خرید اقساطی +tab s8

تاریخ انتشار:
1403/2/25 21:29:23

برند سامسونگ بهترین محصولات دیجیتالی دنیا را دارا می‌باشد. برای خرید اقساطی +tab s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی +tab s8


تبلت S8 پلاس سامسونگ 

اگر چه این تبلت کاربرد متفاوتی با گوشی یا رایانه ندارد، اما توانسته یکی از جذاب‌ترین تکنولوژی‌های رونمایی شده برای علاقه مندان به دنیای دیجیتال باشد. مطابق معمول تولید این ابزار هوشمند در تسخیر دو غول بزرگ این حوزه یعنی سامسونگ و اپل قرار دارد. هرچند برندهایی مانند لنوو، شیائومی نیز این محصولات را عرضه می‌کنند، اما اگر به دنبال بهترین‌ها باشید، تنها کالاهای اپل و سامسونگ شما را راضی خواهد کرد. آیا می‌دانستید با خرید قسطی +tab s8 از قسطی کلاب می‌توانید به راحتی از این تکنولوژی جذاب استفاده کنید. 

S8 Plus یکی از جدیدترین تبلت‌های سامسونگ بوده که به بازار معرفی شده است. امکانات و قابلیت‌های این گجت به حدی جذاب است که از انتظارات کاربران نیز فراتر بوده. اگر برای اولین بار از این ابزار هوشمند استفاده کنید، خود را در چندین سال آینده تصور خواهید کرد. به این ترتیب این محصول برای کسانی پیشنهاد می‌شود که در جستجوی بهترین‌ها هستند. با خرید اقساطی +tab s8 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سامسونگ این کالای دیجیتال خود را باکیفیت بالا و آخرین تکنولوژی روز طراحی کرده است. پشتیبانی از اندروید 12، برخورداری از اینترنت 5G و پردازنده‌ای قدرتمند به طور همزمان در کمتر دستگاهی دیده می‌شود. موضوعی که می‌تواند توقعات مشتری از یک محصول رده بالا را برآورده کند. بدون اغراق باید گفت سامسونگ با رونمایی از این کالای دیجیتال بار دیگر ثابت کرد برترین کمپانی ارائه دهنده دستگاه‌های اندروید است و توانست تفاوت سطح خود با رقبا را به رخ بکشد. اگر به دنبال تبلتی هستید که تا سال‌ها از آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید، نباید ذره‌ای در خرید نقدی tab s8 plus شک کنید. برای خرید قسطی +tab s8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی امکانات +tab s8

حتما می‌دانید که اندروید اخیرا از نسخه 12 سیستم عامل خود رونمایی کرده است. به توجه به جدید بودن این نسخه کمتر گوشی یا تبلتی در زمان خرید آن را پشتیبانی می‌کند. اما اس 8 پلاس توانسته برخلاف سایر محصولات مشابه عمل کند. این مدل یکی از اولین ابزارهای هوشمند است که با نسخه 12 اندروید به فروش می‌رسد. همانطور که گفته شد این رایانه لوحی علاوه بر نسخه 12 اندروید از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این موضوع سرعت اینترنت را تا حد زیادی ارتقا خواهد داد. مدل جدید کمپانی سامسونگ با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی می‌تواند نگاه هر مشتری را به خود جلب کند. با خرید اقساطی +tab s8 از قسطی کلاب یک خرید به یادمانی را تجربه نمایید.

امکانات تبلت S8 پلاس سامسونگ

صفحه نمایش کالای دیجیتال جدید بازار، قابلیت پخش 4K تصاویر را دارد. نرخ بروز رسانی این صفحه 120 هرتز است و از استاندارد HDR10 + پیروی می‌کند. این صفحه نمایش با بزرگی 10 تا 13 اینچ رزولوشنی به اندازه 2800 در 1752 پیکسل ارائه می‌کند که برای تولید تصاویر مسحور کننده کافی است.

این‌ها فقط بخش کوچکی از ویژگی‌ها و امکانات این تبلت بی نظیر بود که بررسی کردیم. با استفاده از این ابزار می‌توانید با دنیایی از امکانات جدید و شگفت انگیز دیگر سر‌‌‌وکله بزنید. اما آیا می‌دانید امکان خرید اقساطی چنین محصولی برای شما فراهم شده است. به لطف خدمات بی سابقه قسطی کلاب می‌توانید جدیدترین تبلت سامسونگ را با بهترین شرایط اقساطی تهیه کنید. برای خرید قسطی +tab s8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی +tab s8 از قسطی کلاب

اگر شنیدن خبر خرید قسطی tab s8+ برای شما هم جالب است باید بدانید این خبر واقعیت دارد. قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان طرح های مختلفی برای فروش قسطی محصولات خود در نظر گرفته است. به عنوان مثال با شرکت در طرح پارسیان می‌توانید با کمترین میزان پیش پرداخت تا سقف 100 میلیون خرید کنید و قسط آن را در ماه‌های آتی پرداخت نمایید. طرح‌های حامی، بایچک و پایا از دیگر روش‌های اقساطی است که به ترتیب اجازه خرید به ارزش 80، 150 و 50 میلیون را فراهم کرده است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه خرید قسطی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي مانیتور جی پلاس با چک

خرید قسطي مانیتور جی پلاس با چک
برند جی پلاس جز برترین برندهای ایرانی موفق است که سبد محصولاتی خود را گسترش داده است. شما می‌توانید برای خرید قسطي مانیتور جی...

خرید قسطی موبایل a22

خرید قسطی موبایل a22
مدل گلکسی a22 یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a22 به بخش موبایل در دسته...