خرید اقساطی یخچال پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:24:06

برند پاکشوما یکی از بهترین کمپانی‌های ایرانی است که به تازگی دست به طراحی و تولید یخچال فریزر زده است. برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال پاکشوما


کمپانی پاکشوما

پاکشوما یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که به تولید یخچال فریزرهای باکیفیت و بی‌نظیر می‌پردازد. برای حفظ کردن طراوت و تازگی مواد غذایی می‌توانید این یخچال فریزر را انتخاب نمایید، همچنین زیبایی طراحی این محصولات کمک می‌کند تا فضای آشپزخانه شما جلوه‌ای بی‌نظیر داشته باشد. قابلیت خرید اقساطی یخچال پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال پاکشوما مدل P230S

این یخچال در دو رنگ زیبای سفید و نقره‌ای تولید شده است و شرکت، پاک سرویس آن را گارانتی می‌کند. نمودار مصرف انرژی این یخچال، دارای برچسب A+ می‌باشد، بنابراین در مصرف انرژی بهینه سازی به عمل می‌آورد. این یخچال کمبی یا بالا به پایین پاکشوما در برابر انواع برفک‌ها مقاومت می‌کند، بنابراین خاصیت نوفراست دارد.

مشخصات ابعاد و ظرفیت داخلی

گنجایش این یخچال به تنهایی 486 لیتر است و گنجایش فریزر آن نیز 162 لیتر می‌باشد، بنابراین گنجایش کلی یخچال معادل 628 لیتر است. ارتفاع این محصول 1860 میلی‌متر، عمق آن برابر 830 میلی‌متر و پهنای معادل 870 میلی‌متر است.

بنابراین در محدوده گنجایشی یخچال‌های بین 500 تا 700 لیتر محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم تا به مشخصات و ویژگی‌های بیشتری از این یخچال اشاره کنیم. با خرید قسطی یخچال پاکشوما تمامی مواد غذایی را با نظم و ترتیب درون یخچالتان جای دهید.

مشخصات ساختار داخلی

این یخچال بدون برفک دارای چهار عدد طبقه معمولی، چهار طبقه درب‌دار و دو کشو است. جهت باز شدن درب نیز از سمت راست به چپ می‌باشد. درون این دستگاه یک لامپ زیبا قرار دارد که شما را قادر می‌سازد تا حتی در تاریکی شب نیز بتوانید محتویات مواد غذایی داخل یخچال خود را مشاهده نمایید.

فریزر بدون برفک دارای دو طبقه می‌باشد و جهت باز شدن درب فریزر نیز، از سمت چپ به راست است. این فریزر دارای یک یخساز نیمه اتوماتیک می‌باشد که به منبع آب متصل می‌شود. با خرید اقساطی یخچال پاکشوما غذاهایی ماندگار و سالم نوش جان كنید!

ویژگی‌ها و امكانات یخچال فریزر

این یخچال فریزر دارای قفل کودک و یک آبسردکن می‌باشد. از سیستم ضد برفک اتوماتیک یا نوفراست برخوردار است و دارای سیستم جریان هوای داخلی اجباری یا فن دار می‌باشد. از سیستم روشنایی کم مصرف LED بهره‌مند است، همچنین یک سیستم کنترل هوشمند دیجیتالی دارد.

این یخچال دارای یک پنل كنترلی LED تاچ است که به راحتی می‌توانید با لمس كردن، آن را کنترل نمایید. طبقات درون یخچال از شیشه نشکن ساخته شده است. علاوه بر طبقات معمولی و درب‌دار و کشوهای یخچال، درون یخچال از یک طبقه ویژه مخصوص نگهداری میوه جات و سبزیجات تازه برخوردار است. با خرید قسطی یخچال پاکشوما یک یخچال فریزر مرغوب با امكانات و تجهیزات مناسب و قیمت مقرون به صرفه داشته باشید.

آبسردکن توسط یک مخزن آب داخلی کار می‌کند و دارای یک محفظه انجماد سریع است، بنابراین در هنگام خرید گوشت، ماهی و مرغ هیچ نگرانی بابت یخ زدن فوری نخواهید داشت. یخساز به صورت دستی است و در محفظه نگهداری یخ قرار می‌گیرد. این سیستم مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند می‌باشد.

بنابراین می‌توانید برخی از ایرادهای یخچال را توسط این عیب یاب و به سرعت برطرف نمایید. با خرید اقساطی یخچال پاکشوما در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی به عمل آورید!

پیشنهاد عالی خرید یخچال پاکشوما

اگر مایل به تهیه این یخچال فریزر 23 فوت می‌باشید، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی در این فروشگاه برخوردار شوید. از طریق چهار لیزینگ موجود در سایت اقدام کنید. وام بگیرید و یخچال‌فریزر محبوب خود را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال پاکشوما از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

مایکروویو پاناسونیک

مایکروویو پاناسونیک
با افزایش سرعت زندگی‌ها و تغییر در سبک زندگی، وجود یک مایکروویو در هر خانه و محل کاری یک ضرروت است. برای خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو پاناسونیک...

خرید قسطی چای ساز میگل با چک

خرید قسطی چای ساز میگل با چک
زمانی که عجله دارید و زمان زیادی برای وقت گذاشتن تا آماده شدن چای ندارید، بهترین و سرعتی‌ترین پیشنهاد برای شما خرید قسطی چای ساز...