خرید قسطی گوشی s23 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/24 02:08:34

جدیدترین محصول کمپانی سامسونگ گوشی s23 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s23 ultra


معرفی گوشی s23 ultra 

خرید قسطی گوشی s23 ultra یکی از بهترین راه‌ها جهت خرید این برند و مدل می‌باشد. در شرایط تحریم و با بالا رفتن نرخ ارز خرید نقدی کالای دیجیتال بسیار سخت شده است. سایت‌های زیادی در جهت ارائه خدمات به مشتریان گام‌هایی بر می‌دارند. این گوشی‌ها با قدرت بالا و کیفیت بسیار مطلوب خود هدف خرید بسیاری از افراد می‌باشند. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه با ما همراه باشید. 

گوشی اس 23 اولترا با ظاهری مشابه با نمونه‌های قبلی خود به بازار عرضه شده است. این دستگاه دارای چند تفاوت عمده نسبت به مدل‌های پیش از خود می‌باشد. گوشی s23 از جمله گوشی‌های پرچم دار برند سامسونگ است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. این دستگاه تلفن همراه در سال 2023 معرفی شد و گران ترین گوشی پرچم دار می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این مدل نسبت به مدل قبلی خود یعنی اس 22 اولترا تلاش کرده تا کیفیت خود را بهبود ببخشد. از بزرگترین تغییرات چشمگیر دوربین 200 مگاپیکسلی گوشی s23 ultra می‌باشد. دوربین‌های گوشی در نور بسیار کم نیز عکس‌های بسیار خوبی را می‌گیرند. شما می‌توانید با گرفتن عکس‌های بسیار با کیفیت لحظات خوب زندگی خود را ثبت نمایید. سیستم عامل آن اندروید 13 است. محافظ آن گوریلا گلس ویکتوس 2 می‌باشد و به معنی مقاومت بالای دستگاه در برابر ضربه و خط و خش می‌باشد. 

ابعاد گلکسی اس 23 اولترا 6.8 اینچ می‌باشد و صفحه نمایشگر آن دارای خمیدگی کمتری نسبت به مدل‌های قبلی خود می‌باشد. این مدل دارای باتری 5000 میلی آمپر می‌باشد که با توجه به پردازنده اسنپدراگون 8 شارژ دهی بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. حافظه داخلی آن 256 گیگابایت می‌باشد و رم آن 8 است. سامسونگ برای ساخت برخی از قطعات این مدل، از مواد بازیافتی استفاده کرده و در واقع این طرح دوستدار محیط زیست می‌باشد. رنگ‌های ارائه شده کرم، سبز، بنفش و مشکی می‌باشد که نظر و سلیقه همه مخاطبان خود را در نظر گرفته است. پوشش s23 ultra به صورت مات بوده و لک دست بر روی بدنه آنها نخواهد ماند. همچنین با دارا بودن یک قلم شما می‌توانید یادداشت‌های خود را به راحتی ثبت نمایید. با خرید قسطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

کالای دیجیتال

خرید کالای دیجیتال همیشه از دغدغه‌های بزرگ افراد می‌باشد چرا که باید اطلاعات خوبی در زمینه مشخصات هر محصول داشته باشید. گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. شما برای خرید این گوشی باید اطلاعات بالایی داشته باشید تا بتوانید به یک محصول کاربردی که مطابق با نیاز شما است برسید. سامسونگ اس 23 اولترا بسیار مناسب برای گیمرها می‌باشد چرا که بدون محدودیت و داغ شدن و با سرعت بسیار بالای خود همه بازی‌های روز دنیا را پوشش می‌دهد. 

خرید اقساطی گوشی s23 ultra 

خرید قسطی گوشی s23 ultra یکی از راهکارهای خوب در جهت دستیابی به گوشی سامسونگ پرچم دار می‌باشد. در سالیان گذشته سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی مبادرت به فروش قسطی کالای دیجیتال نموده‌اند. سایت قسطی کلاب نیز با شرایط بسیار مناسب مخاطب خود را درک کرده و در جهت رفاه او گام بر می‌دارد. خرید اقساطی در این سایت بسیار مقرون به صرفه است و شما با چک صیادی بنفش می‌توانید اقدام به خرید کنید. شما در سایت قسطی کلاب علاوه بر خرید اقساطی گوشی s23 ultra، از سلامت کالای خریداری شده اطمینان خواهید داشت. جهت خرید اقساطی این محصول و آشنایی بیشتر با نحوه فروش قسطی با همکاران در واحد فروش تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a02

خرید اقساطی گوشی a02
داشتن یک تلفن همراه با قیمت مناسب برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a02 دارید به بخش کالای دیجیتال...

گوشی موبایل

گوشی موبایل
این روزها گوشی موبایل همراه تر از هر همراهی بسیاری از افراد را مشایعت می نماید. بدون تردید، امروزه جایگاه تلفن های همراه برای اغلب قریب به اتفاق...