خرید اقساطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/15 00:24:21

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی کالا مطلع شوید.


خرید اقساطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب


بررسی ویژه گوشی s23 اولترا

خرید قسطی گوشی s23 ultra مورد استقبال افرادی است که به دنبال خرید یک گوشی با عملکرد عالی هستند. گوشی s23 ultra از جمله گوشی‌های پیشرفته و پرطرفدار است. این گوشی با توجه به کیفیت خوب و امکانات عالی که دارد با قیمت نسبتا بالایی به فروش می‌رسد و بر این اساس بسیاری از علاقه‌مندان این گوشی ارزشمند، بودجه کافی برای خرید آن را ندارند. در اینجا خرید اقساطی گوشی s23 ultra بسیار اهمیت دارد و طرفداران این گوشی به دنبال خرید راحت آن با کمترین هزینه هستند. 

مشخصات گوشی s23 ultra برای خرید اقساطی

با خرید اقساطی گوشی s23 ultra از امکانات به روز و عالی این محصول بهره مند می‌شوید. لازم است بدانید که این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت چشمگیری دارد. گوشی s23 ultra از نظر ظاهر خمیدگی کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد و صفحه نمایش آن تخت و گسترده شده است، به طوری که حاشیه صفحه آن تقریبا دیده نمی‌شود. وزن این گوشی 234 گرم است که هر چند وزن سبکی نیست اما به طور کلی وزن مناسبی است. این گوشی نسبت به آب مقاومت مناسبی دارد و اگر به مدت 30 دقیقه در عمق بیش از یک متری آب قرار گیرد به آن آسیبی نمی‌رسد.

این گوشی سنسور‌های دوربین عریض و قدرتمندی دارد و عملکرد دوربین آن در روز بسیار عالی و منحصر به فرد می‌باشد. سنسور دوربین این گوشی به OIS مجهز است، به این معنی که لرزش‌های ناخواسته در هنگام عکاسی و فیلمبرداری را کاهش می‌دهد و تصاویر مطلوبی را ارائه می‌دهد. البته ذکر این نکته را لازم می‌دانیم که عملکرد دوربین این گوشی در شب نیز مطلوب است. گوشی s23 ultra دارای رنگ‌های مختلف یاسی، کرم، مشکی و سبز است، باتری آن سریع شارژ می‌شود و عملکرد بسیار خوبی دارد. عملکرد سخت افزاری این گوشی نیز بسیار عالی است و از کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد. این گوشی دارای قلم است که می‌توان با آن کارهای زیادی را انجام داد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی کیفیت گوشی s23 ultra

برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra بهتر است کیفیت آن را بررسی نمایید. در حقیقت گوشی s23 ultra از کاربردی‌ترین گوشی‌های اندرویدی است و می‌توان گفت که از هر نظر نسبت به بسیاری از گوشی‌های هوشمند برتری دارد. البته این گوشی با توجه به کیفیت خوب و عملکرد عالی، با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. گوشی s23 ultra دارای امکانات بسیاری است و از نظر کیفیت دوربین، جنس بدنه، صدا و موارد دیگر از کیفیت عالی برخوردار است.

در حال حاضر گوشی S23 Ultra از گوشی‌های هوشمند پرچمدار در بازار کشورمان است. علاوه بر استفاده معمولی می‌توان از این گوشی به عنوان وسیله کار در بسیاری موارد استفاده کرد. گوشی S23 Ultra هر چند از نظر ظاهر تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارد اما کیفیت آن به صورت چشمگیری افزایش یافته است. این گوشی عکس‌های باکیفتی را می‌تواند ثبت کند. دارای قدرت پردازش عالی می‌باشد و شارژدهی خوبی دارد. 

خرید قسطی گوشی s23 ultra در قسطی کلاب

قسطی کلاب شرایط بسیار عالی جهت خرید اقساطی گوشی s23 ultra فراهم کرده است تا علاقه‌مندان این کالای دیجیتال که قدرت خرید نقدی آن را ندارند بتوانند با پرداخت هزینه مناسب و رضایت بخش این گوشی را به صورت قسطی خریداری کنند. سایت قسطی کلاب از بزرگترین مراکز فروش قسطی محصولات مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند گران قیمت است. اگر می‌خواهید گوشی s23 ultra را با هزینه مناسب و به صورت قسطی خریداری کنید با کارشناسان و مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. شما می‌توانید از قسمت سوالی دارید نیز از نحوه خرید قسطی این گوشی اطلاع یابید.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال قسطی

یخچال قسطی
یخچال های امروزی نسبت به یخچال های قدیمی دچار تغییرات گسترده ای شده اند و دارای عملکرد بهتری نسبت به یخچال های قدیمی می باشند و همچنین امکانات...

تبلت سامسونگ اقساطی

تبلت سامسونگ اقساطی
با فراگیر شدن فضای مجازی در ابعاد زندگی انسان، تب و تاب کاربران این فضا برای خرید کالای دیجیتال روند صعودی به خود گرفت. بر این اساس، خرید تبلت...