خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:40:56

لپتاپ یکی از بهترین وسایل الکترونیکی در دنیای امروز است. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash



لپ تاپ ایسوس TUF Dash؛ محصولی که تمام انتظارات شما را برآورده می‌سازد!

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash یکی از بهترین لپ تاپ‌های طراحی شده توسط شرکت ایسوس بوده که از سخت افزاری قدرتمند برخوردار است. در شرایط فعلی با خرید قسطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash، شما می‌توانید این محصول شرکت ایسوس را با شرایطی ویژه خریداری نمایید. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با محصولات شرکت ایسوس آشنایی نداشته باشد.

این شرکت مطرح همه روزه محصولات خود را با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، روانه‌ بازار می‌کند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به استفاده از لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی هستید باید بدانید که لپ‌تاپ‌های ایسوس در بازارهای جهانی حرف اول را می‌زنند. همچنین شرکت ایسوس از اولین روز ورود به عرصه تولید لپ تاپ، تمام تلاش خود را به کار بسته تا محصولی بی‌نقص را برای مخاطبان خود طراحی کند. لپ تاپ ایسوس TUF Dash جزو کارآمدترین محصولات موجود در بازار بوده که تمام انتظارات شما را برآورده می‌سازد. 

این محصول شرکت ایسوس مجهز به جدیدترین پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی بوده که به کمک آن شما می‌توانید بسیاری از فرآیندهای پردازشی را به سادگی انجام دهید. همچنین لپ تاپ ایسوس TUF Dash می‌تواند به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ نیز مورد استفاده قرار گیرد.

به این ترتیب شما هم می‌توانید با خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash، از امکانات این محصول سامسونگ نهایت استفاده را ببرید. همچنین در صورت خرید قسطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash، این امر فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد کرد. 

با ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس TUF Dash بیشتر آشنا شوید!

همانطور که ذکر شد، لپ تاپ ایسوس TUF Dash جزو بهترین محصولات موجود در بازار بوده که از سخت افزاری قدرتمند بهره‌می‌برد. این محصول شرکت ایسوس در دل خود پردازنده‌ی نسل 11 اینتل را جای داده است. 

بهتر است بدانید پردازنده‌ مرکزی این لپ تاپ از نوع Core i7 – 11370H بوده که دارای قدرت فوق‌العاده‌ای می‌باشد. همچنین این پردازنده می‌تواند تمامی فرآیند های پردازشی را با فرکانس 3.30 تا 4.80 گیگاهرتز پردازش نماید. اما نقطه‌ قوت لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash، پردازنده‌ گرافیکی آن است.

مهندسین شرکت ایسوس برای تولید این محصول خود، از پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 3070 استفاده کرده‌اند. این پردازنده‌ گرافیکی جزو بهترین کارت گرافیک‌های موجود در جهان بوده که از قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. همچنین حافظه در نظر گرفته شده برای این پردازنده 8 گیگابایت و از نوع GDDR6 می‌باشد. شرکت ایسوس برای عملکرد بهتر لپ تاپ TUF Dash در طراحی آن از 16 گیگابایت حافظه‌ رم استفاده کرده است. 

همچنین نوع حافظه‌ رم این لپ تاپ، DDR4-3200 می‌باشد. نکته‌ای که موجب افزایش جذابیت لپ تاپ TUF Dash شده، حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD این محصول ایسوس است. لازم است بدانید مهندسین شرکت ایسوس برای طراحی این لپ تاپ از 1 ترابایت حافظه‌ ذخیره‌‌سازی از نوع SSD استفاده نموده‌اند. ویژگی‌های حیرت آور، لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash تنها به موارد ذکر شده خلاصه نمی‌شود و این لپ تاپ در قسمت نمایشگر نیز امکانات خوبی را ارائه می‌دهد.

این محصول ایسوس دارای یک نمایشگر فوق‌العاده با ابعاد 15.6 اینچ است. پنل استفاده شده در طراحی این نمایشگر از نوع IPS بوده که نرخ نوسازی 144 هرتزی تصاویر را ارائه می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید با لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash تمامی بازی‌های ویدیویی روز دنیا را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. 

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash با شرایط مناسب از قسطی کلاب

در حال حاضر روش‌های زیادی برای تهیه لپ تاپ ایسوس TUF Dash وجود دارد که خرید اقساطی یکی از بهترین روش‌های تهیه این محصول است. بهتر است بدانید با خرید قسطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash، شما می‌توانید بخشی از هزینه خرید این محصول را پس‌انداز نمایید. 

همچنین با خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس TUF Dash، شما می‌توانید خرید خود را به صورت کاملا هوشمندانه انجام دهید. برای این منظور شما می‌توانید از خدمات فروشگاه قسطی کلاب استفاده نمایید. بهتر است بدانید فروشگاه قسطی جزو فروشگاه‌های برتر در زمینه‌ فروش قسطی کالا است.

این فروشگاه با در نظر گرفتن شرایط موجود، امکان خرید نقدی و اقساطی انواع کالای دیجیتال را برای تمامی هم میهنان گرامی فراهم کرده است. به همین منظور برای خرید اقساطی لپتاپ شما می‌توانید همین الان با مراجعه به فروشگاه قسطی کلاب، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی poco x4 با چک

خرید اقساطي گوشی poco x4 با چک
سری poco برند شیائومی را می‌توان یکی از پر طرفدارترین محصولات این شرکت دانست. برای خرید اقساطي گوشی poco x4 با چک به بخش موبایل در...

مدل گوشی سامسونگ

مدل گوشی سامسونگ
شرکت سامسونگ تا به امروز محصولات مختلفی را روانه بازار کرده است محصولاتی که هر کدام طرفداران خاص خود را در بیین خریداران گوشی های سامسونگ داشتند...