خرید اقساطی گوشي a12 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 05:51:02

گوشی گلکسی a12 سامسونگ یکی از بهترین محصولات مقرون به صرفه سامسونگی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي a12 سامسونگ



گوشی a12 سامسونگ

اگرچه قیمت گوشی سامسونگ مدل a12 نسبتا پایین است؛ اما این موضوع بدان معنا نیست که این گوشی، از کیفیت نامطلوبی برخوردار می‌باشد. این گوشی یکی از مقرون به صرفه ترین و مناسب‌ترین گوشی‌های موجود در بازار می‌باشد. این گجت هوشمند برای برطرف کردن نیازهای روزانه بسیار مناسب است(در واقع اگر به گیمینگ و اجرای برنامه‌های سنگین علاقه دارید؛ این گوشی برای شما مناسب نخواهد بود). اگر گوشی را برای عکاسی، مکالمه، تماشا کردن فیلم، وبگردی نیاز دارید؛ بی شک سامسونگ a12 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. اگر قصد خرید قسطی گوشي a12 سامسونگ را دارید؛ در ادامه همراه ما باشید.

طراحی این کالای دیجیتال

طراحی این کالای دیجیتال بسیار ساده و شیک است. بدنه پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است. قسمت جلویی گوشی نیز از جنس شیشه می‌باشد. همچنین فریم این گوشی نیز از جنس پلاستیک می‌باشد؛ بنابراین توجه داشته باشید که فریم جانبی گوشی آسیب پذیر است. 

ابعاد سامسونگ a12

ابعاد این کالای دیجیتال 164 در 75.8 میلیمتر می‌باشد. ضخامت این گوشی نیز به 8.9 میلیمتر می‌رسد. همچنین این گوشی 205 گرمی، در رنگبندی‌های مختلفی همچون مشکی، سفید، آبی و قرمز در بازار موجود می‌باشد.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ a12

صفحه نمایش این کالای دیجیتال از نوع PLS IPS LCD است. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره می‌برد. اندازه نمایشگر 6.5 اینچ است و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسبت این صفحه نمایش به بدنه 83.4 درصد است و تراکم پیکسلی نمایشگر نیز 270 پیکسل در اینچ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین این کالای دیجیتال

لنز استاندارد این کالای دیجیتال از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. لنز اولترا واید این گوشی نیز 5 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند 115 درجه از محیط اطراف را پوشش دهد. دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق این گوشی نیز هر دو، 2 مگاپیکسل کیفیت دارند. توجه داشته باشید که این کالای دیجیتال در مطلوب ترین حالت ممکن، می‌تواند با رزولوشن 1080 و فریم ریت 30، تصاویر را ضبط کند. 

دوربین سلفی

دوربین سلفی این کالای دیجیتال از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین این لنز قادر است تا تصاویر را با وضوح 1080 و فریم ریت 30(مانند لنز اصلی) ضبط کند. برای خرید قسطی گوشي a12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

سیستم عامل این کالای دیجیتال از نوع اندروید 10 می‌باشد. توجه داشته باشید که سیستم عامل این گوشی قابلیت ارتقا به اندروید 11 را نیز دارد. از طرف دیگر، تراشه به کار رفته در این کالای دیجیتال، از نوع MediaTek MT6765 Helio P35 می‌باشد(8 هسته‌ای با معماری 12 نانومتری). این پردازنده از سرعت بالایی برخوردار است و برای کارهای روزمره مناسب می‌باشد. پردازنده گرافیکی سامسونگ a12 نیز از نوع PowerVR GE8320 می‌باشد.

ویژگی‌های این گوشی

این کالای دیجیتال دارای حسگر اثر انگشت، شتاب سنج می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید یک کالای دیجیتال کاربردی در اختیار داشته باشید؛ این گوشی انتخاب مناسبی به شمار می‌آید. برای خرید اقساطی گوشي a12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری

باتری لیتیوم پلیمری این کالای دیجیتال؛ 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. توجه داشته باشید که این گوشی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطی گوشي a12 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

نحوه خرید اقساطی گوشي a12 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ را دارید؛ وارد سایت قسطی کلاب(سایتی معتبر در زمینه فروش قسطی اجناس) شوید. بعد از اینکه وارد سایت شدید، برای خود پروفایل تشکیل دهید. مراحل اعتبارسنجی را پشت سر بگذارید و وارد فروشگاه اینترنتی شوید. توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی، هزینه کالای مورد نظر خود را میتوانید به صورت نقدی نیز پرداخت کنید. همچنین توجه داشته باشید که چند روز قبل از موعد پرداخت اقساط، برای شما پیامکی ارسال می‌شود که حاوی لینک پرداخت است. بر روی لینک کلیک کنید و فرآیند پرداخت را تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی s20 اولترا

خرید قسطی s20 اولترا
یکی از گوشی‌های بالارده و مدرن برند سامسونگ مدل گلکسی s20 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی s20 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطي گوشي s21 fe

خرید قسطي گوشي s21 fe
اگر تمایل به خرید قسطي گوشي s21 fe دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به...