خرید اقساطی آبمیوه‌گیری تکنو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 02:35:35

اگر به دنبال یک برند مناسب برای آبمیوه گیری هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی آبمیوه‌گیری تکنو از بخش آبمیوه گیری و مخلوط کن در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آبمیوه‌گیری تکنو


آبمیوه گیری تکنو 

همان طور که می‌دانید دستگاه‌های آبمیوه گیری تکنو یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد در آشپزخانه‌ها هستند. شما با خرید قسطی آبمیوه‌گیری تکنو می‌توانید از تمامی قابلیت‌های این آبمیوه گیری بهره ببرید. برند تکنو یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان انواع لوازم خانگی است که توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید.

انواع آبمیوه گیری تکنو

امروزه کاربردها و قابلیت‌های دستگاه‌های آبمیوه گیری افزایش یافته است و مدل 4 کاره این دستگاه‌ها از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها است. خرید اقساطی به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از مدل‌های 4 کاره این دستگاه‌ها را خریداری نمایید و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های عالی آن استفاده کنید. 

مدل‌های Te-311، Te-314T، Te-312و Te-219 از پرفروش‌ترین مدل‌های آبمیوه گیری 4 کاره تکنو هستند. آبمیوه گیری مدل Te-311 دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل می‌باشد. جنس بدنه آن از ترکیب استیل ضد زنگ و پلاستیک با کیفیت می‌باشد که دوام و کیفیت بالایی دارد. ظرفیت مخزن آبمیوه‌گیری یک لیتر و از مواد پلاستیکی شفاف ساخته شده است.

ظرفیت مخزن تفاله این آبمیوه گیری مدل Te-311 حدود 1.5 تا 2 لیتر می‌باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی ظرف را جدا و تخلیه کنید. علاوه بر این موارد خرید اقساطی آبمیوه‌گیری تکنو به شما این امکان را می‌دهد تا از تمام قابلیت‌های این دستگاه همانند تیغه و صافی آبگیری ضد زنگ، با دوام و با قابلیت شستشوی عالی بهره ببرید.

مزایای خرید قسطی آبمیوه‌گیری تکنو

مجرای ورودی آبمیوه گیری Te-311 حدود 7.5 سانتی متر است و شما به آسانی می‌توانید انواع میوه‌ها را بدون برش و به صورت کامل درون آن قرار دهید. همچنین این دستگاه به عنوان خردکن، آسیاب و مخلوط کن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیغه‌های این دستگاه‌ها تمام استیل ضد زنگ هستند و کار خرد کردن، آسیاب و مخلوط کردن توسط آن‌ها به آسانی امکان پذیر است. در زمان کار با این دستگاه‌ها نگران صدای بلند و لرزش پایه‌ها نباشید زیرا دارای پایه‌های ضدلغزشی می‌باشد که موجب می‌گردد تا صدای کمی احساس کنید. 

آبمیوه گیری Te-311

خرید اقساطی آبمیوه‌گیری تکنو فرصت مناسبی است تا از آبمیوه‌گیری قدرتمند با موتوری با توان 800 وات استفاده کنید. قابلیت پالس این موتور به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با حداکثر توان از سرعت لحظه‌ای بهره ببرید. دستگاه آبمیوه گیری مدل Te-314 یکی دیگر از مدل‌هایی است که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این دستگاه علاوه بر آبمیوه گیری قابلیت غذاسازی، مخلوط سازی و آسیاب مواد غذایی را دارد. جنس بدنه این آبمیوه گیری از نوع استیل ضد زنگ می‌باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. همچنین موتور قدرتمند 800 واتی آن باعث شده است تا به آسانی و در کمترین زمان ممکن نیاز خود را برآورده کنید. قابلیت تنظیم سرعت این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا با تغییر سرعت از تمام قابلیت‌های این دستگاه بهره ببرید. عملکرد پالس آن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های چشم گیر این دستگاه است تا شما بتوانید به راحتی مواد سخت را خرد نمایید. برای خرید قسطی آبمیوه‌گیری تکنو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش قسطی و نقد انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. شما با خرید اقساطی آبمیوه‌گیری تکنو از این فروشگاه می‌توانید آبمیوه گیری موردنیاز خود را خریداری نمایید و از تمام ویژگی‌های عالی آن بهره ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال بوش

خرید قسطی یخچال بوش
برند بوش یکی از معروف‌ترین برندهای آلمانی است که از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال بوش دارید، به بخش ...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 8

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 8
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای شناخته شده ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 به بخش تلویزیون در دسته...