خرید قسطي گوشی s22 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/31 18:30:40

یکی از بهترین مدل‌های تولید شده کمپانی سامسونگ مدل s22 ultra می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی s22 اولترا


معرفی گوشی موبایل S22 Ultra 

آیا شما هم به دنبال خرید قسطي گوشی s22 اولترا هستید؟ حتما می‌دانید که در حال حاضر راه‌های زیادی برای خرید اقساطی این کالا وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها، به یک فروشنده اقساطی خاص متصل هستند. به خاطر داشته باشید که برای خرید قسطی این کالای دیجیتال، استفاده از خدمات بهترین فروشگاه‌های اینترنتی یک مسئله مهم و کلیدی به حساب می‌آید. مسئله‌ای که توجه به آن می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. امروز ما قصد داریم تا در مورد شرایط و راه‌های خرید اقساطي گوشی s22 اولترا با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی گوشی موبایل s22 اولترا

قبل از پرداخت به خرید قسطي گوشی s22 اولترا بیایید تا نگاهی به مهم ترین ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی بیندازیم. گوشی موبایل اس 22 اولترا، یکی از پرچمداران مهم شرکت سامسونگ به حساب می‌آید. این گوشی که ویژگی‌های مثبت زیادی دارد، می‌تواند در موقعیت‌های مختلفی هم مورد استفاده قرار گیرد. در ابتدا به خاطر داشته باشید که این گوشی قدرت عملکردی بالایی دارد. 

از همین رو، شرکت سامسونگ آن را به عنوان پرچمدار جدید خود انتخاب کرده است. این گوشی همراه با دو انتخاب رم یعنی مدل‌های 8 و 12 گیگابایتی در بازار به فروش می‌رسد. به خاطر داشته باشید که این گوشی قیمت فوق العاده بالایی داشته و همین مسئله هم باعث شده تا خیلی از افراد نتوانند به راحتی آن را تهیه کنند یا اینکه آن را مورد استفاده قرار دهند.

این کالای دیجیتال، صفحه نمایشی به اندازه 6.8 اینچ را در خود جای داده است. داشتن صفحه نمایش بزرگ به آن اجازه داده تا به راحتی برای فیلم دیدن یا بازی کردن مورد استفاده قرار گیرد. جدا از این مسئله، طراحی ارگونومی و خاص آن باعث شده تا در هنگام کار با این گوشی شما احساس ناراحتی نکنید. این گوشی همراه با یک عدد دوربین پنج گانه در بازار به فروش می‌رسد. کیفیت دوربین اصلی این دستگاه برابر با 108 مگاپیکسل می‌باشد. به خاطر داشته باشید که گوشی S22 اولترا سامسونگ، یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی را نیز در خود جای داده است. این گوشی همراه با قلم به فروش رسیده و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید اقساطي گوشی s22 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی فنی این کالای دیجیتال

البته که بررسی این کالای دیجیتال از نظر فنی هم یک مسئله مه به حساب می‌آید. به صورت کلی، این گوشی موبایل سخت افزار مطلوبی را در خود جای داده است. همانطور که گفته شد شما می‌توانید آن را همراه با دو حافظه رم یعنی مدل‌های 8 و 12 گیگابایتی تهیه کنید. جدا از این مسئله، این گوشی از پردازنده اگزینوس 2200 استفاده می‌کند. این تراشه یکی از قوی ترین پردازنده‌های اختصاصی و تولید شده شرکت سامسونگ به حساب می‌آید که ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. در ضمن، رفرش ریت صفحه نمایش این دستگاه برابر با 120 هرتز می‌باشد. 

خرید قسطي گوشی s22 اولترا از قسطی کلاب

برای خرید اقساطي گوشی s22 اولترا در بهترین حالت ممکن، بهتر است که خدمات بهترین تیم‌های فعال در این زمینه را به کار گیرید. قسطی کلاب یکی از شناخته شده ترین مجموعه‌های ایرانی فعال در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال به حساب می‌آید. با خرید اقساطی این کالا از مجموعه قسطی کلاب، شما به راحتی می‌توانید آن را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را پرداخت نمایید. همه این موارد باعث شده‌اند تا استفاده از خدمات این مجموعه به شدت محبوب شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می‎‌توانید هم اکنون با واحد پشتیبانی قسطی کلاب تماس بگیرید یا اینکه شرایط خرید قسطی گوشی s22 اولترا را مطالعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی مانیتور سامسونگ

خرید نقدی مانیتور سامسونگ
با خرید نقدی مانیتور سامسونگ می‌توان یک سیستم خانگی را راه اندازی کرد. انجام خرید مانیتور سامسونگ باعث می‌شود یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت و...

خرید قسطي موبایل آیفون

خرید قسطي موبایل آیفون
کمپانی اپل یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که محصولات منحصر به فردی را می‌سازد. برای خرید قسطي موبایل آیفون به بخش کالای دیجیتال...