خرید قسطي دنا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:33:08

یکی از جذاب‌ترین خودروهای ایران خودرو بی‌شک دنا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطي دنا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي دنا


خودرو استثنایی ایران خودرو

ماشین دنا به عنوان لوکس‌ترین خودروی ملی توسط ایران خودرو تولید شده، همچنین در کنار دنا، نسخه فیس لیفت آن یعنی دنا پلاس نیز، به بازار فروش عرضه شده است.

در این مقاله قصد داریم در پیرامون طراحی، مشخصات فنی و امکانات این خودرو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. قابلیت خرید قسطي دنا در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین دنا و طراحی بدنه

قبل از هر چیز باید بگوییم که در طراحی ماشین دنا از هیچ شرکت خارجی مشاوره و یا کمک گرفته نشده است. خودروی دنا و ماشین دنا پلاس در طراحی چراغ‌ها، شیشه عقب، سانروف و منحنی‌های کنار بدنه با یکدیگر تفاوت دارند. با خرید اقساطي دنا یک خودروی داخلی با امکانات و تجهیزات فوق‌العاده خریدرای نمایید.

ماشین دنا و مشخصات فنی

موتور نصب شده بر روی ماشین دنا موتور معروف EF7 می‌باشد که در هر 6000 دور در دقیقه 115 اسب بخار قدرت دارد. این موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپه می‌باشد و استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 4 است. این ویژگی‌ها به خودروی آریزو 5 چینی شباهت بسیاری دارد. 

مصرف سوخت و شتاب حاصل از هر دو خودرو مشابه است و میزان مصرف بنزین در دنا پلاس اندکی جزئی در حدود 0.2 بیشتر می‌باشد،همچنین این دو خودرو در مدت زمان 13.5 ثانیه می‌توانند از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسند.

فرمان جمع شونده در این خودرو، قابلیت تنظیم فاصله دارد و صندلی‌های این خودرو نیز از نظر ارگونومی مناسب و به صورت برقی قابل تنظیم می‌باشد. از صندلی عقب این ماشین می‌توانید به صندوق عقب دسترسی داشته باشید. با خرید اقساطي دنا یک خودروی پرشتاب و رویایی داشته باشید!

امکانات و تجهیزات در ماشین دنا و دنا پلاس

• سیستم قط خودکار بنزین در دنا پلاس (اگر خدایی ناکرده تصادف کنید، سییستم قطع خودکار بنزین به طور خودکار وارد عمل می‌شود. در زمان تصادف فعال می‌شود و مانع آتش‌سوزی می‌گردد)

• کیسه‌ های هوایی (در ماشین دنا دو کیسه هوا و در دنا پلاس چهار کیسه هوا وجود دارد تا در صورت نیاز و بروز حادثه، ایمنی سرنشینان فراهم شود)

• سیستم نوردهی و چراغ‌ها (نوردهی در دنا پلاس بیشتر از دنا می‌باشد، زیرا در این خودرو یک چراغ اضافه‌تر در فضای پایین و یک چراغ روز وجود دارد) 

علاوه بر این که در تولیدات جدید دنا پلاس، چراغ‌های زیبایی در عقب خودرو قرار گرفته است که به آن جلوه‌ای ویژه می‌بخشد. در زیر برخی دیگر از امکانات ایمنی این خودروی محبوب بیان شده است. با خرید قسطي دنا ایمنی را در رانندگی به همراه داشته باشید.

• کمربندهای ایمنی سه نقطه‌ای

• سامانه ترمز ضد قفل (ترمز ای‌بی‌اس)

• بوستر MBA و توزیع الکترونیکی نیرو (EBD)

• سامانه ضد سرقت یا ایموبلایزر

انواع مدل در ماشین دنا پلاس

دنا پلاس خودش دارای دو نسخه ممولی و توربو است. قدرت و سرعت دنا پلاس توربو به دلیل ویژگی توربوسارژ بیشتر از دنا پلاس معمولی می‌باشد. جدیدترین مدل ماشین دنا پلاس توربو در حدود 3 ثانیه زودتر از دنا پلاس معمولی از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. 

علاوه بر این که پیشرانه آن می‌تواند با قدرتی برابر 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتون متر در 2200 دور در دقیقه است. با خرید قسطي دنا از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید.

پیشنهاد ویژه خرید ماشین دنا

برای خرید این خودروی ملی که از ویژگی‌های مناسبی نیز برخوردار است و به عنوان لوکس‌ترین خودروی ملی تولید شده شهرت دارد، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از لیزینگ این فروشگاه قدرتمند اینترنتی وام بگیرید. سپس اقساط این خودرو را با توجه به شرایط خود پرداخت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي دنا از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پراید 131

خرید قسطی پراید 131
در دنیای امروز داشتن یک خودرو مناسب، بسیار لازم و ضروری می‌باشد. برای خرید اقساطی پراید 131 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی خودرو تیبا 2 چکی

خرید قسطی خودرو تیبا 2 چکی
خرید قسطی خودرو تیبا 2 هاچ‌بک باتوجه به قیمت مناسب، افزایش امکانات و بهبود ظاهر نسبت به پراید 111، با استقبال ویژه‌ای در بازار خودرویی...