خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/15 19:46:49

گوشی جذاب و لوکس شرکت اپل فروش بالایی را در سال 2020 تجربه کرده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس


نقد و بررسی آیفون 12 پرو مکس

شرکت اپل در اکتبر سال 2020 گوشی آیفون 12 پرو مکس را معرفی کرد. این گوشی در نوامبر این سال به بازار عرضه شد و با اقبال زیادی هم روبه رو شد. برچسب قیمتی 1000 دلاری شاید یکی از مهم ترین نکات در خرید این گوشی لوکس باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس شرایط موردنظر را در سایت قسطی کلاب مطالعه کنید.

به طور قطع با خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس با انبوهی از امکانات عالی و با کیفیت مواجه خواهید شد. این گوشی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری هماهنگی فوق‌العاده‌ای دارد و باید انتظار سریع‌ترین عملکرد ممکن را از آیفون خود داشته باشید. با توجه به قیمت بالای این گوشی خرید قسطی آیفون 12 پرو مکس یک پیشنهاد عالی برای شما است.

طراحی و کیفیت ساخت

آیفون 12 پرو مکس از نظر طراحی به گوشی‌های سال‌های دور اپل یعنی آیفون 4 نزدیک شده و لبه‌هایی تخت دارد. اپل از مقاوم‌ترین شیشه ممکن برای پنل پشت و جلوی آیفون 12 پرو مکس استفاده کرده و این گوشی در رنگ‌های خاکستری، آبی، سفید و طلایی به بازار عرضه شده است. گوشی 228 گرمی اپل با گواهی IP68 عرضه می‌شود و می‌تواند مدت 30 دقیقه تا عمق 6 متری آب دوام بیاورد و این یعنی آیفون 12 پرو مکس شناگر ماهری است.

صفحه نمایش

نمایشگر Super Retina XDR OLED آیفون 12 پرو مکس با استاندارد HDR10 و حداکثر میزان روشنایی 1200 نیت یکی از بهترین نمایشگرهای بازار را دارد. اگر به فکر خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس هستید تا از نمایشگر فوق‌العاده این گوشی لذت ببرید؛ می‌توانید این گوشی را از قسطی کلاب تهیه کنید. نمایشگر 6.7 اینچی این گوشی رزولوشنی معادل 1284 در 2778 دارد و تراکم پیکسلی آن 458 پیکسل در هر اینچ است. وجود قابلیت نرم افزاری True-tone به ایجاد رنگ‌های گرم‌تر کمک می‌کند.

دوربین

اگر به فکر خرید یک دوربین تصویربرداری حرفه‌ای هستید بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید؛ چرا که با خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس شما مجموعه‌ای ارزشمند از 3 دوربین مختلف و یک سنسور سه بعدی با نام Lidar را خواهید داشت. هر سه دوربین این گوشی یعنی دوربین واید، اولتراواید و تله فوتو 12 مگاپیکسلی هستند و با کیفیت عالی 4K فیلمبرداری می‌کند. ضبط صدای این گوشی به صورت استریو است و اسپیکرهای آن نیز استریو هستند و کیفیت صدای خروجی فوق‌العاده‌ای دارد. دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسلی است و با کیفیت 4K فیلمبرداری می‌کند.

سخت افزار و نرم افزار

اپل آیفون 12 پرو مکس را با پردازنده 5 نانومتری A14 Bionic تولید کرده و iOS14 به خوبی با سخت افزار این گوشی هماهنگ شده است. پردازنده اصلی این گوشی 6 هسته و پردازنده گرافیکی از 4 هسته گرافیکی برخوردار است. این گوشی در سه نسخه با حافظه‌های 128، 256 و 512 با 6 گیگابایت حافظه رم عرضه شده است. جک 3.5 میلی متری هدفون طبق معمول چند سال اخیر در این گوشی وجود ندارد.

باتری و امنیت

با خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس با یک گوشی تمام و کمال از تمام جهات مواجه هستید. گوشی که به لطف داشتن یک باتری 3687 میلی آمپر ساعتی می‌تواند به راحتی شما را تا یک روز کامل همراهی کند و با بهینه سازی‌های نرم افزاری که اپل بر روی این گوشی اعمال کرده شما نگرانی از بابت خالی شدن سریع باتری گوشی خود نخواهید داشت. این گوشی از شارژر سریع 20 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. حسگر تشخیص چهره Face ID هم بر روی این گوشی وجود دارد و طبق معمول سریع و دقیق عمل خواهد کرد.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید یک گوشی فوق‌العاده هستید و نمی‌خواهید هزینه بالای آن را به صورت یکجا پرداخت کنید؛ می‌توانید خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس در برنامه خود قرار داده و به آن فکر کنید. سایت قسطی کلاب در این زمینه با پشتیبانی دقیق و حرفه‌ای شما را برای خرید این گوشی همراهی می‌کند. دوربین با کیفیت، صفحه نمایش درخشان، سخت‌افزار و نرم‌افزار هماهنگ، همه و همه از دلایلی هستند که می‌توانند شما را برای داشتن یک تجربه عالی از کار کردن با یک اسمارت فون فوق‌العاده ترغیب کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی s20 FE سامسونگ

خرید گوشی s20 FE سامسونگ
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام s20 FE رونمایی شده است و به زودی شما می‌توانید این گوشی استثنایی را با قیمتی مناسب از قسطی کلاب ...

خرید قسطی موبایل نوکیا

خرید قسطی موبایل نوکیا
بر اساس برنامه­ ریز­ی های اقتصادی از طرف مصرف ­کننده در دو حالت عدم وجود وجه نقد مکفی برای خرید مایحتاج ضروری و نیز وجود وجه نقدی کافی ...