خرید اقساطی تبلت شیائومي با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:47:54

برای خرید اقساطی تبلت شیائومي با چک به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید.


خرید اقساطی تبلت شیائومي با چک


معرفی تبلت شیائومی Pad 5 

شیائومی یکی از برندهای تازه کار و نوپا در دنیای محصولات و کالای دیجیتال است. این کمپانی چینی در سال 2010 تاسیس شد و از زمان تاسیس تا کنون، عمده فعالیت این برند در تولید انواع محصولات دیجیتال بوده است. برخی از شناخته شده ترین محصولات این کمپانی عبارتند از گوشی‌های تلفن همراه، لپ‌تاپ، تبلت. با خرید قسطی تبلت شیائومي از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

در این سری از مقالات و بلاگ قسطی کلاب قصد داریم تا یکی از بهترین تبلت‌های برند شیائومی یعنی مدل Pad 5 را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید. این سری از تبلت‌های شیائومی با قیمتی معادل 260 یورو در سال 2021 روانه بازار شدند. پس از عرضه تبلت‌های Pad 5، این مدل از تبلت‌های شیائومی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های این کمپانی شدند. این تبلت که با ابعاد 254.7 در 166.3 در 6.9 میلی‌متری عرضه شد، دارای سه رنگ مشکی، سبز و سفید می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت شیائومي به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اکنون که با ویژگی‌های کلی این تبلت آشنا شدید، بهتر است تا کمی تخصصی‌تر با تبلت Pad 5 شیائومی آشنا شوید. یکی از نکاتی که قبل از خرید قسطی تبلت شیائومی باید به آن توجه کنید، کیفیت صفحه نمایش تعبیه شده در آن است. صفحه نمایش به کار رفته در این تبلت از نوع  IPS LCD بوده و با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل قادر است نرخ نوسازی 120 هرتز را برای کاربر فراهم کند. برای خرید قسطی تبلت شیائومي به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همانطور که می‌دانید امروزه انواع محصولات گیمینگ، در بازار‌های جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به همین سبب نیز بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده انواع موبایل و لپ‌تاپ، سعی کنند تا از سخت افزاری قدرتمند در محصولات خود استفاده کنند. چرا که یکی از نکاتی که افراد قبل از خرید قسطی تبلت به آن توجه کنند، تراشه مورد استفاده در آن است. تراشه به کار رفته در تبلت Pad 5 از نوع QualcommSnapdragon 860 میباشد. برند هوآوی با قرار دادن این تراشه در تبلت خود، خیال کاربران را به منظور اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های گرافیکی و سنگین راحت کرده است. 

دوربین؛ از نکات مهم قبل از خرید اقساطی تبلت شیائومي

یکی از ویژگی‌های بارز و متمایزکننده این مدل از تبلت‌های شیائومی، دوربین آنها است. دوربین به کار رفته در این تبلت 13 مگاپیکسلی می‌باشد. طبق اطلاعات منتشر شده در مقالات خرید قسطی تبلت شیائومی، این تبلت قادر است تا با کیفیت 4K و با نرخ فریم 30 فیلمبرداری کند. تبلت‌های Pad 5 شیائومی از نظر حافظه داخلی در مدل‌های مختلفی به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند. این تبلت‌ها در مدل حافظه 128 و 256 گیگابایت در بازار موجود هستند. همچنین RAM این تبلت‌ها 6 گیگابایت می‌باشد.

عملکرد باتری و شارژدهی

از دیگر موارد مهمی که حین خرید نقدی تبلت شیائومی باید به آن توجه کنید، میزان باتری و نگهداری شارژ آن است. به طور معمول تبلت‌ها به این دلیل که دارای صفحه نمایشی بزرگ هستند، مصرف باتری زیادی نیز دارند. به همین سبب نیز در صورتی که باتری قرار داده شده در تبلت با اندازه صفحه نمایش آن هماهنگ نباشد، کاربر باید تبلت خود را به طور مکرر شارژ کند. با خرید قسطی تبلت شیائومي از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

به همین سبب نیز طبق پیشنهاد کارشناسان بخش فروش سایت ما، قبل از خرید کالای دیجیتال، حتما به میزان شارژدهی و ظرفیت باتری آن توجه کنید. باتری که کمپانی شیائومی در این تبلت تعبیه کرده است ظرفیتی معادل 8720 میلی‌آمپر ساعت دارد و همچنین این باتری از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. 

خرید اقساطی تبلت شیائومي

سایت اینترنتی قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم و قیمت بالای کالای دیجیتال، شرایط خرید قسطی را برای شما فراهم کرده است. شما عزیزان در صورتی که قصد آگاهی از شرایط خرید اقساطی از سایت ما را دارید، می‌توانید به صفحه مربوط به فروش قسطی مراجعه کنید. همچنین تیم پشتیبانی سایت ما نیز به صورت 24 ساعته در خدمت شما دوستان خواهند بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ ایسوس با چک

خرید قسطی لپتاپ ایسوس با چک
اگر تمایل به خرید قسطی لپتاپ ایسوس با چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای یدجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

لیبل زن اقساطی

 لیبل زن اقساطی
یکی از ابزارهایی که امروزه در کسب و کارهای مختلف و در طیف بسیار وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد، لیبل زن....