خرید اقساطي ایرپاد پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/23 13:23:52

برای خرید اقساطي ایرپاد پرو با قیمتی عالی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.


خرید اقساطي ایرپاد پرو


ایرپاد پرو

آیا خرید ایرپاد پرو به صرفه است؟ قابلیت‌های ایرپاد پرو به چه صورت می‌باشد؟ میزان عملکرد و کیفیت ایرپاد پرو چگونه است؟ چه چیزهایی در جعبه ایرپاد پرو وجود دارد؟ خرید قسطي ایرپاد پرو به چه صورت است؟ در این متن شرایط و نحوه خرید ایرپاد پرو را بررسی می‌نماییم و همچنین به ویژگی‌های منحصر بفرد این کالای دیجیتال می‌پردازیم. تا انتهای متن ما را همراهی نمایید. 

ایرپاد پرو چیست؟

ایرپاد پرو جدیدترین محصول اضافه شده به سری هدفون‌های بی سیم اپل است که در سال 2019 عرضه شده است. طراحی بهبود یافته و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حذف نویز فعال، حالت شفافیت و تناسب قابل تنظیم را ارائه می‌دهد.

برخلاف نسل قبلی ایرپاد پرو دارای طراحی سیلیکونی داخل گوش است که باعث محافظت بهتر از صدای محیط می‌شود. با این ویژگی‌ها ایرپاد پرو یک تجربه شنیداری همه جانبه را برای دوستداران موسیقی و حرفه‌ای ها فراهم می‌کند. علاوه بر این عمر باتری طولانی تری دارد و کیفیت صدای آن در مقایسه با نسل‌های قبلی خود بهبود یافته است و آن را برای کسانی که به دنبال یک تجربه صوتی با کیفیت بالا در حال حرکت هستند انتخاب مناسبی می‌باشد. 

عملکرد ضد آب

ایرپاد پرو طوری طراحی شده است که در برابر آب و عرق مقاوم باشد اما ضد آب نیست. اپل اعلام کرده است که ایرپاد پرو دارای رتبه IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و آب است. این بدان معنی است که آنها می توانند پاشیده شدن آب و عرق را تحمل کنند، اما نباید در آب غوطه ور شوند یا در معرض جت‌های آب با فشار بالا قرار بگیرند. برای خرید اقساطي ایرپاد پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تراشه H1 منبع اصلی قدرت ایرپاد پرو

تراشه H1 یک تراشه ساخت شرکت اپل است که به عنوان منبع اصلی قدرت ایرپاد پرو عمل می‌کند اپل با طراحی این تراشه‌ جدید در تلاش برای ایجاد تنوع در محصولات صوتی خود بوده است.

این تراشه دارای پردازنده W1 مجهز به بلوتوث 5.0 است که قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر را فراهم می‌کند. همچنین از دیگر کاربردهای این تراشه می‌توان به فرمان پذیری پنجاه درصدی از هی سیری، تشخیص هدفون‌های فعال، حذف نویز در مکالمه و موسیقی اشاره کرد. H1 دارای حسگر شتاب‌سنج، حسگر نور، حسگر صدا و حسگر لمس است که به عملکرد بهینه ایرپاد پرو کمک می‌کند. با خرید قسطي ایرپاد پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قابلیت حذف نویز در ایرپاد

ایرپاد پرو دارای قابلیت حذف نویز فعال است که با استفاده از میکروفون‌های داخلی و خارجی صداهای محیط را شناسایی کرده و با تولید موج‌‌های برعکس آن‌ها را حذف می‌کند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا در محیط‌های پر سر و صدا و شلوغ، صدای خود را به خوبی شنیده و با کیفیت بالاتر گفتگو کنند. کاربران با خرید قسطی ایرپاد پرو می‌توانند از قابلیت‌های آن بهره مند شوند. جعبه ایرپاد پرو شامل دو هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو، یک کابل شارژ USB-C، چهار عدد سری با سایزهای متفاوت بسیار کوچک، کوچک، متوسط و بزرگ و در نهایت دفترچه راهنمای کاربر است. 

خرید اقساطي ایرپاد پرو

خرید اقساطي ایرپاد پرو یک راه عالی برای دریافت آخرین فناوری کالای دیجیتال بدون نیاز به پرداخت یکجا برای آن است. این نوع خرید قسطي ایرپاد پرو به طور فزاینده ای محبوب است زیرا به مردم اجازه می دهد هزینه کالای دیجیتال خود را در طول زمان تقسیم کنند.

مشتریان در صورت تمایل برای خرید اقساطي ایرپاد پرو می‌توانند به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایند. قسطی کلاب یکی از سایت‌های برجسته فروش کالای دیجیتال از جمله ایرپاد پرو است که با فراهم آوردن فروش قسطی سبب شده است که خریداران از مقرون به صرفه بودن خرید ایرپاد پرو بدون ضرر کردن لذت ببرند. بنابراین خریداران می‌توانند به صورتی نقدی و اقساطی محصولات مورد نظر خود را از قسطی کلاب تهیه نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس
برند اپل برندی استثنایی در زمینه محصولات دیجیتالی است و طرفدارات بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال ...

خرید اقساطی تبلت اپل

خرید اقساطی تبلت اپل
چنانچه قصد خرید اقساطی تبلت اپل را دارید می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی برای خرید این محصول اقدام کنید. مراحل و شرایط خرید اقساطی تبلت اپل ...