خرید قسطی کامپیوتر ALL IN ONE

تاریخ انتشار:
1403/2/31 14:34:32

برای خرید قسطی کامپیوتر ALL IN ONE با شرایطی استثنایی به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کامپیوتر ALL IN ONE



کامپیوتر ALL IN ONE

خرید قسطی کامپیوتر ALL IN ONE از سایت معتبر و با سابقه قسطی کلاب به چه صورت است؟ برخی از مزایای این کامپیوترها کدامند؟ شرایط فروش قسطی این محصول به چه صورت است؟

کامپیوتر All In One که به آن کامپیوتر AIO می‌گویند از جمله کامپیوترهای دسکتاپ بسیار ساده شده‌ ای می باشند که تمام اجزاء یک رایانه سنتی به جز  صفحه‌کلید و ماوس را در یک دستگاه کاملا زیبا و شیک ادغام نموده ‌اند. همانطور که میدانید کامپیوترهای سنتی مانیتور و کیس جداگانه دارند. کیس کامپیوترهای سنتی و شخصی، یک سری قطعات همچون منبع تغذیه، مادربرد، کارت گرافیک، هارد دیسک و ... را در خود جای داده است.

درحالی کامپیوترهای All In One از این نظر بسیار متفاوت می باشند و همه اجزای رایانه های شخصی به جز ماوس و صفحه کلید را داخل مانیتور ذخیره می کنند. بیشتر کامپیوترهای شخصی All In One دارای یک سری  قطعات همچون هارد HDD، نمایشگرهای لمسی یکپارچه، حافظه Ram، پدهای لمسی، و هارد SSD می باشند.  این کامپیوترهای در قیاس با رایانه های رومیزی از نظر ابعاد کوچکتر می باشند و طراحی شیک تر و زیباتری هم دارند. وجود برخی از این ویژگی ها موجب شده این روزها اشخاص زیادی اقدام به خرید قسطی کامپیوتر ALL IN ONE نمایند. 

مزایای کامپیوترهای شخصی All In One

کامپیوترهای ALL IN ONE مزایای بسیار فراوان تری در قیاس با کامپیوترهای رومیزی سنتی دارند. برخی از مزایای ALL IN ONE عبارتند از: صفحه نمایش بزرگتر، کابل‌های کمتر، ابعاد کوچکتر، یکپارچه بودن و... وجود این ویژگی‌ها در کامپیوترهای ALL IN ONE آن‌ را کاربر پسندتر کرده است. اما گفته نماند که کامپیوترهای All In One به علت ارائه عملکرد بسیار بالاتری که در قیاس با  لپ ‌تاپ و همچنین دیگر کامپیوترهای رومیزی که دارند، مشهورتر هستند. برای شرکت‌هایی بزرگ و کوچک که کامپیوترهای زیادی دارند، کامپیوترهای All In One گزینه بسیار مناسبی می باشند. زیرا این مدل کامپیوترها کیس ندارند و همین موضوع سبب می شود تا فقط فضای بسیار کمتری را اشغال ‌کنند و در صورت جابجایی و یا نقل مکان، جابجایی آنها هم راحت‌تر می باشد.

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم این کالای دیجیتال کیس ندارد و محتویات کیس همانند منبع تغذیه، رم، هارد دیسک، سیستم صوتی و سی پی یو همگی در ابعاد بسیار کوچکی ساخته شده‌اند و در قسمت پشت صفحه نمایش کامپیوتر قرار دارند. در نتیجه این کامپیوترها به کابل نیاز چندانی ندارند و در بیشتر مواقع هم کیبورد و ماوس به شکل  بی ‌سیم به آن متصل شده است. یکی دیگر از مزایای بسیار مهم و خاص کامپیوترهای All In One، دارای صفحه نمایش بسیار دقیق و بزرگ می باشد.

برخی دیگر از مزایای کامپیوترهای All In One

البته ناگفته نماند به این کالای دیجیتال می‌توانید دستگاه کیبورد و همچنین ماوس وصل نمود و با آن کار کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جالب این رایانه‌ها فضای بسیار اندکی را اشغال می‌کنند و مصرف برق کمتری دارند. به همین دلیل این کامپیوترها برای محیط‌های اداری همچون بانک‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و... که فضا برای این امکان اهمیت فراوانی دارد و در مقابل سیستمی را می‌خواهند که شکل ظاهری مناسب و کارایی بالایی داشته باشند، بسیار مناسب است. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب

جهت خرید قسطی کامپیوتر ALL IN ONE و همچنین دیگر لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و ... می‌توانید به سایت خوشنام و معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این سایت بایستی در ابتدا یک سوم از مبلغ کالا را به صورت نقدی پرداخت نمایید و مابقی مانده آن را به صورت اقساطی ( بین 4 تا 13 قسط) پرداخت کنید. در این راستا، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در مورد نحوه خرید انواع لوازم خانگی و ... به سایت قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.ir مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ لنوو با چک

خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ لنوو با چک
برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ لنوو با چک یا سفته الکترونیکی به بخش لپ تاپ لنوو در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

مودم اقساطی

 مودم اقساطی
بدون تردید، برای برقراری ارتباط با جهان پهناور و وسیع اینترنت، خرید مودم اقساطی بیش از پیش ضرورت و اهمیت پیدا می کند. بسیاری مواقع و بدون وجود ....