خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/7 15:36:02

اگر قصد خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ با شرایطی بی نظیر را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ

گوشی f23 سامسونگ

یکی از بارزترین دلایلی که شما گوشی f23 سامسونگ را انتخاب می‌کنید تکنولوژی خنک سازی آن است. فناوری کیفیت بالای این گوشی به شما اجازه می‌دهد که کارهای سنگینی با دستگاه خود انجام دهید و گوشیتان خنک بماند. برای اولین بار است که شما در سری اف پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون (Qualcomm Snapdragon) را مشاهده می‌کنید و حالا می‌توانید بدون دیرکرد عملکرد روی گوشیتان بازی کنید و یا چند نرم افزار را همزمان در حال اجرا داشته باشید. سری f23 از حافظه داخلی به عنوان رم مجازی استفاده می‌کند تا حافظه‌اش را گسترش دهد، که تا 12 گیگ قابل گسترش است.

این گوشی سامسونگ با 120 هرتز میزان ریفرش تجربه حرکت سریع و بدون گیر کردن در صفحه را به شما می‌دهد. ویژگی تمرکز صدای سری f23 صدای محیط را حذف می‌کند صدای گیرنده‌ها را دو چندان می‌کند تا جزئی ترین صدا را در پر سر و صداترین محیط بشنوید. گوشی f23 سامسونگ اولین گوشی سه دوربین 50 مگاپیکسلی است که لنزهای 123 درجه خیلی عریض دارد. برای خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هر کجا هستید با سرعت خیلی بالا با قابلیت 5 جی (12 باند) دانلود کنید، آپلود کنید و ویدئو پخش کنید. کل روز را با باتری 5000 میلی آمپری و حمایت 25 وات شارژ بازی کنید، پشت سر هم سریال ببینید و همینطور در اینترنت بگردید و نگران باتری این گوشی سامسونگ نباشید. طرح و رنگ گوشی شما متمایز است و سرها را به سمت شما بر می‌گرداند. با دو رنگ جدید فیروزه‌ای و سبز زیتونی و ظاهر مات جذاب که به راحتی لکه نمی‌گیرد نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند. با خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

نگاه نرم افزاری به سری f23

وقتی نرم افزارهای سری f23 را در نظر می‌گیریم، این گوشی با اندروید 12 می‌آید. نرم افزارها به روز ترین هستند و رابط کاربری خیلی ساده است. سامسونگ قول 2 آپدیت سیستم عامل و 3 سال آپدیت امنیتی روی این گوشی سامسونگ داده است. تجربه کلی نمایش روی گوشی خیلی رضایت بخش است. صفحه گوشی، درجه روشنایی تقریبا خوبی دارد و به طور کل شفافیت تصویری همه قسمت‌های دستگاه کاملاً واضح است و تجربه بصری شما را لذت بخش می‌کند.

با سیم دوم تماس بگیرید و تماس دریافت کنید حتی وقتی که آنتنی برای سیم کارت اولتان وجود ندارد. سامسونگ ناکس که در سخت افزار و نرم افزار گوشی ساخته شده است اطلاعات ظریف گوشی شما را از ویروس محافظت می‌کند و امنیت و حریم خصوصی شما را بهبود می‌بخشد. برای خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های بارز گوشی f23 سامسسونگ

در نتیجه، سامسونگ گلکسی f23 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده است که بهترین ارزش‌ها را برای کاربر می‌آورد. به روزترین اندروید، پردازنده قوی، صفحه روشن، اتصال 5 جی و دوام زیاد باتری از بارزترین ویژگی‌های این گوشی است. همین طور به کمک تراشه اسنپ دراگون، تجربه خوبی از بازی و کار با دوربین خواهید داشت. 

خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ را می‌توانید در سایت قسطی کلاب انجام دهید. شرایط خرید کالاها از جمله کالای دیجیتال در این سایت به صورت زیر است: نوع خرید اقساطی شما در این سایت استفاده از اعتبار می‌باشد. شما با توجه به شرکتی که از آن اعتبار دریافت کرده‌اید یکی از گزینه‌های صنعت و معدن، فرازاندیشان یا بای چک را انتخاب می‌کنید.

شما می‌توانید با مقدار اعتباری که دارید کل کالا را خرید نقدی داشته باشید یا این که بخشی از اعتبارتان را خرج کنید. میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط برای هر شرکت متفاوت می‌باشد. با توجه به قیمت کالا و میزان اعتباری که دارید فروش قسطی شما قیمت گذاری می‌شود. یکی از مناسب‌ترین راه ‌های تهیه این گوشی، خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ از سایت قسطی کلاب است که بهترین شرایط اقساطی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند سامسونگ

خرید ساعت هوشمند سامسونگ
امروزه با توجه به گسترش فن آوری در حوزه دیجیتال و رقابت بین شرکتهای حاضر در این حوزه بسیاری از شرکت ها برای بدست آوردن سهم بزرگی از بازار شروع به ...

خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس

خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس
جدیدترین محصول برند شیائومی با طراحی جنجالی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...