خرید نقدی گوشی آیفون 11 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/13 09:07:42

شرکت اپل یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه ای است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 pro به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی گوشی آیفون 11 پرو


برند اپل 

با پیشرفت تکنولوژی کالاهای دیجیتال زیادی اختراع شده اند. این اختراعات شامل انواع و اقسام رایانه ها، لپ تاپ ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند می‌باشد و در انواع و اقسام برند ها به بازار ارائه شده اند. 

افراد بنا به سلایق و نیاز های خود کالاهای دیجیتالی را انتخاب می‌کنند و از آن ها در زندگی روزانه خود استفاده می‌کنند. یکی از بهترین و محبوب ترین برند ها در بازار، برند اپل است که گوشی هایی به نام آیفون تولید می‌کند و حداقل هر یک سال یکبار آیفون جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. 

امروزه جدیدترین مدل آیفون، آیفون 11 پرو است که طرفداران زیادی دارد. این روز ها در بازار های موبایل و کالا های دیجیتال، خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 pro آمار بالایی دارد. 

شرکت اپل و ساخت آیفون های متعدد 

همانطور که همه ما می‌دانیم گوشی های آیفون در تمام جهان و همچنین در ایران طرفداران زیادی  دارد. هر کدام از خریداران دلایل خود را برای خرید این گوشی های با کیفیت دارند. 

این دلایل شامل استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد، داشتن باکیفیت ترین تلفن همراه دنیا و همچنین استفاده از قابلیت های فراوان این گوشی مانند برنامه های متعدد پر کاربرد، دوربین های با کیفیت و موارد دیگر می‌باشد. همانطور که در بالا نیز گفته شد شرکت اپل یکی از شرکت هایی است که تکنولوژی گوشی های خود را همواره به روز می‌کند و مدل جدید خود را با سرعت بالا تولید کرده و هر بار قابلیت ها و ویژگی های زیادی را به آن اضافه می‌کند.

آیفون 11 پرو نیز یکی از جدید ترین مدل های آیفون است که به بازار عرضه شده است، شما علاقه مندان به این گوشی می‌توانید مراحل خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 پرو خود را از تمامی مراکزی که خرید کالای دیجیتال در آنها رواج دارد، انجام دهید.

همچنین لازم به ذکر است در سایت قسطی کلاب انواع کالاهای دیجیتال به فروش می‌رسند و خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 pro امکان پذیر است. 

خرید نقدی گوشی آیفون 11 پرو چه مزایایی برای خریداران دارد؟ 

آیفون 11 پرو که جدیدترین ساخت شرکت اپل است دارای قابلیت ها و مزایای زیادی است که همه افرادی که به گوشی های اپل علاقه مند هستند، بعد از رونمایی از آیفون 11 پرو علاقه مند به خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 pro شده اند. 

اگر شما هنوز علاقه به خرید گوشی آیفون 11 پرو ندارید، مطمئن باشید بعد از اینکه درباره قابلیت های آن اطلاعات به دست آوردید، تصمیم به خرید این گوشی خواهید کرد. گوشی آیفون 11 پرو در 10 سپتامبر توسط شرکت اپل رونمایی شده است. 

از قابلیت های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

_دوربین های با کیفیت در گوشی های آیفون 11 پرو یکی از مهم ترین و عجیب ترین ویژگی هایی که آیفون 11 پرو نسبت به بقیه سری های آیفون دارد و همه را ترغیب به خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 pro کرده است. 

دوربین های پشت این گوشی است، 3 عدد دوربین با کیفیت های یکسان و هر سه با 12 مگاپیکسل طراحی شده اند و در پشت تلفن همراه قرار گرفته است. اپل اولین شرکتی است که تلفن همراهی با 3 دوربین ساخته است.

_داشتن قابلیت فیلم برداری پیشرفته

_امروزه اکثر تولید کننده های گوشی حتی اپل سعی در کم کردن قطر باتری و گوشی برای زیبایی دارند. آیفون 11 پرو اولین تولید شرکت اپل است که قطر بیشتری دارد و نتیجه کیفیت باتری نیز بهتر شده است.

_داشتن سنسوری که تشخیص چهره آن قوی و مطمئن است. شرکت اپل ادعا کرده است که قابلیت تشخیص چهره در این گوشی 30 درصد نسبت به قبلی ها پیشرفت کرده است.

_چیپ موقعیت یاب U1، یکی از جذاب ترین ویژگی های آیفون 11 پرو است که توجه زیادی به آن نشده است. شما به این ویژگی می‌توانید آیفون خود را به سمت گوشی اپل دیگری بگیرید و این موقعیت یاب آن گوشی را ردیابی و شناسایی کرده و فایل مورد نظر را انتقال دهید. بدین ترتیب شما می‌توانید با خرید گوشی آیفون 11 پرو به راحتی انتقال فایل را به گوشی دیگر  انجام دهید. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 pro از سایت قسطی کلاب 

خرید موبایل آیفون 11 پرو در ایران نیز امکان پذیر شده است و شما می‌توانید با ورود به سایت قسطی کلاب این کالا را سفارش دهید و مبلغ را پرداخت کنید. 

اگر شما هم جز کسانی هستید که علاقه به خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 pro دارید، اما توانایی پرداخت نقدی آن را ندارید، نگران نباشید، زیرا در سایت قسطی کلاب علاوه بر اینکه شرایط خرید نقدی گوشی آیفون 11 پرو وجود دارد، خرید اقساطی آن نیز امکان پذیر است.




سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ
گوشی جدید s23 سامسونگ با طراحی مینیمال و عالی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

فروش قسطی گوشی a32

فروش قسطی گوشی a32
گوشی خوش دست و مقرون به صرفه سامسونگ بی شک مدل گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a32 به بخش موبایل در دسته بندی...