خرید قسطی s20 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:55:14

یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه بی‌شک گوشی s20 fe می‌باشد. برای خرید قسطی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی s20 fe


ترکیب رنگی فوق‌العاده

گوشی‌های هوشمند بسیاری توسط شرکت سامسونگ و دیگر برندهای معتبر دنیا طراحی و تولید شده است. هر گوشی همراه دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی است و شما با توجه به میزان هزینه، شکل ظاهری و نیازی که دارید؛ یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید تا خریداری نمایید.

به طور معمول تلفن‌های هوشمند دارای 3 الی 4 رنگ می‌باشد و تنوع بالایی در رنگبندی ندارند. سری S در گوشی‌های سامسونگ به خاص بودن رنگ‌هایشان معروف هستند، با این وجود مدل S20 fe دارای کامل‌ترین رنگبندی بین تمامی گوشی‌های دنیا است. رنگین کمانی از رنگ‌ها در مدل S20 fe وجود دارد.

تنوع رنگبندی این محصول سامسونگ سبب فروش بالای آن شده است و شما می‌توانید هر رنگی را که می‌پسندید خریداری نمایید. رنگبندی گوشی S20 fe شامل سرمه‌ای، قرمز، بنفش روشن، سبز روشن، نارنجی و سفید می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی s20 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید باصرفه را تجربه کنید.

بررسی صفحه نمایشگر گوشی خوش رنگ S20 fe

این گوشی جذاب سامسونگ دارای یک صفحه نمایشگر با اندازه 6.5 اینچ می‌باشد. اندازه‌ای کاملا استاندارد و مورد پسند مشتریان به همراه فناوری Infinity-O، همچنین نمایش تصاویر با کیفیت Full HD+‎‏ در کنار کمی خمیدگی ترکیبی عالی به گوشی S20 fe بخشیده است. این گوشی پرفروش سامسونگ تجربه‌ای بسیار عالی و استثنایی برای انجام بازی، دیدن ویدئو و بسیاری از فعالیت‌های دیگر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با خرید قسطی s20 fe از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بررسی دوربین‌های گوشی S20 FE سامسونگ

گوشی s20 fe دارای دوربین‌های قدرتمند و باکیفیتی می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی کیفیتی برابر با 32 مگاپیکسل دارد که کیفیت قابل قبولی است، همچنین دوربین‌های پشت این گوشی را دوربین سه لنزی با کیفیت‌های 12 مگاپیکسل اولتراواید، 12 مگاپیکسل زاویه باز و 8 مگاپیکسل تله فوتو تشکیل داده است. این گوشی استثنایی قابلیت زوم 3 برابری دارد و با کیفیت بالا تا سه برابر جزئیات را ثبت می‌نماید. 

دوربین‌های گوشی پرفروش سامسونگ دارای بزرگترین حسگر dual pixel می‌باشد و در تاریکی عکس‌هایی با نور عالی و باکیفیت را به ثبت می‌رساند. قابلیت Single Take یکی از جذاب‌ترین امکانات گوشی s20 fe می‌باشد. با کمک این قابلیت شما می‌توانید تا 15 ثانیه یک فیلم به همراه بهترین گزینه‌های عکس برداری را از آن خود کنید. با خرید اقساطی s20 fe از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی باتری و حافظه گوشی S20 FE

گوشی جذاب و فوق‌العاده سامسونگ دارای باتری قدرتمندی با ظرفیت 4500 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد. با وجود این باتری شما یک روز کامل نیازی به شاژر کردن تلفن همراه خود نخواهید داشت و به تمامی فعالیت‌های خود می‌رسید. از طرفی حافظه داخلی این گوشی برابر با 128 گیگابایت است و تا 1 ترابایت قابلیت ارتقا خواهید داشت. برای خرید قسطی s20 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی s20 fe با سفته

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که شرایط فروش اقساطی بسیار عالی دارد. شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته از سایت قسطی کلاب کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب نیازی به ضامن نخواهید داشت و می‌توانید با ارائه مدارک اندکی درخواست خود را ثبت کنید. 

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی و موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. فراموش نکنید که خرید قسطی s20 fe از قسطی کلاب با تخفیفات عالی همراه است و حس خوب یک خرید پر سود را با خرید اقساطی یا خرید نقدی از قسطی کلاب تجربه خواهید کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی se 2022

خرید قسطی گوشی se 2022
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی se 2022 با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی لپ تاپ ایسر از قسطی کلاب

خرید قسطی لپ تاپ ایسر از قسطی کلاب
یکی از بهترین برندهای لپ تاپ در دنیا مدل ایسر می‌باشد. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسر به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...