خرید قسطی گوشی گلکسی a52

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:45:39

گوشی a52 سامسونگ جز زیباترین و کاربردی‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که رنگبندی پاستیلی مدرنی دارد. برای خرید قسطی گوشی گلکسی a52 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی گلکسی a52

بررسی گوشی گلکسی a52

گوشی گلکسی a52 یکی از گوشی‌های میان‌رده طراحی شده توسط کمپانی نام آشنای سامسونگ بوده که از ظاهری جذاب بهره می‌برد. خرید قسطی گوشی گلکسی a52 یکی از راه‌های تهیه این گوشی و استفاده از امکانات بی‌نظیر آن است. در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند میان‌رده در میان افراد جهان از محبوبیت خاصی برخوردار شده‌اند. زیرا این گوشی‌ها علاوه بر سخت افزار مناسب دارای طراحی جذاب و کاربر پسند می‌باشند.

البته یکی از مواردی که خرید گوشی‌های میان رده را به گزینه بهترین تبدیل می‌کند، قیمت آن است. بهتر است بدانید گوشی‌های میان‌رده از قیمت مطلوبی برخوردار هستند که این امر سبب می‌شود تا همه افراد بتوانند این گونه گوشی‌ها را خریداری نمایند. کمپانی سامسونگ به خوبی از مشکلات اقتصادی که گریبان گیر افراد جهان شده، آگاه می‌باشد. 

به همین خاطر در سال‌های اخیر تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید گوشی‌های اقتصادی و میان‌ رده‌ای همچون a52 گذاشته است. گوشی a52 نسخه بهبود یافته a51 بوده که امید می‌رود این گوشی همانند a51 فروش خوبی را تجربه کند. سامسونگ برای طراحی گوشی a51 از قطعات قدرتمندی استفاده کرده که این موضوع خرید این گوشی را به گزینه‌ای ایده آل تبدیل کرده است. 

به همین جهت می‌توان با خرید اقساطی گوشی گلکسی a52 یک نمونه از این گوشی را تهیه نمود. زیرا خرید قسطی گوشی گلکسی a52 به مراتب مناسب‌تر از خرید نقدی آن خواهد بود. 

مشخصات گوشی گلکسی a52

گلکسی a52 سامسونگ همانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده از سخت افزار مناسبی برخوردار می‌باشد. سامسونگ گلکسی a52 را در تاریخ 26 مارس 2021 به بازارهای جهانی عرضه نمود. بدون شک، قیمت مناسب و طراحی جذاب این گوشی تاثیر زیادی در فروش آن داشته است. زیرا برای اغلب افراد قیمت گوشی و همچنین طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. 

به همین منظور، عرضه گوشی a52 سامسونگ تا حد قابل قبولی موفقیت آمیز بوده است. جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید سامسونگ در این محصول خود از یک نمایشگر Super AMOLED استفاده کرده است. این نمایشگر از ابعاد 6.5 اینچ برخوردار بوده که تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2400 به نمایش می‌گذارد. 

همچنین سامسونگ جهت محافظت بیشتر از نمایشگر این گوشی از یک محافظ "  گوریلا گلس 5" بهره گرفته است. نسل جدید گوشی‌های سامسونگ همگی از بدنه‌ای براق و انحنا دار برخوردار هستند؛ این موضوع در گوشی a52 به خوبی دیده می‌شود. 

یکی از نقاط قوت این گوشی ضد آب بودن آن است. به عبارتی دیگر، گوشی a52 سامسونگ دارای گواهی مقاومت در برابر آب تا عمل یک متر به مدت زمان 30 دقیقه می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی گلکسی a52 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در قسمت سخت افزار این گوشی از تراشه قدرتمند Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G استفاده شده است. ترکیب این تراشه با یک پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 618 قدرت قابل‌ توجهی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های گوشی a52 سامسونگ شامل موارد زیر می‌باشد.

• چهار دوربین اصلی با کیفیت 64، 5، 12 و 5 مگاپیکسل

• دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل

• قابلیت استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان فعال

• سیستم عامل اندروید 11

• برخورداری از قابلیت شارژ سریع

• وجود حسگر انگشت 

خرید قسطی گوشی گلکسی a52 با شرایط مناسب

امروزه با وجود مشکلات اقتصادی گوناگون، بسیاری از افراد جامعه خرید اقساطی گوشی گلکسی a52 را برای تهیه این گوشی ارزشمند انتخاب می‌کنند. زیرا خرید قسطی گلکسی a52 مزایایی همچون خرید هوشمندانه و افزایش قدرت خرید را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. به همین منظور، خرید اقساطی گوشی بهترین راهی بوده که می توان به کمک آن گوشی مورد نظر خود را خریداری نمود.

اگر علاقه مند به تهیه کالای دیجیتال به صورت اقساطی هستید ما به شما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. این فروشگاه برای فروش قسطی موبایل شرایط مناسبی را در نظر گرفته که به کمک آن، خرید گوشی همراه برای تمامی اقشار جامعه امکان پذیر خواهد بود. 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی کالای مورد نظر خود به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی اطلاعات کسب کنید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در قسطی کلاب نسبت به برقراری ارتباط اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل اقساطی سامسونگ

خرید موبایل اقساطی سامسونگ
موبایل سامسونگ از برند های پر طرفدار و با کیفیت موبایل در سراسر جهان است که به دلیل قابلیت هایی که ارائه می دهد از قیمت بالایی نیز برخودار است...

فروش اقساطی موبایل نوکیا

فروش اقساطی موبایل نوکیا
امروزه با توجه به وجود تنوع بسیار بالا در میان کالاهای دیجیتال، فروش موبایل نوکیا اقساطی یک راهکار ویژه برای دسترسی به کالای باکیفیت در سریع....