خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 10:03:47

یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش شیائومی با قیمتی عالی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی به بخش مویایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی


گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی

اگر قصد خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی را دارید باید بدانید این موبایل یکی از موبایل های پر فروش شرکت چینی شیائومی می‌باشد. گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی یکی از جدیدترین اعضای خانواده ردمی می‌باشد و از نظر ویژگی‌ها ساختار و نرم افزاری نسبت به نسخه‌های قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. این موبایل در 4 مارس 2021 به دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند معرفی شد و عرضه آن از بیست روز بعد یعنی در 24 مارس شروع شد. نمایشگر این موبایل AMOLED می‌باشد. 

ابعاد این موبایل برابر با 6.67 اینچ است و نسبت نمایشگر به کل صفحه برابر با 85 درصد است. رزولوشن نمایشگر نیز برابر با 395 پیکسل در هر اینچ است. همچنین باید گفت نرخ نوسازی تصویر برابر با 120 هرتز بوده و روشنایی متوسط آن نیز برابر با 450 نیت می‌باشد. اما حداکثر روشنایی نیز برابر با 1200 نیت است. با وجود این ویژگی‌ها می‌توان گفت نمایشگر گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات و ویژگی‌های فنی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی

قبل از خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول آشنایی داشته باشید. وزن گوشی ردمی نوت 10 برابر با 192 گرم بوده و در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است. سیستم عامل گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی اندروید 11 است. تراشه گوشی نیز اسنپ دراگون 8 نانومتری می‌باشد. همچنین باید گفت پردازنده گرافیکی نیز Adreno 618 می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی این است که از درگاه حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند. گوشی ردمی نوت 10 پرو در سه مدل با حافظه‌های مختلف عرضه شده است. یک مدل از این موبایل حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دارد‌. دو‌ مدل دیگر نیز دارای رم 6 گیگابایت با حافظه 64 گیگابایت و 128 گیگابایت می‌باشند. دوربین اصلی این موبایل دارای 4 لنز می‌باشد که لنز اصلی آن 108 مگاپیکسلی واید می‌باشد. 3 لنز دیگر نیز 8 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی می‌باشند. همچنین باید گفت لنز دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی واید می‌باشد.‌ 

گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی دارای جک 3.5 میلی متری برای هدفون می‌باشد و اسپیکر آن از صدای استریو پشتیبانی می‌کند.‌ باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 5020 دارد و شارژر سریع آن نیز 33 وات می‌باشد.‌ برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شارژر سریع این موبایل سبب می شود تا به سرعت و در مدت زمان کوتاهی گوشی شارژ شود و ظرفیت بالای باتری نیز این امکان را می‌دهد تا موبایل، ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی در سه رنگ مشکی، آبی و برتری در بازارهای جهانی عرضه شده است و دارای gps  و بلوتوث می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی

سایت قسطی کلاب، امکان خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی را برای شما فراهم کرده است.‌ شما می‌توانید از طریق این سایت خرید اقساطی موبایل ردمی نوت 10 پرو را انجام دهید. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو باید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار لازم را دریافت کرده و با اعتبار خود خرید را انجام دهید. شما می‌توانید مدت زمان بازپرداخت و مبلغ اقساط ماهیانه را مشخص کنید. 

سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی‌ موبایل شیائومی پرو کار فروش انواع کالای دیجیتال را انجام می‌دهد. شما می‌توانید از این سایت گوشی مورد نظر خودتان را  با توجه به قیمتی که دارد به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی s22 سامسونگ

خرید اقساطی s22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پر فروش سامسونگ بی شک مدل گلکسی s22 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی s22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus
شیائومی بالاترین گوشی های خود را از نظر مشخصات منتشر کرده است. خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus یک پیشنهاد عالی برای...