خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:31:02

برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید.


خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس


آیفون 14 پرومکس

آیفون 14 پرومکس، از طراحی شیک و مشخصات قدرتمندی برخوردار است که آن را به یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های موجود در بازار امروز تبدیل می‌کند. این کالای دیجیتال، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید، از جمله ویجت‌‌های باز طراحی‌ شده در صفحه اصلی، پشتیبانی از تصویر در تصویر برای ویدیوها و موارد دیگر را معرفی می‌کند. همه این ویژگی‌ها باعث می شود این گوشی به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های تلفن همراه موجود در حال حاضر، متمایز شود. برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی

طراحی فیزیکی آیفون 14 پرومکس، با نمایشگر تمام صفحه، قاب فولادی ضد زنگ و لبه‌های خمیده، شیک و مدرن است. این گوشی با استفاده از مواد بادوام مانند شیشه و آلومینیوم ساخته شده است که آن را در برابر گرد و غبار، آسیب آب و همچنین سقوط تصادفی مقاوم می‌کند. همچنین دارای یک محافظ سرامیکی در قسمت جلویی است که محافظت در برابر سقوط را به عنوان یک لایه امنیتی بیشتر، افزایش می‌دهد. از نظر مشخصات صفحه نمایش، این دستگاه با ابعاد نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO Super Retina XDR OLED، با رزولوشن 1290 در 2796 پیکسل  و همراه با تراکم 460ppi است که تصاویر واضح با رنگ‌های زنده را برای تجربه تماشای بی‌نظیر تصاویر و فیلم‌ها ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین

دوربین‌های پشتی iphone 14 Pro Maxاز سه دوربین عریض 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. این مجموعه دوربین سه‌گانه قدرتمند، به کاربران اجازه می‌دهند تا عکس‌‌های خیره‌کننده‌ای با وضوح و جزئیات بالا ثبت کنند. در عین حال حالت‌های عکاسی مختلفی مانند حالت پرتره، حالت شب و موارد دیگر را نیز فراهم می‌‌کنند که می‌توان آن‌ها را برای دستیابی به نتایج دلخواه تنظیم کرد. آیفون 14 پرومکس از ضبط ویدیوی 4K نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین جلوی این گوشی، از یک سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است که می‌تواند سلفی‌هایی عالی بگیرد. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی مانند تشخیص عمق است تا کاربران بتوانند بدون نیاز به تجهیزات اضافی، تصاویری با کیفیت حرفه‌ای بگیرند. برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کارایی آیفون 14 پرومکس

تراشه Apple A16 Bionic موجود در iphone 14 Pro Max، در عین صرفه جویی در مصرف انرژی، عملکرد بهتری را نیز ارائه می‌دهد. بنابراین کاربران می‌توانند از عمر باتری طولانی‌تر دستگاه خود لذت ببرند، بدون اینکه سرعت یا مصرف انرژی بیش از حد کاهش یابد. علاوه بر این، آیفون 14 پرومکس از شبکه 5G برای استفاده سریعتر از اینترنت، پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه دارای پشتیبانی از شارژ سریع می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار آیفون 14 پرومکس

سیستم عامل IOS 14 آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل اپل است و از قبل روی iphone 14 Pro Max بارگذاری شده است. این سیستم عامل جدید، طیف وسیعی از ویژگی‌ها را معرفی می ‌کند که به کاربران امکان کنترل بیشتری بر دستگاه خود می‌‌دهد. مانند App Clips که به کاربران اجازه می‌‌دهد تا به سرعت به محتوای برنامه‌‌های مختلف، بدون نیاز به دانلود اولیه آن‌ها دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، به‌ روز رسانی ویجت‌ها را برای سفارشی ‌سازی بهتر طرح ‌بندی‌های صفحه اصلی به ارمغان می‌آورد. بنابراین امکان پخش ویدیوها یا فای‌های صوتی در حین انجام چند کار با سایر برنامه‌های در حال اجرا در پس ‌زمینه، فراهم شده است. علاوه بر این، حفاظت از حریم خصوصی پیشرفته‌ای در سیستم‌ عامل پیاده‌ سازی شده است تا داده‌‌های کاربر ایمن باقی بمانند. با خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس

در خاتمه، با وجودی که خرید نقدی این گوشی امکان پذیر است اما سایت قسطی کلاب با فراهم کردن امکان فروش قسطی این کالا و سایر کالاهای مورد نیاز، طرح‌های گوناگونی برای خرید قسطی ایفون 14 پرومکس ارائه کرده است. برای هر طیف و قشر جامعه در قسطی کلاب، امکان خرید قسطی گوشی ایفون promax 14 فراهم شده است. بنابراین خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس، به صرفه‌ترین راه دستیابی به این کالای محبوب است و با خرید اقساطی می‌توانید به سرعت به کالای مورد نیاز خود دست یابید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت هوآوی مدل T5

خرید تبلت هوآوی مدل T5
تبلت هوآوی بسیار زیبا و جذاب طراحی و تولید شده است. اگر تمایل به خرید اقساطی تبلت هوآوی مدل T5 دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت ...

فروش نقدی موبایل سامسونگ

فروش نقدی موبایل سامسونگ
شرکت سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین و قدرتمند‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب...