خرید قسطی گوشی f13 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:45:19

یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ با قیمتی ارزان مدل گلکسی f13 است. برای خرید قسطی گوشی f13 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی f13 سامسونگ


گوشی f13 سامسونگ

گوشی سامسونگ f13 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. ظاهر این گوشی بسیار زیبا و جذاب است. همچنین این گوشی به یک پردازنده پرسرعت و نرم افزار قدرتمندی نیز مجهز می‌باشد. علاوه بر این موضوع، این گوشی قابلیت‌های فراوان دیگری نیز دارد. همچنین اگر خواهان خرید قسطی گوشی f13 سامسونگ هستید؛ تا انتها همراه ما باشید.

طراحی

وزن این کالای دیجیتال، 207 گرم است. همچنین ابعاد سامسونگ f13، 165.4 در 76.9 میلی متر است. ضخامت این کالای دیجیتال نیز 9.3 میلیمتر می‌باشد. جنس بدنه این گوشی، تلفیقی از پلاستیک و شیشه است (پشت گوشی از جنس پلاستیک است و قسمت جلویی گوشی نیز از جنس شیشه گوریلا گلس 5 می‌باشد). در کل ظاهر این کالای دیجیتال بسیار خوب است. همچنین متریال بکار رفته در گوشی سامسونگ f13 از کیفیت خوبی بهره می‌برند. 

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک نمایشگر PLS IPS LCD بهره میبرد. این صفحه نمایش 6.6 اینچی، وضوح تصویر 1080 در 2408 پیکسلی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به 400 پیکسل در اینچ می رسد. نسبت تصویر در این نمایشگر نیز 20:9 می باشد. برای خرید اقساطی گوشی f13 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

سیستم عامل این کالای دیجیتال از نوع اندروید 12 و one UI Core 4.1 می‌باشد. تراشه استفاده شده در این گوشی نیز از نوع اگزینوس 850 است. عملکرد این پردازنده نسبتا خوب است و برای انجام کارهای روزمره مناسب می‌باشد. پردازنده تنها 4 نانومتر ضخامت دارد (همچنین 8 هسته‌ای می‌‌باشد). پردازنده گرافیکی سامسونگ f13 نیز از نوع mali-G52 می‌باشد. با خرید قسطی گوشی f13 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجره کنید.

دوربین

لنز واید این کالای دیجیتال 50 مگاپیکسل کیفیت دارد. این لنز دارای لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار به همراه تشخیص فاز می‌باشد. ضریب اِف لنز واید این گوشی 1.8 است. لنز اولترا واید این کالای دیجیتال نیز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز می‌باشد. این لنز به راحتی می‌تواند 123 درجه از فضای اطراف را پوشش دهد. همچنین ضریب اِف این لنز نیز 2.2 می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی f13 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سنسور تشخیص عمق این کالای دیجیتال نیز 2 مگاپیکسل کیفیت دارد. ضریب اِف این لنز نیز 2.4 است. این کالای دیجیتال در بهترین حالت، می‌تواند با وضوح 1080p و فریم ریت 30 فیلمبرداری کند.

دوربین سلفی

دوربین سلفی سامسونگ f13 از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ضریب اِف این لنز 2.2 است و همچنین در مطلوب ترین حالت، این لنز قادر است با وضوح 1080 و فریم رِیت 30 به فیلمبرداری بپردازد.

رم و حافظه داخلی

این کالای دیجیتال در بخش رم و حافظه داخلی، به 2 مدل متنوع تقسیم می‌شود. این مدل‌ها عبارتند از: 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 4 گیگابایت رم. این گوشی دارای درگاه کارت حافظه می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید میزان حافظه داخلی این گوشی را ارتقا دهید.

باتری این کالای دیجیتال

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی، یکی از نقاط قوت این گجت هوشمند محسوب می‌شود. همچنین این باتری از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. حداکثر توان شارژردهی به این گوشی نیز 15 وات می‌باشد. 

نحوه خرید قسطی گوشی f13 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی f13 سامسونگ دارید؛ وارد سایت قسطی کلاب (سایت معتبر و مطمئن قسطی کلاب، در حوزه فروش قسطی اجناس هوشمند فعالیت دارد) شوید. سپس برای خود پروفایل تشکیل دهید. بعد از این کار، مراحل اعتبار سنجی را با دقت تکمیل کنید. دسته بندی مدنظر خود را انتخاب کنید و وارد فروشگاه آنلاین قسطی کلاب شوید. توجه داشته باشید که شما علاوه بر خرید اقساطی، می‌توانید کالا را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش گوشی های شیائومی

فروش گوشی های شیائومی
امروزه نه تنها استفاده از گوشی موبایل به عنوان یکی از لوازم ضروری و همیشه همراه برای تمامی افراد الزامی می باشد بلکه به عنوان یکی از ابزارهای ...

خرید لپ تاپ اپل قسطی

خرید لپ تاپ اپل قسطی
اپل را می توان یکی از بزرگترین کمپانی سازنده وسایل دیجیتال دانست این شرکت هر ساله با معرفی محصولات جدید خود بسیاری را شگفت زده می کند این شرکت...