خرید اقساطی ایرپاد پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 07:38:55

هندزفری‌های اپل با طراحی و کیفیتی بی‌نظیر در سرار دنیا به فروش می‌رسند. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایرپاد پرو


خرید قسطی ایر پاد پرو

خرید قسطی ایر پاد پرو گزینه مناسبی است برای همه کسانی که قصد خرید یک هدفون بی‌سیم یا همان هدفون بلوتوثی با مارک اپل را دارند.   مدل‌های جدید هدفون‌های اپل گوشی‌های بسیار نرم و سبکی دارند. هدفون‌ها دارای سری‌های اضافی از جنس سیلیکون می‌باشند که دارای سایزبندی می‌باشند و به راحتی در گوش جای می‌گیرند. 

هدفون‌ها ضد آب می‌باشد و در برابر تعریق و رطوبت مقاوم هستند. در ایرپاد پرو از همان تراشه 10 هسته‌ای استفاده می‌شود. اگر بودجه کافی برای خرید نقدی این هدفون بی نظیر را ندارید. می‌توانید به راحتی با خرید قسطی ایرپاد پرو صاحب یک هدفون بلوتوثی منحصر به فرد شوید.

پس از خرید ایرپاد آن را از محفظه کیس خارج کرده البته به نحوه خارج سازی هدفون دقت نمایید. دکمه پشت محفظه را تا لحظه‌ای که به حالت چشمک زن دراید نگه دارید. بلوتوث تبلت و یا گوشی را روشن کرده و به راحتی با زدن دکمه اتصال به ایرپاد متصل شوید. درست است که ایرپاد پرو در اصل برای کار با آیفون و آی پد طراحی شده اما در واقع با اکثر گوشی‌های اندروید و حتی تبلت و کامپیوتر نیز سازگار است. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ایرپاد پرو  

این کالای دیجیتال شامل یک کابل شارژر لایتنینگ و سری‌های سیلیکونی در سایزبندی‌های مختلف و یک محفظه نگه دارنده هدفون‌ها که حکم شارژر آن را دارد. البته به منظور افزایش ذخیره شارژ می‌توان فقط از یک ایرپاد استفاده کرد. سبز بودن چراغ محفظه نشان دهنده کامل بودن شارژ آن می‌باشد. شارژرها قادرند 4 الی 5 ساعت شارژ را نگه داری کنند.

خرید قسطی ایرپاد پرو می‌تواند یک هدیه عالی باشد برای همه علاقه مندان به موسیقی و یا همه کسانی که کارهای آموزشی را به صورت  صوتی مثل زبان یاد می‌گیرند و یا برای مکالمه کاربرد دارد. هدفونی جمع و جور ولی کاربردی و پیشرفته که روی هر ایرپاد آن 2 میکروفون قرار دارد. یک میکروفون برای کنترل صدای محیط اطراف و حذف آن صداها می‌باشد و یا حالت شفاف کردن صدا به گونه‌ای که هم صدای اطراف و هم موسیقی پخش شده در هدفون را بشنویم.

صدای محیط حذف شده و با خاموش کردن این گزینه صدای اطراف را هم می‌توان شنید. ANC با فعال کردن میکروفون دیگر برای تنظیم خودکار موسیقی می‌باشد. به طور مثال اگر دوبار فشار دهیم آهنگ بعدی پخش می‌شود و یا اگر سه بار فشار دهیم آهنگ قبلی و یا حتی می‌توان آهنگ را قطع کرد و به مکالمات جواب داد. 

کاربردهای دیگر ایرپاد پرو

در واقع شما با خرید اقساطی ایرپاد پرو قادر به گوش دادن موسیقی دلخواه خود و هم وسیله‌ای برای پاسخ دادن امکان پذیر است. HEY SIRI به مکالمات و ارسال پیام‌ها و موارد دیگری که اجرای آنها با توجه به دستور صوتی کنترل حجم صدای موسیقی را می‌توان با گوشی و تبلت و موارد دیگر کنترل کرد. شاید در بین شما عده کمی بخواهند از این وسیله به عنوان شنود و یا وسیله‌ای برای استراق سمع استفاده کنند. 

این کار در گوشی یا تبلت امکانپذیر است و شما صداهای آهسته را به راحتی و بسیار واضح می‌توان با فعال بشنوید. هر چند این کار از نظر اخلاقی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. 

شرایط و نحوه خرید قسطی ایرپاد پرو

اگر شما هم مشتاق شدید که این محصول را خریداری کنید، ولی بودجه کافی ندارید و قادر به خرید نقدی نیستید. به راحتی می‌توانید از سایت قسطی کلاب این کالا را خریداری کرده و اقساط خود را آنلاین پرداخت کنید. با مراجعه به این سایت و شرایط اقساطی که در سایت به طور کامل توضیح داده شده از چگونگی فروش قسطی هدفون اپل آگاه شوید و در صورت تمایل اقدام به خرید اقساطی ایرپاد پرو نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a33 سامسونگ

خرید اقساطی a33 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی a33 سامسونگ با قیمتی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

فروش نقدی آیفون 11

فروش نقدی آیفون 11
شرکت اپل جز پر فروش ترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه در جهان می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور محبوبیت بالای برند اپل...