خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/15 02:34:49

کمپانی اپل بهترین گوشی‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است و امروزه جز پرفروش‌ترین کمپانی‌های دنیا شناخته می‌شود. برای خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس


آیفون 11 پرو مکس

این گوشی استثنایی در سال 2019 میلادی معرفی و وارد بازار شد. ابعادی برابر با 158 در 77.8 در 8.1 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 226 گرم دارد. جنس پشت و جلوی این گجت، از شیشه و جنس قاب از استیل ضد زنگ است. این دستگاه، دارای گواهینامه IP68 می‌باشد.

بنابراین، می‌تواند تا عمق چهار متری آب به مدت نیم ساعت سالم بماند، همچنین دارای سیستم پرداخت برای ویزا و مسترکارت و AMEX می‌باشد. این دستگاه در رنگ‌های پرفروش و زیبای نقره‌ای، خاکستری، سبز و طلایی به بازار عرضه شده است.

مشخصات صفحه نمایش

آیفون پرو مکس 11 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اينچی است. این صفحه با نسبت 87 درصدی به بدنه، فضای زیادی را برای وب کاوی، دیدن فيلم، عکس‌ها و کتب مورد علاقه شما فراهم می‌سازد. 

رزولوشن موجود در این نمایشگر برابر 1242 در 2688 پیکسل می‌باشد و تکنولوژی مورد استفاده در این صفحه از نوع رتینا XDR OLED می‌باشد که قادر به نمایش 16 میلیون رنگ زنده و واقعی است.

بر روی این صفحه نمایش یک لایه محافظ از جنس شیشه ضد خش با پوشش اولفوبیک قرار دارد تا بازتاب نور را کاهش ‌دهد و از بر جای ماندن لکه‌های دست جلوگیری به عمل می‌آورد.

میزان روشنایی در این صفحه نمایش 800 نیت است، همچنین دارای ویژگی‌های دالبی ویژن و HDR10 می‌باشد، همچنین نمایشگری از نوع True-tone دارد که قادر به تازه ‌سازی 120 هرتزی می‌باشد، همچنین طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. با خرید اقساطي آیفون 11 پرو مکس سرعت کارهای خود را افزایش بخشید.

ماژول دوربین‌های سه گانه

در این گجت فوق‌العاده با یک ماژول سه‌گانه دوربین رو به رو خواهید بود. دوربین‌های 12 مگاپیکسلی موجود در این اسمارت فون بی‌نظیر هستند. دوربین اصلی قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد و دارای یک لرزش‌گیر اپتیکالی است. لنز تله فوتو در این آیفون کمک می‌کند تا در دوربین جدید اولترا واید، بزرگنمایی با زوم 4 برابر داشته باشید.

می‌توانید فیلم‌هایی واقعی بگیرید که تمامی جزئیات در آن موجود است. حرکات این قابلیت را دارند تا نرم‌تر ضبط شوند، همچنین این دوربین‌ها قادرند تا فیلمبرداری برداری را با نرخ سرعت 60 فریم در ثانیه ثبت کنند و شما بتوانید کنترل خلاقانه‌ای بر روی دوربین خود داشته باشید.

وجود فلاش چهارگانه دو رنگ کمک می‌کند تا بتوانید عکس‌هایی بی‌نظیر داشته باشید. از مکان‌های کم نور گرفته تا فضایی مهتابی، عکس‌هایی فوق‌العاده ثبت نمایید. با خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس هنرمندانه عکاسی کنید و فیلم بگیرید.

با کمک دوربین‌های سه گانه، حالت پرتره ایجاد کنید. نور پردازی به شما کمک می‌کند تا سوژه خود را جلوه دهید. گویی در یک استودیوی حرفه‌ای عکاسی می‌کنید. 

الگوریتم‌های هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا حتی جزئیات سایه‌ها را به وضوح نمایش دهد. این دوربین قادر است با کیفیت 2160 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 فریم بر ثانیه به خوبی عمل کند.

سخت افزار قدرتمند

تراشه موجود در این دستگاه، یک تراشه 7 نانومتری ساخت شرکت اپل با نام A13 Bionic می‌باشد که از سیستم عامل iOS 13 استفاده می‌کند. آیفون 11 پرو مکس دارای 4 گیگابایت رم و نسخه‌های متعدد 64، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. این اسمارتفون از حسگرهای تشخیص چهره، فشارسنج، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و مجاورتی برخوردار است. با خرید اقساطي آیفون 11 پرو مکس یک گوشی با تجهیزات ویژه داشته باشید.

ویژگی‌های صوتی

این دستگاه از نظر کیفیت صدا هم مناسب است. دارای حذف کننده نویز صدا می‌باشد که از طریق میکروفون اختصاصی انجام می‌شود، همچنین فناوری‌های دالبی اتموس و دالبی دیجیتال پلاس را پشتیبانی می‌کند. به علاوه دارای دستیار صوتی سیری است که در این دستگاه از زبان محاوره‌ای پشتیبانی می‌شود. با خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس همه چیز آسان می‌شود!

باتری مناسب

این دستگاه از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت است 3969 میلی‌آمپرساعت برخوردار است که با یک شارژر سریع 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود، همچنین دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است. با خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس همیشه شارژ بمانید!

پیشنهاد استثنایی خرید گوشی قسطی در تهران

برای تهیه گوشی آیفون 11 می‌توانید به قسطی ‌کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه تسهیلاتی برای فروش اقساطی گوشی بدون چک فراهم شده است. بنابراین، می‌تواند با خیال راحت از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و این گوشی از دم قسط را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي آیفون 11 پرو مکس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 چکی

خرید قسطی آیفون 14 چکی
اگر تمایل به خرید قسطی آیفون 14 با شرایطی عالی دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...

خرید اقساطی اپل واچ سری 6

 خرید اقساطی اپل واچ سری 6
ساعت هوشمند یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی دنیا است. اگر تمایل به خرید اقساطی اپل واچ سری 6 دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته...