویه 178 درجه ای را می تواند به شما ارائه دهد. تاخیر ورودی و زمان پاسخگویی این تلویزیون 11 میلی ثانیه است که عدد بسیار مناسبی برای این تلویزیون نیز می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تلویزیون پشتیبانی از قابلیت ایکس آر موشن است که برای نمایش پویاتر تصاویر ورزشی و سریع مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اسپیکر و سیستم صوتی

این تلویزیون از سیستم اسپیکر دو کاناله پیروی می کند که همین موضوع باعث می‌شود صدای رسا و واضح تری پخش شود. تعداد بلندگو های تلویزیون ۵۵ اینچ سونی عبارت است از: دو عدد بلندگوی دو وات و دوعدد توییتر. توان کلی سیستم صوتی این تلویزیون 20 وات می باشد و جهت خروجی صدای آن رو به پایین است. با خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

یکی از نقاط قوت سیستم صوتی این تلویزیون این است که شما می توانید صدای تلویزیون را به طور دلخواه تنظیم و در موارد مختلف مانند موسیقی، فیلم و بازی قرار دهید. یکی دیگر از ویژگی های سیستم صوتی این لوازم خانگی این است که مجهز به میکروفون داخلی است و شما می توانید به کمک آن جستجوی صوتی نیز انجام دهید. پورت های موجود در این تلویزیون عبارتند از:

 درگاه usb 2
 درگاه hdmi 4 عدد
درگاه arc
ورودی آنتن
خروج صدای دیجیتال اپتیکال
درگاه حافظه خارجی

تعداد متعدد درگاه های این نوع لوازم خانگی باعث می شود که استفاده از آن راحت  و آسان شود.

خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ از قسطی کلاب

اگر خرید نقدی این لوازم خانگی برای شما سخت است و علاقمند به خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ هستید می توانید از شرکت‌هایی که اقدام به فروش قسطی لوازم خانگی می نمایند این تلویزیون را خریداری کنید. یکی از این شرکت ها قسطی کلاب است. شما می توانید از قسطی کلاب انواع لوازم خانگی را به صورت خرید اقساطی تهیه کنید. قسطی کلاب برای رفاه بیشتر مشتریان خود طرح های متنوعی دارد که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

-طرح پارسیان

-خرید اقساطی انواع لوازم خانگی برای بازنشستگان با حداکثر سن 65 سال

-طرح چابک

فروش قسطی لوازم خانگی برای افراد شاغل دولتی و آزاد. طرح چابک مناسب برای خرید لوازم خانگی تا سقف چهل میلیون است. برای اطلاع و آشنایی با دیگر روشهای خرید اقساطی لوازم خانگی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش مایکروویو ال جی قسطی

فروش مایکروویو ال جی قسطی
برند بی‌نظیر ال جی یکی از موفق‌ترین و استثنایی‌ترین برند دنیا می‌باشد که همیشه در طراحی و تولید محصولات خود بی‌نظیر است. فروشگاه اینترنتی قسطی...

فروش قسطی تلویزیون هیمالیا

فروش قسطی تلویزیون هیمالیا
برند هیمالیا از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون هیمالیا به بخش تلویزیون در دسته بندی...