خرید قسطی هدست سونی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 09:05:47

یکی از بهترین و جذاب‌ترین هدست‌های دنیا متعلق به برند سونی است. برای خرید قسطی هدست سونی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.

خرید قسطی هدست سونی

هدست سونی مدل Platinum

طی این مقاله قصد داریم یکی از جدیدترین هدست‌های سونی را به شما معرفی کنیم ابتدا ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه را بر می‌شماریم و در انتها خاطر نشان می‌کنیم که امکان خرید قسطی هدست سونی مدل Platinum از قسطی کلاب وجود دارد.

یکی از هدست‌های جدید و منحصر به فرد سونی برای پلی‌استیشن هدست پلاتینیوم نام دارد. این هدست از دید سخت افزاری ساختار بسیار با کیفیتی و عالی دارد. در هدست‌های پلاتینیوم سونی از درایورهای اسپیکر 50 میلی ‌متری استفاده شده و این قابلیت را دارد که صدا را به شکل سه بعدی پخش کند.

به روز رسانی‌ها و امکانات بیشتری که این هدست دارد باعث شده که قیمت آن نسبت به هدست‌های قبلی بیشتر باشد که البته این افزایش قیمت با قابلیت‌های جدیدی که هدست‌های پلاتینیوم دارند قابل توجیه است. برای خرید اقساطی هدست سونی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

درون جعبه‌ی هدست 4 قطعه وسیله وجود دارد:

1- آداپتور (USB) برای نصب هدست بر روی کنسول بازی

2- یک کابل شارژر برای شارژ(USB) 

3-یک کابل صدا با جک 3.5 میلی‌متری (AUX) 

4- یک کیف برای حمل هدست. 

محتویات درون بسته

علی رغم هدفون‌های دیگر، در صورت استفاده از کابل صدا کیفیت بالای صدا همچنان حفظ می‌شود اگر چه هیچ کدام از دکمه‌ها کار نمی‌کنند. قسمت بالایی هدفون، فلزی همراه با یک بالشتک نرم می‌باشد که این هدفون را به شکل موثق‌تری در برابر هیجانات شما نگه می‌دارد. 

برای اینکه بتوان گفت یک هدست کیفیت خوبی دارد یا نه باید ماه‌ها از آن استفاده کنیم، اما هدست‌های پلاتینیوم سونی در اولین تجربه شما را راضی خواهد کرد. وزن کم این هدست (318 گرم) و گوشی‌های نرم آن باعث می‌شود که شما بتوانید تا ساعت‌ها از هدست استفاده کنید بدون اینکه احساس ناراحتی کنید. با خرید قسطی هدست سونی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

روی گوشی راست این هدفون تنها دکمه مربوط به خاموش و روشن کردن صدای سه بعدی قرار دارد و مابقی کلیدها روی گوشی سمت چپ قرار دارند.
در مورد صدای سه بعدی این هدست باید نکته‌ای را برای شما روشن کنیم، پخش صدای سه بعدی اگر چه قابلیتی است که سونی روی آن مانور داده اما برای استفاده از این قابلیت، شرکت‌های بازی سازی نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کنند که در حال حاضر تنها بازی آنچارتد 4 از صدای 3 بعدی پشتیبانی می‌کند.

مدت زمانی که باتری شارژ نگه می‌دارد، مدت زمان بسیار قابل قبولی است شما می‌توانید این انتظار را از هدست داشته باشید که تا 8 ساعت با صدای بلند و پخش 3 بعدی برای شما کار کند. با خرید اقساطی هدست سونی از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مشخصات هدست سونی مدل Platinum در یک نگاه

1. پخش صدای 3 بعدی

2. سیستم صوتی 7.1 Virtual Surround

3. سازگار با Mac و PC

4. پشتیبانی از موبایل و تبلت با استفاده از کابل AUX

5. عمر باتری بالا برای بازی طولانی مدت

6. دارای دو میکروفن داخلی برای برقراری بهتر ارتباط

7. طراحی زیبا و انعطاف پذیر

8. درایو 50 میلی‌متری برای تولید صدای قوی و شفاف و عمیق 

خرید هدست پلاتینیوم

اگر می‌خواهید برای پلی‌استیشن 4 خودتان یک هدست بخرید که هم کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و هم قابلیت استفاده بر روی سایر دستگاه‌ها را داشته باشد می‌توانید مقداری بیشتری هزینه کنید و مدل پلاتینیوم را خریداری کنید! چرا که این هدست به راحتی با هدست‌های با کیفیت و گران بازار رقابت می‌کند. تنها کافی است از طریق سایت قسطی کلاب سفارش خود را ثبت کنید و پس از پرداخت نقدی، کالا را در کمترین زمان ممکن در درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید قسطی هدست سونی مدل Platinum در قسطی کلاب

قیمت این محصول نسبت به امکاناتی که دارد از نظر عده‌ای ممکن است مناسب باشد اما برای بسیاری از افراد این قیمت، قیمت زیادی است در نتیجه تصمیم می‌گیرند پا بر روی خواسته قلبشان گذارند و از محصولات مشابه ارزان‌تر استفاده کنند. 

قسطی کلاب به منظور افزایش رفاه حال شما برای کسانی که توان خرید نقدی این کالا را ندارند شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید به آسانی و از طریق خرید اقساطی هدست سونی مدل Platinum از امکانات منحصر به فرد این دستگاه استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A52

خرید قسطی A52
یکی از گوشی‌های جذاب و دوستداشتنی برند سامسونگ مدل گلکسی a52 می‌باشد. برای خرید قسطی A52 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی هواوی P50

خرید اقساطی گوشی هواوی P50
گوشی‌های هوآوی جز برترین برندهای دنیا است که طرفداران بسیاری دارد و به همین سبب موجب تحریم آمریکا قرار گرفت. برای خرید اقساطی...