خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/7 12:18:38

اگر تمایل به خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ


معرفی سامسونگ S22 ULTRA

اگر شما از علاقه مندان دنیای علم و تکنولوژی دیجیتال هستید، با شرکت سامسونگ و محصولات آن آشنایی دارید. شرکت سامسونگ در زمینه تولید و فروش انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از این کالاها گوشی‌های موبایل هوشمند است که در ادامه به بررسی و خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ خواهیم پرداخت.

S22 ULTRA سامسونگ در فوریه سال 2022 میلادی به بازار جهانی معرفی گردید. S22 ULTRA سامسونگ دارای یک صفحه نمایش تقریبا بزرگ به اندازه 6.8 اینچ است. یکی از دلایلی که باعث شده است S22 ULTRA سامسونگ یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت داشته باشد این است که شرکت سامسونگ در این گوشی صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X را استفاده کرده است. برای خرید اقساطی S22 ULTRA سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی سامسونگ S22 ULTRA

صفحه نمایش S22 ULTRA سامسونگ برای اجرای بازی‌های پرتحرک بسیار مناسب است. زیرا از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. وضوح تصویر صفحه نمایش S22 ULTRA سامسونگ 1440 در 3080 است که باعث می‌شود کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. حداکثر روشنایی صفحه نمایش این گوشی هوشمند 1750 نیت است. این صفحه نمایش برای استفاده در برابر خورشید و محیط‌های بسیار روشن مناسب است.

HDR10+ یکی از امکانات بسیار مفید این گوشی است که باعث می‌شود رنگ‌های متنوع را به خوبی برای شما به نمایش بگذارد. سیستم عامل S22 ULTRA سامسونگ هنگام عرضه به بازار اندروید 12 بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. رابط کاربری این گوشی وان یو آی 4 است. با خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در واقع می‌توان گفت که جدیدترین رابط کاربری سامسونگ است. وزن این گوشی حدودا 227 گرم است که وزنی بسیار متعارف برای این گوشی است. این گوشی از فناوری گوریلا گلس وکتوس، در پشت و جلو صفحه پشتیبانی می‌کند. این فناوری باعث می‌شود مقاومت این گوشی در برابر ضربه و خط و خش دو چندان شود. 

S22 ULTRA سامسونگ در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و سبز‌ به بازار عرضه شد. سامسونگ S22 ULTRA با دو نوع تراشه مختلف به بازار عرضه شده است. این دو نوع تراشه عبارتند از:

1.exynos2200.

2.Qualcomm SM845 Snapdragon 8 Gen

تراشه نسخه اگزینوس برای بازار اروپا و نسخه اسنپدراگون برای بازار جهانی معرفی شده است.   

S22 ULTRA سامسونگ در حافظه‌های

گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه.
8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه.
12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه.
12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه.

یکی از نکاتی که شما باید در مورد حافظه‌ی داخلی S22 ULTRA سامسونگ بدانید این است که از فناوری ufs3.1 نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی دارای یک لنز 108 مگاپیکسلی واید است که برای عکاسی حرفه‌ای بسیار مناسب است. لنز اولترا واید این گوشی دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی است که دارای کیفیت بسیار بالایی است. لنز تله فوتو این گوشی دارای کیفیت 10 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی 48 مگاپیکسلی است که دارای کیفیت بسیار بالایی است. S22 ULTRA سامسونگ توانایی فیلمبرداری با کیفیت 8k را دارد. 

خرید اقساطی S22 ULTRA سامسونگ از قسطی کلاب

با توجه به قیمت خرید نقدی این گوشی، خرید اقساطی S22 ULTRA سامسونگ را می‌توانید از سایت‌هایی که اقدام به فروش قسطی کالای دیجیتال می‌نمایند خریداری کنید. یکی از این سایت‌ها سایت قسطی کلاب است. سایت قسطی کلاب شرایط متنوع خرید اقساطی برای رفاه بیشتر مشتریان خود قرار داده است که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

طرح پارسیان

طرحی برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال برای بازنشستگان است. البته سن شما نباید بالای 65 سال باشد زیرا از این طرح بهره مند نمی‌شوید.

طرح چابک

اگر شما فردی شاغل به صورت دولتی و یا حتی آزاد هستید و نیازمند به خرید کالا تا سقف چهل میلیون تومان هستید طرح چابک طرح مناسبی است. شما در طرح چابک حداقل مدارک را به شرکت قسطی کلاب ارائه می‌دهید.‌

بای چک

طرح دیگر قسطی کلاب بای چک است. متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند تا سقف 150 میلیون تومان کالاهای مختلف دیجیتال مانند خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ را انجام دهند. قسطی کلاب انواع و اقسام طرح‌های فروش قسطی را برای کاربران خود قرار داده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی S22 ULTRA سامسونگ  از آنها استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71

خرید قسطی موبایل سامسونگ Galaxy A71
سامسونگ یکی از معتبرترین برند ها در زمینه تولید گوشی های موبایل است که محصولات با کیفیتی نیز وارد بازار می کند. برای خرید اقساطی انواع گوشی های...

خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس با چک

خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس با چک
گوشی آیفون 13 پرومکس را می‌توان یکی از بهترین محصولات برند اپل نامید. برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس با چک به بخش موبایل در...