خرید اقساطی گوشي S22 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/9 05:57:11

سری S گوشی‌های سامسونگ جز برترین محصولات این برند کره‌ای می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي S22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي S22 اولترا


گوشی s22 اولترا

خرید اقساطی گوشي S22 اولترا یکی از گزینه‌های جذاب و پراستقبال، برای طرفداران گوشی‌های نسل گذشته گلکسی نوت سامسونگ است. این گوشی هوشمند پرچمدار از سری S بوده و همانند سری Note، یک قلم هوشمند زیبا دارد. صفحه نمایش بزرگ و قدرتمند، دوربین بسیار باکیفیت، پردازنده قوی، ضد آب بودن و مقاومت در برابر ضربه و خش، از ویژگی‌های ممتاز این گوشی است. با این حال، برای آنکه اطلاعات کامل تری درباره نحوه فروش قسطی و مشخصات فنی این گوشی بدست آورید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

مشخصات گوشی s22 اولترا

این گوشی توانسته به عنوان یکی از قوی ترین پرچمداران گوشی‌های اندرویدی در بازار باشد. به همین خاطر بسیاری از افراد، s22 اولترا را با آیفون 13 پرومکس مقایسه می‌کنند. در هنگام خرید قسطی گوشي S22 اولترا باید به مشخصات فنی آن توجه ویژه‌ای داشت که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم:

•طراحی گوشی S22 اولترا: صفحه نمایش یکدست با لبه‌های خمیده، شکل فوق العاده زیبا و منحصربه فردی به این گوشی داده است.

•صفحه نمایش: رزولوشن 1440×3088 پیکسل، نرخ رفرش 1 تا 120 هرتز، روشنایی فوق العاده 1750 نیت و فریم آلومینیومی از جمله نکات مثبت این گوشی است.

•دوربین قدرتمند: گلکسی s22 اولترا سامسونگ در عکسبرداری و فیلم برداری توانسته بسیار خوش بدرخشد. این گوشی تصاویر بسیار باکیفیتی در نور روز می‌گیرد. همچنین به خاطر بهره گیری از هوش مصنوعی، تصاویر بدون نویز و بسیار دقیقی در شب نیز ثبت می‌کند. 4 حسگر دوربین با رزولوشن 108، 10، 10 و 12 مگاپیکسل، فوکوس و لرزشگیر اتوماتیک و دوربین سلفی با رزولوشن 40 مگاپیکسل Wide، از جمله ویژگی‌های این گوشی است.

•پردازنده و باتری: پردازنده اسنپدراگون 8 Gen1 که در گلکسی s22 اولترا سامسونگ به کار رفته، قدرتمندترین پردازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی حال حاضر است. این گوشی به راحتی بازی‌های سنگین را پوشش می‌دهد و ظرفیت باتری آن 5000 میلی ‌آمپر‌ ساعت است. با خرید اقساطی گوشي S22 اولترا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی فنی گوشی S22 Ultra سامسونگ

از دیگر نکات قابل توجه و ویژه‌ای که باعث می‌شود خرید قسطی گوشي S22 اولترا به صرفه باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. قلم هوشمند S Pen که عملکرد بسیار سریع و راحتی نسبت به مدل‌های پیشین سری Note دارد. از این قلم هوشمند می‌توانید به عنوان شاتر دوربین نیز استفاده نمایید.
2. سرعت شارژ این گوشی از 25 وات به 45 وات افزایش پیدا کرده که بهترین عمر باتری در بین گوشی‌های سامسونگ را دارد.
3. تعداد سیم کارت فعال گلکسی s22 اولترا سامسونگ 2 عدد است ولی از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند. درواقع حافظه 256 گیگابایتی این گوشی، شما را نسبت به داشتن کارت حافظه بی نیاز می کند.
4. این گوشی ضد آب است و می‌توانید آن را به مدت 30 دقیقه در آب با عمق 1.5 متری قرار دهید.
5.  اثرانگشت زیر صفحه نمایش، ژیروسکوپ، شتاب ‌سنج، فشارسنج، قطب ‌نما و مجاورت یا Proximity از جمله حسگرهای قدرتمند این گوشی هستند. 

خرید اقساطی گوشي S22 اولترا

با توجه به آنچه گفته شد، این گوشی پرچمدار، یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. در عین حال به خاطر مناسب بودن قیمت گوشی s22 اولترا نسبت به آیفون 13 پرومکس و سایر مدل‌های هم رده، این گوشی را می‌توان بهترین گزینه خرید در نظر گرفت. فروشگاه قسطی کلاب که انواع کالای دیجیتال را به صورت نقدی و قسطی عرضه می‌کند؛ به خاطر سهولت در پرداخت هزینه‌ها، خرید قسطی گوشي S22 اولترا را امکان پذیر کرده است. از این رو شما می‌توانید این گوشی هوشمند فوق العاده زیبا و جذاب را خریداری کرده و هزینه آن را در اقساط 18 تا 24 ماهه پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس
گوشی آیفون 13 یکی از بهترین و جدیدترین محصولات دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل...

خرید اقساطی گلکسی واچ5

خرید اقساطی گلکسی واچ5
اگر به دنبال یک ساعت هوشمند منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گلکسی واچ5 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...