فروش تبلت قسطی ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/5 06:17:09

ایسوس از شرکت هایی است که محصولات آن از کیفیت خوبی برخودارند و قابلیت های مفیدی نیز ارائه می دهند. تنها مشکل این محصول قیمت بالای آن است که با مراجعه به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب و خرید اقساطی می توان به مقابله با ان پرداخت.

فروش تبلت قسطی ایسوس

امکان فروش قسطی تبلت ایسوس

به طور کلی در دنیای امروز کالای دیجیتال نقش مهمی در زندگی روزمره افراد مختلف ایفا می کند و کاربرد های بسیاری دارد، اما در ماه های اخیر با افزایش قیمت شدیدی در زمینه کالاهای وارداتی مواجه شدیم که کالاهای دیجیتالی را نیز شامل می شود.

از این رو قسطی کلاب با ارائه امکان خرید قسطی کالای دیجیتال در سایت خود این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند بدون اینکه از بابت قیمت کالایی نگران باشند، آن را به صورت اقساطی خریداری کنند.

گفتنی است که در میان کالای دیجیتال قسطی موجود در قسطی کلاب، تبلت قسطی ایسوس نیز دیده می شود. ایسوس یک شرکت معروف در زمینه تولید انواع کالای دیجیتال است که از شهرت و اعتبار خوبی نیز برخوردار می باشد.

تبلت ایسوس قسطی موجود در قسطی کلاب مدل های مختلفی از این محصول را در بر می گیرد و کاربران با توجه به شرایطی که در آن قرار دارند می توانند تبلت اقساطی مورد نیاز خود را برگزینند.

در کل تبلت قسطی، محصولی است که بین گوشی موبایل و لپتاپ قرار دارد. تبلت ایسوس قسطی از جمله کالاهای دیجیتال اقساطی است که برای به همراه داشتن در هنگام سفر بسیار مناسبند و می توانند سرگرمی خوبی را برای کاربر فراهم آورند.

تبلت ایسوس اقساطی در اندازه های هفت، هشت و ده اینجی تولید می شوند و به طور کلی نسبت به لپتاپ ها از قابلیت حمل بسیار بالایی برخوردارند و البته نسبت به گوشی های موبایل از صفحه نمایش بزرگتری برخوردارند که باعث می شود تماشای فیلم ها و انجام بازی ها برای کاربر راحت تر باشد.

تبلت ایسوس قسطی به عنوان یک کالای دیجیتال اقساطی که توسط یک شرکت بزرگ و قابل اعتماد جهانی تولید شده است، همچنین می تواند برای مطالعه کتاب های الکترونیکی، ارائه کار ها در جلسات کاری و دانشگاهی، بازدید از شبکه های اجتماعی و فعالیت در ان ها و چندین کار دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

علاوه بر این قابلیت دیگری که توسط تبلت قسطی ایسوس ارائه می شود، مجهز بودن آن به دوربین های پشت و جلو با کیفیت مناسب است که هر چند از کیفیت بالای گوشی های موبایل جدید برخورداز نیستند، اما می توانند پاسخگوی نیاز کاربر باشند.

شرایط خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که مدت زمان زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد، با عملکرد خوب خود توانسته است که رضایت کاربران را تا حد بالایی جلب کند.

کالای دیجیتال قسطی موجود در این فروشگاه اینترنتی باعث می شود که کاربران بتوانند با خیال راحت بهترین و به روز ترین محصولات دیجیتالی را به صورت قسطی خریداری کنند و نگران قیمت هیچ محصولی نباشند.

در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را به دلخواه بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید.

گفتنی است که برای خرید های زیر هفت میلیون تومان هیچ مبلغی به عنوان پیش پرداخت از مشتری دریافت نمی شود. نکته جالب دیگر در رابطه با شرایط فروش اقساطی کالای دیجیتال این است که در صورتی که کاربر کاربر کارمند باشد و بتواند فیش حقوقی ارائه دهد، برای انجام خرید قسطی لازم نیست که چک ارائه دهد و تنها کاقی است مبلغی سفته را در اختیار این شرکت قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید اقساطی کالای دیجیتال از قسطی کلاب می توانید به بخش «سوال دارید؟» موجود در صفحه اصلی سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي هارد اکسترنال

خرید اقساطي هارد اکسترنال
هارداکسترنال‌ یک حافظه سیار است که می‌تواند همیشه در کنار شما باشد. برای خرید اقساطي هارد اکسترنال به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید گوشی LG Velvet

خرید گوشی LG Velvet
برند ال جی جدیدترین گوشی هوشمند خود را رونمایی کرده است و به زودی به بازار عرضه خواهد شد. شما می‌توانید به زودی برای خرید اقساطی...