خرید قسطی ماشین لباس شویی بست

تاریخ انتشار:
1403/2/4 17:30:17

یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی Bost نام دارد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی بست به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباس شویی بست


ماشین لباسشویی بست

اگر برای خرید لوازم خانگی، در حال بررسی ماشین لباسشویی هستید، ماشین لباسشویی بست می‌تواند یکی از انتخاب‌های پیش روی شما باشد. ماشین لباسشویی بست با تنوع زیاد در امکانات و قیمت و همچنین امکان خرید نقدی و اقساطی می‌تواند پاسخگوی نیاز شما در شست و شو باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی بست به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مبدا برند بست (Bost) کدام کشور است؟

صاحب امتیاز ماشین لباسشویی بست گروه صنعتی انتخاب یا همان اسنوا است و محصولات این برند توسط اسنوا در ایران تولید می‌شود. این یک مزیت برای برند بست محسوب می‌شود؛ چرا که تولید این محصول در ایران باعث می‌شود به ندرت با مشکل کمبود قطعه برای آن روبرو شوید؛ بنابراین همیشه نیازهای تعمیراتی شما توسط بازار پاسخ داده می‌شود.

علاوه‌ بر این، به دلیل تولید این محصول توسط یک گروه صنعتی نام آشنا، تعداد زیادی نمایندگی‌ خدمات پس از فروش برای این برند لباسشویی وجود دارد که از مراحل نصب تا انواع تعمیرات در کنار شما خواهند بود. همه‌ ماشین‌ لباسشویی‌های بست دارای گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس هستند. با خرید اقساطی ماشین لباس شویی بست از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

ماشین لباسشویی بست با چه ظرفیت‌هایی تولید می‌شود؟

در حال حاضر در بازار کشور سه ظرفیت وزنی از این ماشین لباسشویی تولید می‌شود؛ 5، 6 و 7 کیلوگرم. این وزن‌ها برای افراد مجرد و خانواده‌های کم‌ جمعیت مناسب هستند. احتمال تولید ظرفیت بالاتر از 7 کیلوگرم در آینده، توسط بست وجود دارد. البته بست در حال حاضر ماشین لباسشویی دوقلو با ظرفیت 9.6 کیلوگرم را تولید می‌کنند. این ماشین لباسشوییِ دو قلو مناسب خانواده‌های پر جمعیت می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی بست به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مصرف انرژی ماشین لباسشویی بست چقدر است؟

ماشین لباسشویی‌ های بست با برچسب انرژی A، A+ وA+++  تولید می‌شوند. شما با تهیه محصولی با برچسب انرژی A+++ میتوانید در مصرف انرژی، صرفه‌جویی داشته باشید. 

قیمت ماشین لباسشویی بست در چه محدوده‌ای است؟

ماشین لباسشویی بست در پاییز 1401 در رده‌ قیمتی زیر 8 میلیون تومان قرار دارد، بنابراین به عنوان ماشین لباسشویی اقتصادی شناخته می‌شود. ماشین لباسشویی دوقلوی بست نیز محدوده‌ قیمتِ زیر 3 میلیون تومان دارد. با خرید اقساطی ماشین لباس شویی بست از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

طرح و رنگ ماشین لباسشویی بست به چه صورت است؟

ماشین لباسشویی بست از آنجایی که در رده قیمتی اقتصادی دسته بندی می‌شود، دارای طرح و رنگ‌های ساده است. رنگ اغلب محصولات بست سفید و سیلور (نقره‌ای) است. همچنین این محصولات دارای طرح بدنه و درب ساده می‌باشند. ماشین لباسشویی بست از درام لانه زنبوری یا Hexa drum استفاده می‌کند که زیبایی قابل توجهی به محفظه داخلی آن می دهد.

مشخصات موتور ماشین لباسشویی بست چیست؟

با توجه به اقتصادی بودن این ماشین لباسشویی‌ ها، موتور مورد استفاده در آنها تسمه‌ای می‌باشد. موتورهای تسمه‌ای نسبت به موتورهای دایرکت درایو (بدون تسمه) سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین تعداد دور چرخشِ موتورِ ماشین لباسشویی بست 5 کیلوگرمی، 800 دور در دقیقه و ماشین‌ لباسشویی بست 6 و 7 کیلوگرمی، 1000 دور در دقیقه می‌باشد.

این ماشین لباسشویی چه برنامه‌های شست و شویی را پشتیبانی می‌کند؟

علی رغم اینکه ماشین لباسشویی بست اقتصادی است، وقتی صحبت از برنامه‌های شستشو می‌شود حرف زیادی برای گفتن دارد. برخی از مدل‌های این برند 10 برنامه شست و شو و برخی دیگر 15 برنامه شست و شو دارند. این تعداد برنامه، تقریبا تمام نیازهای معمول شما را برآورده می‌سازد. از جمله‌ی این برنامه‌ها می‌توان به پیش شست‌وشو، آبکشی اضافی، شست و شوی اقتصادی، شست و شوی با تاخیر اشاره کرد. ماشین لباسشویی بست از فناوری نانو سیلور برای باکتری زدایی لباس‌ها استفاده می‌کند. همچنین برخی مدل‌های آن دارای شستشو با بخار هستند. 

خرید قسطی ماشین لباس شویی بست

اگر برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی بست به عنوان لوازم خانگی خود برنامه‌ ریزی کرده‌اید، قسطی کلاب خدمات فروش قسطی این ماشین لباسشویی را ارائه می‌دهد. کافی است به بخش خرید اعتباری قسطی کلاب مراجعه کنید و جزئیات و شرایط خرید اقساطی را مطالعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال

خرید اقساطی یخچال
اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی دارید، به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند الجی

خرید قسطی تلویزیون هوشمند الجی
بهترین برند لوازم خانگی دنیا با اختلاف برند ال جی است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند الجی به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...