خرید اقساطی Apple watch7

تاریخ انتشار:
1403/2/21 09:32:09

خرید اقساطی apple watch 7 به عنوان یک کالای دیجیتال محبوب و پرکاربرد می‌تواند یک فرصت عالی برای شما باشد. حتی می‌توانید برای خرید اقساطی apple watch 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی Apple watch7


بررسی ساعت هوشمند apple watch 7

خرید قسطی Apple watch7 مستلزم آشنایی شما با این مدل شگفت انگیز است تا تصمیم گیری شما راحت تر شود. اپل از اپل واچ سری 7 با نمایشگر بزرگتر و پیشرفته‌تر، طراحی زیبا با دوام بیشتر، شارژ سریع‌تر، رنگ‌های جدید قاب آلومینیومی و سیستم عامل watchOS 8 رونمایی کرده است. با دوام‌ترین اپل واچ تا کنون اپل واچ سری 7 است که صفحه نمایش آن نیز در برابر ضربه و ترک مقاوم تر تولید شده است.

apple watch 7 اولین اپل واچی است که دارای گواهی IP6X برای مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین دارای رتبه مقاومت در برابر آب WR50 می‌باشد. صفحه نمایش خیره کننده اپل واچ سری 7 تقریبا 20 درصد بزرگ تر از سری قبلی است و دارای حاشیه‌های نازک تر تنها با 1.7 میلی متر می‌باشد. این موضوع نشانگر طراحی خلاقانه اپل برای این مدل است که مساحت صفحه را به حداکثر رسانده درحالی که ابعاد صفحه را به حداقل رسانده است. اندازه کلی کیس اپل واچ سری 7 در اندازه‌های 41 و 45 میلی متری به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی Apple watch7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگبندی apple watch 7

خرید قسطی Apple watch7 فرصتی است تکرار نشدنی به همین جهت لازم است با رنگ بندی این مدل جذاب نیز آشنا شوید تا انتخاب راحت تری داشته باشید. مجموعه Apple Watch Series 7 از پنج رنگ کاملا جدید قاب آلومینیومی شامل: میدنایت (midnight)، استارلینگ (starlight)، سبز، قرمز و آبی جدید است. شما می‌توانید از بندهای اپل واچ سری قبلی بر روی این مدل نیز استفاده نمایید. 

ویژگی‌های apple watch 7

خرید اقساطی Apple watch7 با توجه به ویژگی‌های جذاب این محصول طرفداران بسیاری دارد. در زیر چند مورد از ویژگی‌های اپل واچ سری 7 را بررسی می‌کنیم:

مقاومت بالا

به دلیل مقاوم بودن این نسخه از اپل واچ نسبت به خط و خش، گرد و غبار و آب امکان استفاده گسترده تری را به شما می دهد. این ویژگی به شما امکان استفاده در حین شنا تا عمق 50 متری را برای مدت کوتاه بدون نگرانی از خراب شدن ساعت می دهد. 

مقاومت اپل واچ سری 7 در آب 

خرید اقساطی apple watch 7 با وجود سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های apple watch 7  وجود این سنسور است. شما تنها در عرض 30 ثانیه می ‌توانید میزان اکسیژن خون خود را اندازه‌گیری کنید و از سلامت خود اطمینان حاصل نمایید. این قابلیت به خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا بسیار کاربردی شناخته شده است.

تشخیص سقوط

 مورد جالب دیگر در apple watch 7 قابلیت تشخیص سقوط است. در صورتی که این ساعت توسط افراد مسن یا دارای اختلال حرکتی استفاده شود در صورت تشخیص سقوط افراد، این ویژگی تشخیص داده و با مخاطبین یا حتی اورژانس تماس می‌گیرد.

apple watch 7 با وجود صفحه کلید QWERTY از جذابیت دیگر سری 7 است. کاربران با استفاده از صفحه کلید QWERTY تایپ لذت ‌بخش‌ تری را تجربه خواهند نمود زیرا برای اولین بار کمپانی اپل این صفحه کلید را در ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرده است. می‌توان با QuickPath ضربه زد یا کشید. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد انگشت خود را برای تایپ بکشند و تایپ راحت تری داشته باشند.

واچ فیس

واچ‌ فیس Contour و Modular دو نمونه جذابی هستند که به این سری اضافه شده‌اند. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید انتخاب نمایید و حین کار با ساعت خود لذت ببرید.

apple watch 7 با وجود باتری قوی تر

باتری این مدل اپل واچ تا 18 ساعت امکان استفاده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته است.

حالت دائمی صفحه نمایش

در این سری صفحه نمایش Always-On Retina تا 70 درصد روشن تر از اپل واچ سری 6 است. همچنین با این ویژگی دیدن صفحه ساعت بدون نیاز به بلند کردن مچ یا روشن کردن صفحه نمایش آسان تر شده است. 

راهنمای خرید قسطی Apple watch7

همانطور که گفته شد اپل واچ سری 7 از جمله کالای دیجیتال بسیار پرطرفدار و پرفروش است. به همین دلیل علاوه بر افزایش خرید نقدی این کالا، فروش قسطی نیز برای مشتریان قسطی کلاب فراهم شده است. در سایت قسطی کلاب شما می‌توانید انواع سایزهای اپل واچ با کیس‌های آلومینیومی را انتخاب نموده و توسط شرکت‌های بای چک، پارسیان، پایا، هامرز(حامی) اعتبار دریافت کنید و به صورت خرید اقساطی Apple watch7 خود را تهیه نمایید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب می‌توانید با مراجعه به قسمت راهنمای این سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با چک
برند اپل همیشه محصولات متنوع و منحصر به فردی را طراحی و تولید کرده است. جدیدترین محصول این برند جذاب مدل iphone 14 است. برای خرید...

خرید قسطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن

خرید قسطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن
هارد اکسترنال یکی از وسایل مهم برای نگه داری اطلاعات و فیلم‌های شما می‌باشد. برای خرید قسطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن به بخش کالای...