خرید قسطی گوشی pocox3

تاریخ انتشار:
1403/2/14 08:41:26

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی در سال 2021 گوشی پوکو ایکس 3 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی pocox3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی pocox3


بررسی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی!

برند شیائومی در کل محصولات پرفروش و خوش قیمتی دارد و علت این محبوبیت وجود متریال عالی و کارایی بالا به همراه قیمت مناسب است. یکی از گوشی‌های شیائومی که قیمتی عالی دارد و فروش بالایی را تجربه کرده است؛ گوشی پوکو ایکس 3 می‌باشد. این گوشی استثنایی دارای ویژگی و امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای است که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. 

با ما همراه باشید تا علاوه بر اطلاع از ویژگی‌های گوشی poco x3 NFC با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز آشنا شوید. با خرید اقساطی گوشی pocox3 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

گوشی هوشمند poco x3 با قدرت و کارایی بالا

گوشی جذاب و پر فروش پوکو ایکس 3 دارای جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده شیائومی می‌باشد. در این گوشی تراشه Qualcomm® Snapdragon™ 732G به کار رفته است و برای اجرای بازی‌ها و پردازش برنامه‌ها بسیار کاربردی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های عالی این گوشی می‌توان به سرعت و روانی صفحه نمایشگر آن اشاره کرد که نرخ نوسازی برابر با 120 هرتز دارد و هیچ لگ و باگ در حین بازی و تماشای فیلم نخواهید داشت.

در کنار تمام این ویژگی‌های عالی وجود یک باتری قدرتمند با ظرفیت 5160 در کنار یک شارژر 33 واتی گوشی poco x3 را تبدیل به یک گوشی تمام عیار کرده است. برای خرید قسطی گوشی pocox3 با قیمتی مناسب به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر حرفه‌ای پوکو ایکس تری

نمایشگر جز اساسی‌ترین قسمت‌های یک گوشی هوشمند است. گوشی پرفروش poco x3 دارای یک صفحه نمایشگر FHD+ DotDisplay می‌باشد که اندازه‌ای برابر با 6.67 اینچ دارد. این گوشی کیفیت تصویر برابر با 1080*2400 دارد و نسبت تصویر 20:9 به همراه 91.25% نسبت تصویر به نمایشگر از جمله ویژگی‌های این گوشی شیائومی می‌باشد. البته گوشی poco x3 دارای گواهی نور آبی کم TÜV Rheinland است. با خرید اقساطی گوشی pocox3 از سایت قسطی کلاب یک خرید باصرفه را تجربه نمایید.

ایجاد یک تجربه صوتی فراگیر با بلندگوهای دوطرفه

یکی از امکاناتی که در گوشی پوکو ایکس تری وجود دارد، بلندگوهای باکیفیت و عالی در دو طرف تلفن همراه است. با وجود دو بلندگو و صدای استریو در این گوشی؛ تجربه یک صدای فراگیر و عالی را خواهید داشت؛ دیدن فیلم، شنیدن موسیقی و اجرای بازی با وجود این صدا لذتی دوچندان را تجربه خواهید کرد.   البته این گوشی دارای گواهینامه موسیقی Hi-Res Audio می‌باشد. با خرید قسطی گوشی pocox3 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

وجود ارتعاشات 4D

در گوشی پوکو ایکس تری شیائومی وجود موتور ارتعاش سبب می‌شود که در هنگام بازی کردن حس خوبی از لرزش تلفن همراه خواهید داشت. این گوشی به نحوی طراخی شده که مانند یک دسته بازی دارای شوک است و لرزشی مناسب و دلپذیر را برای شما ایجاد خواهد کرد. گوشی پوکو ایکس تری بسیار مناسب برای بازی کردن است و به گیمرها توصیه می‌شود. برای خرید نقدی گوشی pocox3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین قوی poco x3

گوشی زیبا و بی‌نظیر پوکو ایکس تری دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسل ساخت سونی IMX 682 می‌باشد که بسیار باکیفیت است، همچنین وجود سه لنز با ویژگی‌های 2 مگاپیکسل ماکرو، 2 مگاپیکسل عمق سنج و 13 مگاپیکسل فوق عریض سبب شده که بهترین عکس‌ها برای شما ثبت شود. برای خرید قسطی گوشی pocox3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید پرسود را تجربه کنید.

قسطی کلاب و طرح ویژه خرید اقساطی گوشی pocox3

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی می‌پردازد و برای اعطای این تسهیلات فقط به چک یا سفته نیاز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی و اطلاع از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید کامپیوتر

خرید کامپیوتر
امروزه در هر خانه و محل کاری کامپیوتر یکی از لوازم مهم و ضروری محسوب می شود. برای خرید کامپیوتر با شرایط عالی به بخش کالای دیجیتال در وبسایت...

خرید قسطی گوشی poco x5 pro چکی

خرید قسطی گوشی poco x5 pro چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...