خرید اقساطی s22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 19:49:56

یکی از گوشی‌های پر فروش سامسونگ بی شک مدل گلکسی s22 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی s22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی s22 سامسونگ


گوشی s22 سامسونگ

گوشی سامسونگ s22 در سال 2022 وارد بازار شد. این گوشی نه تنها طراحی زیبایی دارد؛ بلکه پردازنده قدرتمندی را نیز درون خود جای داده است. در واقع اگر می‌خواهید در کنار طراحی زیبا و خاص، پردازنده قدرتمندی و همچنین قابلیت‌های متنوع دیگر را در اختیار داشته باشید؛ این گوشی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در ادامه این گجت هوشمند را بیشتر بررسی می‌کنیم و در انتهای این متن نیز شرایط خرید قسطی s22 سامسونگ را شرح می دهیم؛ بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

طراحی سامسونگ s22

شکل ظاهری سامسونگ s22 بسیار زیبا و خاص می‌باشد. این کالای دیجیتال 167 گرمی در رنگ بندی‌های مشکی، سفید، صورتی، بنفش، کرم، خاکستری و سبز موجود می‌باشد. قسمت پشتی این گجت هوشمند از جنس شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس می‌باشد (قسمت جلویی گوشی نیز از همین جنس می‌باشد). همچنین ابعاد گوشی 146 در 70.6 میلیمتر می‌باشد و ضخامت گوشی سامسونگ s22 نیز به 7.6 میلی متر می‌رسد. برای خرید اقساطی s22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نرم افزار و سخت افزار این گوشی هوشمند چگونه است؟

سیستم عامل گوشی سامسونگ s22 از نوع اندروید 12 و one UI 4 می‌باشد. این رابط کاربری عملکرد مطلوبی دارد. از طرفی، پردازشگر اصلی این گوشی نیز بسیار قدرتمند است. در واقع این پردازنده که از نوع اگزینوس 2200 می‌باشد؛ برای اجرای برنامه و اپلیکیشن‌های سنگین ساخته و پرداخته شده است (اما یکی از مشکلات بزرگ این پردازنده، داغ شدن بیش از حد آن است). سرعت پردازشی این تراشه 8 هسته‌ای (با معماری 4 نانومتری) بسیار عالی است. همچنین پردازنده گرافیکی سامسونگ s22، از نوع Xclipse 920 می‌باشد.

توجه داشته باشید که این کالای دیجیتال با پردازنده اسنپ دراگون 8 نسل 1(به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 730) نیز به بازار عرضه می‌شود(در واقع این گوشی در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه می‌شود). اما در ایران، تنها نسخه ضعیف تر(مدلی که پردازنده اصلی آن از نوع اگزینوس 2200 است و پردازنده گرافیکی آن Xclipse 920) موجود می‌باشد. برای خرید قسطی s22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پنل نمایشی این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک پنل فوق العاده باکیفیت(از نوع Dynamic AMOLED 2X) بهره می‌برد. وضوح تصویر در این پنل 6.1 اینچی، 2340 در 1080 پیکسل می‌باشد(تراکم پیکسلی این نمایشگر، 425 پیکسل در هر اینچ می‌باشد). این صفحه نمایش فوق العاده از فِرِش ریت(نرخ نوسازی) 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. نرخ روشنایی این صفحه نمایش، در بیشترین حالت 1300 نیت است. همچنین این صفحه نمایش از قابلیت HDR10 Plus نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های گوشی سامسونگ s22

دوربین استاندارد سامسونگ s22 از یک لنز 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این لنز بشدت خوب است و به فوکوس اتوماتیک نیز مجهز می‌باشد. دوربین اولترا واید گوشی سامسونگ s22 نیز به یک حسگر 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اولترا واید گوشی سامسونگ s22 قادر است تا 120 درجه از فضای پیرامون را پوشش دهد. همچنین سنسور تله فوتو این کالای دیجیتال، 10 مگاپیکسل کیفیت دارد و 3 برابر بزرگنمایی اپتیکال را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید اقساطی s22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین سلفی این کالای دیجیتال

دوربین جلو(سلفی) گوشی سامسونگ s22 از یک حسگر 10 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این حسگر در مطلوب ترین حالت، می‌تواند با فریم رِیت 60 و وضوح تصویر 4K، به فیلمبرداری بپردازد.

باتری این کالای دیجیتال

باتری این کالای دیجیتال 3700 میلی آمپر ساعتی ظرفیت دارد. این باتری از نوع لیتیوم یونی است و از دوام بالایی برخوردار می‌باشد.

خرید قسطی s22 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی s22 سامسونگ را دارید؛ بهترین و ساده ترین راه، مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌باشد. همانطور که می‌دانید؛ این سایت در زمینه فروش قسطی لوازم دیجیتال فعالیت دارد. بعد از مراجعه به سایت، برای خود حساب کاربری تشکیل دهید. سپس مراحل اعتبار سنجی را کامل کنید. همچنین توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی، می‌توانید کالای دیجیتال مورد نیاز خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اپل اقساطی - خرید قسطی موبایل

اپل اقساطی - خرید قسطی موبایل
در دنیای تجارت معمولا بسیاری از شرکت ها سیر صعودی و نزولی خود را دارند بسیار کم اتفاق می افتند که یک شرکت بتواند همچنان موفق عمل کند ماندگاری...

خرید قسطی گوشی poco f3 با چک

خرید قسطی گوشی poco f3 با چک
یکی از بهترین مدل‌‎های گوشی شیائومی بی شک مدل پوکو f3 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco f3 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...