خرید اقساطی a72

تاریخ انتشار:
1403/2/8 19:57:20

یکی از جدیدترین گوشی‌های کمپانی سامسونگ مدل a72 است که با رنگبندی پاستیلی جذابیت خاصی پیدا کرده‌اند. برای خرید اقساطی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی a72



بررسی گلکسی a72

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به طور قطع فروش اقساطی گلکسی a72 همان چیزی است که مورد پسند شما می‌باشد. خانواده Galaxy A سامسونگ در سال‌های اخیر موفقیت بزرگی داشته‌اند و تلفن همراه گلکسی A72 اکنون بیشترین سهم فروش این شرکت کره‌ای را به خود اختصاص داده و این موفقیت به هیچ عنوان اتفاقی نیست. 

در حقیقت تنها یک راه برای دستیابی به این سطح موفقیت وجود دارد و آن ارائه ویژگی‌های رقابتی با سایر برندها به همراه ارائه یک مبلغ معقول است. وظیفه دلهره آوری که سامسونگ در نسل‌های Galaxy A آن را عهده دار شده است. با خرید اقساطی a72 از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

در این مقاله به بررسی این تلفن همراه پرداخته و در ارتباط با فروش اقساطی گلکسی A72 بیشتر برای شما خواهیم گفت. برخلاف نمونه‌های قبلی در این سری گوشی‌های گلکسی ما شاهد بدنه براق و انحنادار نیستید. در گوشی گلکسی A72 شما نظاره گر رنگ‌های مات به جای رنگ‌های براق خواهید بود.

این تلفن همراه در رنگ‌های مشکی مات، سفید مات، بنفش مات و آبی مات در بازار موجود می‌باشد. طراحی مینیمالیستی و رنگ‌های پاستیلی، Galaxy A72 را به یکی از بهترین تلفن‌های میان رده با ظاهری مناسب تبدیل کرده است. 

همچنین در آپدیت جدید تلفن‌های گلکسی A72 خبری از فلز یا شیشه در بدنه نیست. بدنه این تلفن‌های هوشمند از جنس پلاستیک می‌باشد. این گوشی از یک دوربین با وضوح بالا، صفحه نمایش بزرگ، باتری با حجم بالا و یک چیپست با کیفیت برخوردار می‌باشد. با خرید خرید قسطی a72 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در آپدیت سال 2021 همه چیز متفاوت است. GALAXY A72 پیشرفت‌های بسیار خوبی را در قسمت جلوی سخت افزار ارائه داده است، از جمله صفحه نمایش SUPER AMOLED، چیپست Snapdragon 720G هشت نانومتری قدرتمند، دوربین 64MP در پشت پنل و شارژ سریع 25 وات به صورت استاندارد دارد.

فروش اقساطی گلکسی a72، یک فرصت عالی برای دوستداران محصولات سامسونگ گلکسی 

در مورد گلکسی A72، شرکت سامسونگ تصمیم گرفت آن را ایمن سازی کند. این گوشی از نظر سخت افزاری داخلی با A52 یکسان است و تنها تفاوت آن در لنز تله در پشت پنل، نمایشگر بزرگتر 6.7 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر در ساعت خلاصه می‌شود. برای خرید اقساطی a72 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که بر خلاف A52، در حال حاضر هیچ نوع قابلیت برای دسترسی به شبکه اینترنت 5G در تلفن همراه A72 وجود ندارد. شرکت سامسونگ به طور پیش فرض یک تلفن دو سیم کارته در اکثر بازارهای جهانی ارائه می دهد، اما این گوشی به عنوان یک گزینه تک سیم کارته در سراسر جهان به فروش می‌رسد. 

در همین رابطه جالب است که بدانید یک اسلات کارت MicroSD و یک جک 3.5 میلی متری نیز بر روی این تلفن همراه وجود دارد. وزن این تلفن 203 گرم بوده و شما به هیچ وجه حسی از حجیم بودن و غیر قابل تحمل بودن را به شما نمی‌دهد.

به طور کلی، شرکت سامسونگ یک طراحی جالب و منحصر بفرد را با Galaxy A72 به ظهور رسانده است. این گوشی در اصل نسخه بزرگتری از A52 می‌باشد و تغییر به یک زبان طراحی مینیمال باعث شده تا این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی خود متمایز شود. برای خرید قسطی a72 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اگر در دو سال گذشته طرفدار طراحی گرادیان پر زرق و برق نبودید، آنچه سامسونگ در اینجا انجام داده را دوست خواهید داشت. در ارتباط با توانایی‌های اجرایی گفته شده که این تلفن همراه برای انجام بیشتر کارهای روزمره مناسب است و شما در حین کار با این گوشی، هیچ گونه تاخیر یا کندی را مشاهده نخواهید کرد.

گلکسی A 72 به صورت استاندارد 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR 4X و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. این تلفن همچنین با گزینه ذخیره سازی 256 گیگابایت نیز در دسترس است و هر دو نسخه از ماژول های ذخیره سازی UFS 2.1 بهره می‌برند. این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت در صفحه نیز است.

شرایط خرید اقساطی a72 از قسطی کلاب

اگر این کالای دیجیتال مورد پسند شما واقع گشته باشد. شما می‌توانید به صورت نقد و اقساط آن را از ما خریداری کنید. شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی A72 صاحب یک تلفن همراه درجه یک شوید. ما با فروش قسطی موبایل اینجا هستیم تا شما به هر آنچه که آرزویش را دارید برسید.

در این مقاله با موضوع فروش اقساطی گلکسی a72 با شما همراه بودیم. به منظور کسب اطلاع از فروش اقساطی گلکسی a72 می‌توانید به وبسایت www.ghesticlub.com  مراجعه کنید. برای خرید قسطی a72 با تخفیف عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ساعت هوشمند اپل

خرید نقدی ساعت هوشمند اپل
اپل واچ یکی از قوی‌ترین ساعت‌های هوشمند است که امروزه در بازار به فروش می‌رسد. در ادامه متن بیشتر به مشخصات و ویژگی‌های اپل واچ اشاره می‌کنیم...

خرید اقساطی مانیتور خمیده سامسونگ

خرید اقساطی مانیتور خمیده سامسونگ
اگر تمایل دارید خرید اقساطی مانیتور خمیده سامسونگ را با شرایطی عالی انجام دهید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و در دسته بندی کالای...