خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 02:13:19

یکی از برترین برندهای چینی در دنیا شیائومی نام دارد. برای خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی


بررسی گوشی mi 11 ultra

برند شیائومی با وجودی که هنوز به عنوان یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه موبایل و کالای دیجیتال به شمار می‌رود، توانسته تا میزان فروش بسیار خوبی را در بازارهای جهانی به نام خود ثبت کند. این برند در سال 2010 تاسیس شد و با هدف تولید گوشی‌های باکیفیت و مقرون به صرفه فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه قصد داریم تا یکی از جدیدترین موبایل‌های تولیدی این شرکت یعنی mi 11 ultra را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. با خرید قسطی mi 11 ultra شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در نگاهی کلی به این سری از موبایل‌های شیائومی متوجه می‌شویم که با گوشی بسیار خوش دست و زیبا سروکار داریم. نمایشگر مورد استفاده در این موبایل 6.81 اینچی از نوع  E4 AMOLEDمی‌باشد. صفحه نمایش این موبایل قابلیت پشتیبانی و ارائه رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل را دارد. 

یکی از موارد مهمی که در مورد صفحه نمایش موبایل‌های مورد نظر خود و حین خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی توجه کنید، میزان روشنایی نمایشگر آن می‌باشد. هرچه میزان توانایی نمایشگر در این زمینه بیشتر باشد، به معنی باکیفیت تر بودن آن است. صفحه نمایش mi 11 ultra می‌تواند تا 1700 نیت روشنایی را برای کاربر فراهم کند.

از دیگر نکات مهمی که موقع خرید قسطی mi 11 ultra شیائومی باید به آن بسیار توجه کنید، وزن موبایل است. وزن گوشی از آن نظر حائز اهمیت است که در استفاده‌های طولانی مدت، دست شما خسته نمی‌شود. وزن mi 11 ultra 234 گرم اعلام شده است. جنس بدنه پشتی این موبایل از سرامیک است. مزیت سرامیک نسبت به پلاستیک این است که، بدنه‌های سرامیکی در آزمایشات نسبت به بدنه‌های پلاستیکی در مقابل ضربات وارد شده و فشار عملکرد بهتری داشته‌اند. محافظ صفحه نمایش این موبایل هم از نوع گوریلا گلس Victus می‌باشد. 

بهترین موبایل شیائومی

از دیگر بخش‌های مهمی که قبل از خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی باید به آن توجه کنید، تراشه‌های مورد استفاده در موبایل مدنظر شما است. تراشه‌های استفاده شده در این سری از موبایل‌های خانواده mi شیائومی از نوع Qualcomm SM8350 Snapdragon می‌باشد. این تراشه 8 هسته‌ای دارای یک هسته 2.84 گیگاهرتزی، 3 هسته 2.42 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی می‌باشد. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 660 خودنمایی می‌کند. با نگاهی به سخت افزار موجود در این موبایل می‌فهمیم که شما می‌توانید از این گوشی به منظور اجرای سخت ترین و سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌ها استفاده کنید.

از جمله بخش‌هایی که قبل از  خرید نقدی گوشی mi 11 ultra باید به آن دقت زیادی کرد، دوربین موبایل است. یکی از نقاط قوت و متمایز کننده این موبایل، دوربین استفاده شده در آن است. دوربین پشت mi 11 ultra 50 مگاپیکسلی است و دارای فناوری‌های فوکوس خودکار لیزری و لرزش گیر می‌باشد. دوربین این موبایل قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 8K با نرخ فریم بر ثانیه 24 را برای کاربر فراهم کرده است. برای خرید قسطی mi 11 ultra شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین در کنار آن شما می‌توانید به صورت 4K با نرخ فریم 60 نیز فیلمبرداری کنید. دوربین سلفی این موبایل 20 مگاپیکسلی است و امکان فیلمبرداری با کیفیت 1080 با نرخ فریم بر ثانیه 60 را به شما می‌دهد. از جمله فناوری‌های مورد استفاده در دوربین سلفی این موبایل می‌توانیم به لرزش گیر الکترونیکی اشاره کنیم. 

خرید اقساطی mi 11 ultra شیائومی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در سال 96 با هدف فراهم کردن شرایط خریدی آسان تر برای شما هموطنان عزیز تاسیس شد. فروش عمده فروشگاه ما همانطور که از نام آن هم مشخص است بر اساس فروش قسطی می‌باشد. شما دوستان می‌توانید برای مشاهده طرح‌های مختلف خرید اقساطی ما، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس با چک

خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس با چک
اگر تمایل به خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس با چک دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی iphone 13 pro max

خرید اقساطی گوشی iphone 13 pro max
اگر تمایل دارید بهترین گوشی برند اپل را با قیمتی عالی خریداری کنید. به سایت قسطی کلاب بیایید و خرید اقساطی گوشی iphone 13 pro max از...