خرید اقساطی گوشی s23

تاریخ انتشار:
1403/2/27 17:34:55

اگر قصد خرید اقساطی گوشی s23 با قیمتی عالی را دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتالی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.



بررسی مشخصات گوشی S23 سامسونگ

در دنیای کالای دیجیتال این نسخه از گوشی سامسونگ، دارای امکانات جالب توجه است و جز گوشی‌های خوش دست در بازار به شمار می‌رود. در نگاه اول به هنگام بررسی مشخصات در خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ می‌توان به ظاهر متفاوت و جدید این مدل از گوشی اشاره داشت. اغلب افراد در زمان خرید گوشی S23 سامسونگ، جذب بدنه گوشی و ظاهر فلزی آن می‌شوند. همچنین این سبک از گوشی سامسونگ دارای قاب محافظ فلزی برای لنز دوربین است. این قاب علاوه بر زیبایی بیشتر این محصول، موجب محافظت از لنز دوربین نیز می‌شود.

ضدخش بودن این محصول هم از دیگر مشخصات بارز خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ است. این گوشی سامسونگ در مقابل مایعات و گرد و غبار هم مقاومت دارد. میزان ماندگاری گوشی S23 سامسونگ در عمق یک متری حدود 30 دقیقه است. در مورد صفحه نمایش این نوع تلفن همراه نیز باید بدانید که رزولوشن آن 1080 بوده و در محیط بیرون از خانه هم کیفیت بهتری دارد. وزن بدنه این گوشی 168 گرم می‌باشد که به صورت تک سیم و دو سیم، به بازار عرضه شده است. یکی دیگر از مشخصات گوشی S23 سامسونگ سیستم عامل آن به هنگام عرضه این محصول می‌باشد. سیستم عامل این مدل گوشی، اندروید 13 بوده و پشتیبانی عالی دارد. 

ویژگی‌های گوشی S23 سامسونگ

با خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ می‌توانید یک نوع تلفن همراه خاص و چشمگیر داشته باشید. تفاوت عمده این گوشی با دیگر گوشی‌های برند سامسونگ، استفاده از مواد بازیافتی در ساخت آنها است. به هنگام طراحی و تولید این محصول، تمامی استاندارد‌ها رعایت شده و اصول زیست محیطی در طراحی آنها به کار گرفته شده است.

حسگر موجود در گوشی S23 سامسونگ بهترین عملکرد را برای امنیت گوشی به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌‌های گوشی S23 سامسونگ، باید به وضوح تصویر در نور کم و هنگام شب اشاره داشت. سیستم عامل این گوشی موبایل تا 4 سال از آپدیت‌های نرم‌ افزاری پشتیبانی نموده و پشتیبانی از آپدیت‌های امنیتی را تا 5 سال پوشش می‌دهد.

ویژگی دیگر خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ باتری آن است که باتری این محصول 3900 میلی آمپر است. مدت زمان شارژ شدن باتری این گوشی حدود 30 دقیقه زمان می برد و دارای شارژ وایرلس 15 وات است. سایر ویژگی‌‌های این مدل گوشی شامل اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر است. 

همچنین این محصول دارای قابلیت‌هایی مانند قطب نما، فشارسنج، شتاب سنج و حسگر مجاور می‌باشد. لازم است بدانید که ابعاد این نوع محصول مناسب بوده و وزن آن کم است و به دلیل طراحی زیبای بدنه، مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. این محصول تا حدودی مشابه نسل قبلی خود یعنی اس 22 طراحی گردیده است. اما کلیدهایی مثل تنظیم صدا و پاور در قسمت پایین تر به نسبت گوشی اس 22 قرار گرفته‌اند. 

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ

طرفداران انواع گوشی‌های سامسونگ، برای خرید گوشی S23 سامسونگ می‌‌توانند به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنند. یکی از این فروشگاه‌های معتبر فروشگاه قسطی کلاب است. در این وبسایت، شرایط قسطی خریدن این گوشی فراهم شده است. بنابراین خریداران برای خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ می‌توانند به این سایت فروش کالای دیجیتال مراجعه کنند و خرید خود را از نوع اصلی و با قیمت مناسب انجام دهند.

اگر شما نیز قصد تهیه گوشی S23 سامسونگ را دارید، می‌توانید با مراجعه به این سایت در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید. البته این مجموعه فروش قسطی، علاوه بر فراهم نمودن خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ این کالا را به صورت نقدی و با قیمت مناسبی به فروش می‌رساند. با ثبت سفارش از این وب سایت، می‌توانید کالای اصلی و اورجینال را با قیمت ارزان‌تر از بازار خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کامپیوتر لنوو

خرید نقدی کامپیوتر لنوو
امروزه یکی از پرتقاضاترین و پرفروش‌ترین کالاهای دیجیتال، لپ تاپ‌ها بوده و در این میان کاربرانی که به دنبال خرید کالای دیجیتال هستند....

خرید اقساطی ایرپادپرو

خرید اقساطی ایرپادپرو
اگر به دنبال خرید اقساطی ایرپادپرو با شرایطی حاص و منخصر به فرد هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...